Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Aparat Magna Spark ll
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Aparat Magna Spark ll
PostWysłany: 2 Stycznia 2016, 15:29 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 360
1967 VW Typ 1 1200




Czy jest jakaś istotna zaleta i różnica miedzy aparatem zapłonowym magna spark 2 a modelem 009 z wkładka elektroniczna. Nosze się z zamiarem wymiany ale cena mnie trochę odstrasza . Dodam ze nie chodzi mi o współpracę z tradycyjnym silnikiem garbusowym.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 2 Stycznia 2016, 19:48 Odpowiedz z cytatem
Miromir
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 512
Skąd: Wadowice




Miałem obydwa i skończyło się na założeniu 010 Boscha.
009.jest spoko, na magnaspark nie mogłem nie potrafiłem , lecz wykorzystałem wszystkie możliwe sprężyny i podkładki a silnik zdawać się miał nie wkręcać w obroty tak jak może najlepiej.
Natomiast 010 rozwjało wszelkie wątpliwości, po prostu maximum z silnika.

_________________
Miałem się urodzić bogaty,ale mi nie wyszło:/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 5 Stycznia 2016, 04:11 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Warto rozważyć rozwiązanie, które mam zastosowane u siebie:
- aparat zapłonowy zblokowany na 10 stopni (u mnie jest to 010 Boscha)
- komputer z mapą zapłonu uwzględniającą zarówno prędkość obrotową silnik jak i podciśnienie w dolocie.

Takie rozwiązanie niweluje wszelkie niedoskonałości układów odśrodkowych i jest nieskończenie adaptowalne do potrzeb.

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 8 Stycznia 2016, 21:53 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 360
1967 VW Typ 1 1200




Tak widziałem to rozwiazanie i jest rzeczywiscie fajne tylko chciałem sam zamontować aparat i nie bawić się w mapy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 13:09 Odpowiedz z cytatem
wanel
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 850
Skąd: Warszawa




Whyshchuck napisał:
Warto rozważyć rozwiązanie, które mam zastosowane u siebie:
- aparat zapłonowy zblokowany na 10 stopni (u mnie jest to 010 Boscha)
- komputer z mapą zapłonu uwzględniającą zarówno prędkość obrotową silnik jak i podciśnienie w dolocie.

Takie rozwiązanie niweluje wszelkie niedoskonałości układów odśrodkowych i jest nieskończenie adaptowalne do potrzeb.


To jest ten nasz rodzimy produkt ?

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 17:41 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Tak. Wiecej informacji jest w moim temacie w dziale "raporty garazowe"

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Aparat Magna Spark ll
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group