Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Obnizylem przod Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 01:21 Odpowiedz z cytatem
Norbert
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 30 Maj 2004
Posty: 687
Skąd: Gdynia, woj. Pomorskie




Dzieki, napewno piekna sprawa Very Happy

Pozdrowka

_________________
@ : kosobudzki83@wp.pl

Trzymajcie sie ZdroVWo i KoloroVWo !!!!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 11:10 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=386&highlight=obnizanie+rurowiska

Wystarczy wpisac "obnizanie rurowiska" w odpowiednie okienko w opcji "Szukaj" Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 18:18 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Marta & Norbert napisał:
ja bym chetnie obnizyl przod w moim meksie, czyli rurowisko ale niezabardzo niewiem jak, no i czy mam zapodac nowy temat czy delikatnie sie podlaczyc pod ten ? Szukalem na forum i byly juz te tematy ale nic z nich specjalnego niewiniklo, a jak juz to tylko z tylu obnizali, a mnie intersuje przod i to znacznie...

Pozdrawiam
sway - a - sway kosztuje pare groszy a spawanie musi odbyc sie z rentgenem oczywiscie, ale lepiej chyba sie opłaca czasem kupić już gotowe przerobione rurowisko tyko znowu zostaje opcja jak ono jest pospawane ale wychodzi wtedy dosc tanio, było kiedyś takie na allegro za uwaga 400zł Exclamation nie wiem skąd taka cena ale tyle było za kup teraz gdybym miał fundusze wtedy byłoby napewno moje

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 18:28 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Rurowisko niecale 800 zlotych przy dzisiejszych kursach. Ale jak ono jest wykonane....trzeba je od razu wzmacniac. I sprawdzac czy wszystko dziala bo nie zawsze nowe sa ok. Do tego krotsze amortyzatory, bo zwykle beda dobijac. Do tego regulatory geometrii inne. Do tego podkladki pod dolna rure. Dluzsze sroby. Moze sie okazac ze kola ocieraja o blotniki i rurowisko trzeba zwezac. Itd itp. Nalepsza opcja sa obnizajace zwrotnice. Zapewniaj zachowania komforu jazdy, nie ma klopotu z geometria, dobijaniem, dziwnymi reakcjami ukladu kierowniczego itd. Ale czesto lepiej je od razu zalozyc z troche wezszym rurowiskiem bo poszerzaja roztsaw kol.
To wszystko nie jest tanie i latwo cos schrzanic. Sprezynowiacy maja latwiej
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 20:27 Odpowiedz z cytatem
Biały
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 215
Skąd: Ciechanów




barzant to nie chodzi o to ze musisz zmienic na 165 jeslimasz 175/55 to zmien na 175/60 lub 65 i wtedy opona na takiej feldze zrobi ci sie w kształcie trapezu i czy ja miałem tak samo tyle ze miałem letnie 195/50 i obcierao zmieniłem na 195/55 i jest luzz polecam i pozdro
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 20:59 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




kt opona w tej samej szerokości a wyższa robi się automatycznie węższa

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Listopada 2004, 15:12 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Ale wysokosc opony i za tym srednica kola tez maja, same w sobie, troche znaczenia, pamietacie o tym? Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 2 Grudnia 2004, 20:35 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Ehh zmienilem kola na wezsze i jak stoi prosto to sie chowa ladnie kolo ale jak sie skreca to lekko obciera (poprostu o gore prawej opony tej ktora wychodzi podczas skrecania w lewo )
Chyba bez poszerzanych blotnikow sie nie obedzie :/

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 2 Grudnia 2004, 21:48 Odpowiedz z cytatem
Marcy$
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 05 Paź 2004
Posty: 297
Skąd: Tomaszow Maz/ Warszawa
1973 VW Typ 2 Westalia Camper (T2)




zobaczymy zobaczymy Laughing
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Obnizylem przod
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group