Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> AirRide w garbie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 5 Marca 2015, 10:36 Odpowiedz z cytatem
Suchy
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 965
Skąd: Toruń / Chełmno




vw_jaco napisał:
po wciśnięciu linku nic nie widać , otwiera się aplikacja google ale nie ma filmu


poprawiłem wrzucając na YT bo Google nie ogarniam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 11 Listopada 2015, 12:56 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Hej, mam kilka pytań Wink

Co zrobić z drążkami skrętnymi z tyłu? Szable nie są w ogóle napięte i tylko poducha trzyma zawieszenie? Czy drążek jest czymś zastąpiony?

Co z przodem? Jeśli dmuchane amory to zostają listwy w rurowisku? Jak poducha na środku to wahacze są spięte prętami? Tylko wtedy przednia oś jest sztywna... jakoś mi to nie pasuje Wink

I najważniejsze: jak to się prowadzi? Czy air ride nadaje się do szybkiego auta czy raczej do taczki do turlania się po mieście Very Happy

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 11 Listopada 2015, 14:12 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




Tylne drążki demontujesz , dorabiasz wahacz Poprzeczny , z przodu na amorach wyciągasz drążki i zastępujesz je prętem gwintowanym z łożyskami na końcach , air to raczej nadaję się do miejskiej jazdy niż do ścigania się .
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 11 Listopada 2015, 14:20 Odpowiedz z cytatem
Lubo
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 23 Lip 2011
Posty: 1306
Skąd: Gdańsk
1967 VW Typ 1 1200




Ja mam z przodu wahacze przewiercone i spięte prętem, ale na luźno, tak aby każdy chodził niezależnie. Podnosi to i opuszcza para amortyzatorów, które oprócz rękawa do regulacji wysokości, mają też bardzo ładne tłumienie. To rozwiązanie ma jeden minus. Cały przód opiera się tylko na amortyzatorach. Niestety u mnie miejsca na stabilizator juz nie ma, ale samo zawieszenie jest całkiem komfortowe i ładnie się to prowadzi, biorąc poprawkę na fakt, że na tylnej osi mam sztywną teczkę bez prześwitu, przez którą cała dupa w aucie lata na prawo i lewo i ni cholery nie idzie za przodem. Jeszcze jedną małą wadą tego rozwiązania jest fakt, że taki amortyzator potrzebuje większe ciśnienie niż poduszka. Musi być conajmniej 8 bar, żeby się podniósł. Trochę się bałem takich patentow, ale zrobiłem na tym 1500 km i jestem zadowolony, chociaż pewnie duży wpływ na moje zadowolenie ma niski prześwit i nisko położony środek ciężkości, co daje sporą frajdę w zakrętach.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 11 Listopada 2015, 14:35 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Jaco, czyli jak dobrze zrozumiałem została z tyłu tylko luźna szabla?

Jeśli już się zdecyduje to na IRS, więc na skośnym będzie mocowanie do poduchy.

Co do przodu, wahacze 'latają' każdy osobno, a pręty mają je tylko luźno trzymać żeby nie wyleciały z rurowiska?

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 11 Listopada 2015, 14:39 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




Na irs jest troszke trudniej , trzeba dobrze poduszkę ulokować , a z przodem jest jak piszesz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 11 Listopada 2015, 14:44 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Ok, dzięki, już trochę się rozjaśniło, ale nie wiem jeszcze czy się zdecyduje Wink

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

AirRide w garbie
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 24 z 24  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group