Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Tuning. Głowice i inne Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Ciechanów
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 17:48 Odpowiedz z cytatem
biały
Gość
 




siema,majstrowałem dziś przy garbie wyjełem gażnik przeczyściłem,i sytuacjia jest taka,podlewam do gażnika i pali ładnie ale wypali tyle ile ma w gażniku i gaśnie,i niewiem wedługo mnie to pompka nie podaje paliwa bo w filterku paliwa nawet kropla się nie ukazuje a założyłem wrazie co nowy,tyle teraz niewiem czy podejzewać pompke czy ten popychacz czy jak to się nazywa,jak zdjelem pompkę i przekreciłem troche silnikem to ten popychac niby chodził,chodził wysuwał się jakieś 0.5cm to nie za mało,już mnie dobija ta moja furka,
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 21:18 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Specjalista nie jestem. Moj Garbusek stal z 3 lata nie odpalany i na poczatku tez odpalal tylko po wlaniu benzyny bezposrednio do gaznika (pochodzil a jak zgas to znowu trzeba bylo wlewac benzyne strzykwaka) ale wkoncu mu sie uspokoilo i zaczal narmalnie odpalac. Z tego co mowisz to masz chyba pompe wadliwa. Sprobuj popukac w nia mlotkiem delikatnie moze cos sie tam w niej zawiesilo (ja pukalem). Moze masz zapchany filrt paliwa ten przy baku(o ile taki masz). Poprobuj. Pozdrawiam Bartek. Zycze powodzenia. Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ciechanów
PostWysłany: 20 Stycznia 2004, 00:23 Odpowiedz z cytatem
biały
Gość
 




filtr paliwa mam tylko pomiedzy pompką a gażnikiem,a o żadnym innym niewiem,znajomy podpowiedział mi że mogła jakaś memrana w popie pujść,jeszcz jurtro rano będe grzebał,dziękówki również pozdrawiam i szerokiej drogi tym co mogo jeżdzić.
PostWysłany: 20 Stycznia 2004, 09:13 Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 102
Skąd: Warszawa




mógł sie zawór w pompie zawiesić. rozbierz pompe i przeczyść. jak odłączysz przewód paliwowy od gaźnika i pokręcisz rozrusznikiem to powinna leciec benzyna. Filtr powinien być przed pompą a nie między ponpą i gaźnikiem(żeby chronił pompę i gaźnik). jest jeszcze filtr w baku jak odkręcisz bak to go podnieś zdejmij przewód paliwowy i zatkaj palcem rurkę która wystaje z baku(przygotuj przedtem pojemnik do którego wylejesz paliwo). jak odkręcisz rurkę od baku powinna wyjść z metalową siateczką- przczyść to. jak złożysz to wlej paliwo przez lejek z sitkiem zeby paprochy wyłapać.

powodzenia
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 20 Stycznia 2004, 09:16 Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 102
Skąd: Warszawa




jezeli leci benzyna z przewodu paliwowego jak odłączysz od gażnika i kręcisz rozrusznikiem to może elektrozawór albo zawór przy pływaku(w gażniku)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 20 Stycznia 2004, 09:35 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Krzysiek napisał:
Filtr powinien być przed pompą a nie między ponpą i gaźnikiem(żeby chronił pompę i gaźnik).
powodzenia


No i jeszcze z tego powodu, ze nie jest zbyt dobrze jak podgrzana przez pompke benzyna pod cisnianiem idzie przez plastikowy filterek. Slyszalem ze kilka Garbow przez to splonelo, tfu tfu. Jesli padla Ci membrana, to jest problem, bo albo nie mozna jej dostac, albo kosztuje prawie tyle co nowa pompa.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 20 Stycznia 2004, 09:41 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Jeszcze jest mozliwosc ze masz pompe nie rozkrecalna wtedy masz problem membrany z glowy bo i tak musisz kupic cala nowa pompe. Nowa jesli sie nie myle kosztuje z 80zl. (membrana niewile mniej)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Ciechanów
PostWysłany: 20 Stycznia 2004, 13:42 Odpowiedz z cytatem
biały
Gość
 




Dziękówka wszystkim tym którzy mi pomagali i tym co tego nie robili wkońcu podłałem mojemu garbokwi pali jak palił czyli jak przczółeczka,"usterka to to że popychacz poprostu się wytarł i nie sigał to cięgna w pompce paliwa,cięgło podgełem teroche do góry ustawiłem obroty i wszystko jest ok,powiedzcie co za mechanik że ustawił mi obroty że jak ja ustawiłem to chodzi o wiele lepiej,jeszcze raz dziękówka,szerokej drogi,pozdrawiam wszystkich garbatych przyjaciół.

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Tuning. Głowice i inne
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group