Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Tłumiki Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 24 Stycznia 2005, 16:28 Odpowiedz z cytatem
Norbert
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 30 Maj 2004
Posty: 687
Skąd: Gdynia, woj. Pomorskie




Zem tak sie podlacze pod temat... wstawienie J-rurek w miejsce nagrzewnicy wiaze sie z tym ze znika ogrzewanie wnetrza autka czy ja cos niewiem ? Pytam bo niemam pojecia o tym, ale przypuszczam ze chyba nici z nawiewu. Sam zamierzam wymienic nagrzewnice wraz z wydechem i takie info mi sie napewno przyda...

ps, a co do ogrzewania to pewnie lepiej zaoszczedzona kase wlozyc w webasto i napewno na tym lepiej(cieplej) wyjdziemy racja ?

Pozdrowka

_________________
@ : kosobudzki83@wp.pl

Trzymajcie sie ZdroVWo i KoloroVWo !!!!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 24 Stycznia 2005, 16:37 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Marta & Norbert napisał:
Zem tak sie podlacze pod temat... wstawienie J-rurek w miejsce nagrzewnicy wiaze sie z tym ze znika ogrzewanie wnetrza autka czy ja cos niewiem ? Pytam bo niemam pojecia o tym, ale przypuszczam ze chyba nici z nawiewu. Sam zamierzam wymienic nagrzewnice wraz z wydechem i takie info mi sie napewno przyda...

No tak, przeciez kolega pisale ze ma Webasto i nie potrzebuje
Marta & Norbert napisał:
ps, a co do ogrzewania to pewnie lepiej zaoszczedzona kase wlozyc w webasto i napewno na tym lepiej(cieplej) wyjdziemy racja ?
Pozdrowka

Ja tez tak uwazam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Stycznia 2005, 19:14 Odpowiedz z cytatem
Norbert
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 30 Maj 2004
Posty: 687
Skąd: Gdynia, woj. Pomorskie




A dziekuje serdecznie za informacje. Racja Qubek ze pisze, sorki ja dzis chory i roztargniony bom namachal sie lopata przy odsniezaniu he he

_________________
@ : kosobudzki83@wp.pl

Trzymajcie sie ZdroVWo i KoloroVWo !!!!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 24 Stycznia 2005, 19:33 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




giger25 napisał:
czy jest w stanie zrobic za rozsadne pieniadze kolektor 4in1 ?? tzw wezownice. jak bedziesz u niego to zapytaj co i jak. http://www.turbothomas.com/headers.html pozdro



Hmmm mysle ze mozesz zapomniec o dorobieniu czegos takiego za "rozsadne" pieniadze Problem jest taki ze musisz mniec albo kolektor na wzor albo super dokladny plan takiego kolektora albo goscia magika od kolektorow ktory ladnie wyliczy wszystkie zjawiska falowe i zaprojektuje cos od podstaw.
Nie mowie juz o koniecznosci posiadania gietarki do rur nie zmieniajacej profilu wewnetrznego albo zestawu kolanek z ktorego mozolnie wyspawasz cos takiego.
O spawach juz nie bede mowil.

Z wlasnego doswiadczenia powiem: Lepiej wstrzymac sie troche pozbierac kase i kupic gotowy kolektor ( ktory z reszta mozna jeszcze sporo poprawic) niz wydac troche mniej a potem walczyc z niepasujactmi czesciami dorabiac jakies przejsciowki wiecznie poprawiac i na koncu i tak kupic gotowy.

P.S Qubek szukuj watrobe na powrot ..... oj bedzie sie dzialo

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Stycznia 2005, 19:49 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Na szczescie mam slaba glowe wiec o watrobe sie nie boje...A jakby co to bedzie w poblizu lekarz Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Stycznia 2005, 11:35 Odpowiedz z cytatem
GarbatyOlo
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 31 Paź 2004
Posty: 102
Skąd: Kraków




KADRON Exclamation Twisted Evil

_________________
(......i ujrzał Pan garba mego i był zadowolony a potem zapytawszy ile pali usiadł i zapłakał......)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Tłumiki
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group