Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Dziwny (?) silnik Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 9 Maj 2013, 15:20 Odpowiedz z cytatem
konradmik
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 545
Skąd: Warszawa
1960 VW Typ 1 1200A




jaqo napisał:
yogi nie prawda, dzwigienek jest praktycznie tyle samo, hex barem jest latwiej uzyskac odpowiednia geometrię, wiekszość twistów, centerpull czy jak to zwą jest tandetna.
Generalnie wszystko jedno jaki system - tylko dobrej jakości. Z tego co widzę do klimatyzacji raczej hex bar ale trzeba by miec sprezarke w reku.
Musisz to dostarczyc przed rozpoczeciem skladania silnika.


Oni się dopasowują. Jest opcja zarówno na center pull jak i cross bar

http://vwparts.aircooled.net/Air-Conditioner-Kit-1958-67-VW-Beetle-Vintage-p/ac-kit-std-bug-vintage.htm

Patrzyłeś na tłumik?

http://vwparts.aircooled.net/A-1-Sidewinder-Muffler-Beetle-with-Drum-Brakes-p/a1-sw-dual.htm

_________________
Pozdrawiam!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Dziwny (?) silnik
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group