Wysłany: 29 Listopada 2004, 01:21 |
|
|
Norbert |
Czyściciel Gaźnika |
              
|
 |
|
Dołączył: 30 Maj 2004 |
Posty: 687 |
Skąd: Gdynia, woj. Pomorskie |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzieki, napewno piekna sprawa
Pozdrowka |
|
|
|
|
Wysłany: 29 Listopada 2004, 11:10 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 29 Listopada 2004, 18:18 |
|
|
kojot |
Wyciągacz Silnika |
              
|
 |
|
Dołączył: 11 Lut 2004 |
Posty: 2145 |
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Marta & Norbert napisał: | ja bym chetnie obnizyl przod w moim meksie, czyli rurowisko ale niezabardzo niewiem jak, no i czy mam zapodac nowy temat czy delikatnie sie podlaczyc pod ten ? Szukalem na forum i byly juz te tematy ale nic z nich specjalnego niewiniklo, a jak juz to tylko z tylu obnizali, a mnie intersuje przod i to znacznie...
Pozdrawiam | sway - a - sway kosztuje pare groszy a spawanie musi odbyc sie z rentgenem oczywiscie, ale lepiej chyba sie opłaca czasem kupić już gotowe przerobione rurowisko tyko znowu zostaje opcja jak ono jest pospawane ale wychodzi wtedy dosc tanio, było kiedyś takie na allegro za uwaga 400zł nie wiem skąd taka cena ale tyle było za kup teraz gdybym miał fundusze wtedy byłoby napewno moje |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 29 Listopada 2004, 18:28 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Rurowisko niecale 800 zlotych przy dzisiejszych kursach. Ale jak ono jest wykonane....trzeba je od razu wzmacniac. I sprawdzac czy wszystko dziala bo nie zawsze nowe sa ok. Do tego krotsze amortyzatory, bo zwykle beda dobijac. Do tego regulatory geometrii inne. Do tego podkladki pod dolna rure. Dluzsze sroby. Moze sie okazac ze kola ocieraja o blotniki i rurowisko trzeba zwezac. Itd itp. Nalepsza opcja sa obnizajace zwrotnice. Zapewniaj zachowania komforu jazdy, nie ma klopotu z geometria, dobijaniem, dziwnymi reakcjami ukladu kierowniczego itd. Ale czesto lepiej je od razu zalozyc z troche wezszym rurowiskiem bo poszerzaja roztsaw kol.
To wszystko nie jest tanie i latwo cos schrzanic. Sprezynowiacy maja latwiej |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 29 Listopada 2004, 20:27 |
|
|
Biały |
Nalewacz Paliwa |
              
|
 |
|
Dołączył: 30 Sty 2004 |
Posty: 215 |
Skąd: Ciechanów |
|
|
|
 |
 |
 |
|
barzant to nie chodzi o to ze musisz zmienic na 165 jeslimasz 175/55 to zmien na 175/60 lub 65 i wtedy opona na takiej feldze zrobi ci sie w kształcie trapezu i czy ja miałem tak samo tyle ze miałem letnie 195/50 i obcierao zmieniłem na 195/55 i jest luzz polecam i pozdro |
|
|
|
|
Wysłany: 29 Listopada 2004, 20:59 |
|
|
kojot |
Wyciągacz Silnika |
              
|
 |
|
Dołączył: 11 Lut 2004 |
Posty: 2145 |
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
 |
 |
 |
|
kt opona w tej samej szerokości a wyższa robi się automatycznie węższa |
|
|
|
|
Wysłany: 30 Listopada 2004, 15:12 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Ale wysokosc opony i za tym srednica kola tez maja, same w sobie, troche znaczenia, pamietacie o tym?  |
|
|
|
|
Wysłany: 2 Grudnia 2004, 20:35 |
|
|
Barzant |
Marszałek Polny |
              
|
 |
|
Dołączył: 14 Sty 2004 |
Posty: 5600 |
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne |
1963 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
Ehh zmienilem kola na wezsze i jak stoi prosto to sie chowa ladnie kolo ale jak sie skreca to lekko obciera (poprostu o gore prawej opony tej ktora wychodzi podczas skrecania w lewo )
Chyba bez poszerzanych blotnikow sie nie obedzie :/ |
|
|
|
|
Wysłany: 2 Grudnia 2004, 21:48 |
|
|
|
zobaczymy zobaczymy  |
|
|
|
|
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|