Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> zawieszenie tył z 924 w 1303 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 13 Kwietnia 2016, 10:19 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Bujo napisał:
Łysy napisał:
qubek napisał:
Łysy napisał:
Regulacja wysokosci i pochylu koła, wraz z mocowaniem stabilizatora?


Przełóż samą śrubkę a zostaw starą szablę, tyle że powiększ w niej odpowiednio otwór?
a jak chciałbym zachować porschowa regulacje wysokości?


to musisz jeszcze wyciąć sporo z tego staliwnego odlewu (obudowa elementu gumowego wewnętrznego / mocowanie amortyzatora), bo inaczej nie podejdziesz tam kuczek (36) i nici z regulacji. Inny sposób to wykonać w tej śrubie regulacyjnej gniazdo wewnętrzne sześciokątne 10.


Hmm a jakby jakiś płaski klucz z blachy dorobić? Nie podejdzie?

P.S. zalatwilem juz sobie alu "popielniczki" z 924

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Kwietnia 2016, 10:23 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




tak, klucz o 4-5 mm się zmieści, ale nie będzie nim można obracać w pełnym zakresie. Do tego musi być wygięty

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 13 Kwietnia 2016, 10:34 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Tru, przypomniałem sobie dlaczego ja tego nie zrobiłem. Wycinanie mocowania amortyzatora i budy do nadwozia mi się nie podoba. Tzn pewnie nic się nie stanie, ale jak mam usunąć znaczą część elementu strukturalnego to ja wolę regulować na drążkach.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Kwietnia 2016, 00:48 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




marjas napisał:
Blazlov napisał:
skośne stalowe w porsche są po prostu zwykłymi stalowymi skośnymi z garba.


a zacisk jak jest mocowany?


W Porsche 944 zacisk montowany jest do tarczy kotwicznej bębna ręcznego mocowanej na te same 4 śruby co w panoramie.


_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Kwietnia 2016, 06:38 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Tak mi się zdawało, ale przy braku pewności nie chciałem się mądrzyć

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Kwietnia 2016, 09:19 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Czyli skośne wahacze są te same, różnią się tylko osprzętem?

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Kwietnia 2016, 10:00 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




marjas napisał:
Czyli skośne wahacze są te same, różnią się tylko osprzętem?


Trzeba by je pociac na plasterki, zeby sie upewnic. Slyszalem kiedys, ze sa w jakis sposob poprawione. Na pewno sa nowsze i czesto w lepszym stanie.

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Kwietnia 2016, 11:11 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Pfff, nie wiem, np drążki porschowskie które wsadziłem wyglądały na dużo bardziej zmęczone życiem niż te co wyjąłem z Garbusa.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

zawieszenie tył z 924 w 1303
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group