Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> silnik 2110 ccm gaźnik jaki?
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
silnik 2110 ccm gaźnik jaki?
PostWysłany: 16 Sierpnia 2016, 22:13 Odpowiedz z cytatem
hegemon35
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 314
Skąd: Rzeszów




Powitać.
Jak w tytule może ktos ma jakies doświadczenia i sprawdzona konfiguracje??
Jaki gaźnik/ gaźniki do silnika o powiększonej pojemności do 2110ccm Very Happy.
Z góry dzieki i pozdro. [/list]
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 16 Sierpnia 2016, 23:06 Odpowiedz z cytatem
Miromir
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 512
Skąd: Wadowice




Mam dokladnie 2110ccm.
Byly dellorto 45 i było super, teraz mam dellorto 48 i stworzyłem potwora.

Ale na dokladne podpowiedzi uderzaj do "gabi-car" chłop sie zna na tym Wink

_________________
Miałem się urodzić bogaty,ale mi nie wyszło:/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 16 Sierpnia 2016, 23:42 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




pojemność 2110 to nie wszystko, jakie sprężanie, jaki wałek, jakie zawory, czy i jaki jest porting, do czego ma służyć silniik etc. Gaźniki które będą sie nadawać do tej pojemnosci to pewnie od 40idf/drla po 48ida a może i bergi 52

Co do Marcina to ... różnie w świecie mówią Wink

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
2110
PostWysłany: 18 Sierpnia 2016, 22:39 Odpowiedz z cytatem
hegemon35
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 314
Skąd: Rzeszów




Wiadomo. Wałek, Molibdeny, skręcane klawiatury,dłubnięte głowice i duże zawory to mus i podstawa.
To akurat kwestia ze wiadomo na starcie co i jak obrobic.
Zastanawiam sie nad zasilaniem co:
Solexy, webery, dellorto,zenithy czy cos innego.
Uprzedzając wnioski nie chodzi o kręcenie tego silnika "na wysokie obroty".
Raczej chodzi o potencjał i jednostkę bardziej odporną na obciążenie np. Mechaniczna sprężarka airride i jazda po piachu.[/i]
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 18 Sierpnia 2016, 23:25 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Ale ten Twój "mus i podstawa" nie wiadomo jakie parametry ma.
Daj spokój, jakie zenithy, jakie solexy Smile ? do tego nie ma części a zdobyć same gaźniki to trzeba poszukać. Webery i delloro lub współczesne chińskie "reprodukcje" weberów IDF wiadomo ze działają i są do nich graty. Przy czym ja budując na tą chwilę silnik, nie wiem, czy nie poszedł bym po prostu we wtrysk.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Sierpnia 2016, 23:07 Odpowiedz z cytatem
hegemon35
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 314
Skąd: Rzeszów




Niby tak a niby nie.
Wolalbym oryginalnego zenitha niż " reprodukcje".
Tak samo jak airride.
Albo markowy albo wcale.
samochód ma "tańczyć" i stać na 3 kolach.
Osobiście nie "urągając nikomu" wszelkie samoróbki "sycząco -psyczące" do mnie nie przemawiają.
Ale każdy m swoje"wizje".

Najprawdopodobniej będzie składany i próbowany tymczasem na solexach.
Ale wszelkie sugestie rozpatrze.
Pozdro.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Sierpnia 2016, 23:44 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Widzę, że wiesz lepiej, więc po co się pytasz?

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 20 Sierpnia 2016, 00:22 Odpowiedz z cytatem
hegemon35
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 314
Skąd: Rzeszów




Nie chodzi o to kto wie lepiej.
Zapytałem bo może ktoś próbował cos fajnego modzić: NP.
Gaźniki od ścigacza lub coś podobnego
z wymierną korzyścią.
Ale ja widać zawsze coś w "oko zakole".

Tym samym temat zamykam. Co będzie i co się najlepiej sprawdzi zobaczymy w czasie testów.
Może zaloze od scigawy trabanta a może oryginalne zenithy ndix.
Tyle w temacie.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 20 Sierpnia 2016, 08:36 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




hegemon35 napisał:

Zapytałem bo może ktoś próbował cos fajnego modzić: NP.
Gaźniki od ścigacza lub coś podobnego


W sumie, właśnie to zaproponowałem. Może nie doprecyzowałem, ze chodzi mi o zestaw przepustnic wraz z wtryskami od motocykla.

Łysy napisał:
ja budując na tą chwilę silnik, nie wiem, czy nie poszedł bym po prostu we wtrysk.


Ale ogólnie, z Twoim podejściem, trudno coś poradzić. Wolisz wyważać otwarte drzwi, Twój wybór.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Sierpnia 2016, 07:36 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




a ja z innej beczki , Jaki to jest markowy airride do np. garbusa czy ogórka ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 22 Sierpnia 2016, 13:20 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Właśnie. I co jest oryginalnego w zenithcie? Którym?

Jakich solexach?

"Oryginalne solexy" kojarzą mi się ze "starymi solexami" a to kojarzy mi się z... różnymi rzeczami ale rzadko pozytywnymi.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Sierpnia 2016, 11:50 Odpowiedz z cytatem
hegemon35
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 15 Mar 2015
Posty: 314
Skąd: Rzeszów




Hejka.
- co do airride - chodzi o gotowe zestawy w większości dostępne kompletowane i zakładane "za wodą".
Przynajmniej 2-3 firmy oferują gotowe sety. Nazw nie podaje bo kto sie orientuje ten wie a "upustu" za wpis i tak nie dostane Very Happy.
Można zakupić zarówno do garba jak i oga również T2a.
Włącznie z całymi przednimi rurowiskami jak i regulowanymi szablami.

- co do gaziorów- o "oryginalności " . Chodzilo mi o gaźniki oczywiście. NOS lub z epoki anie o teraźniejsze reprodukcje.

P.S. Zaproponowano złożenie silnika na solexach od varianta stąd post.
Pozdrawiam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Sierpnia 2016, 12:15 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




hegemon35 napisał:
Hejka.
- co do airride - chodzi o gotowe zestawy w większości dostępne kompletowane i zakładane "za wodą".
Przynajmniej 2-3 firmy oferują gotowe sety. Nazw nie podaje bo kto sie orientuje ten wie a "upustu" za wpis i tak nie dostane Very Happy.
Można zakupić zarówno do garba jak i oga również T2a.
Włącznie z całymi przednimi rurowiskami jak i regulowanymi szablami.

- co do gaziorów- o "oryginalności " . Chodzilo mi o gaźniki oczywiście. NOS lub z epoki anie o teraźniejsze reprodukcje.

P.S. Zaproponowano złożenie silnika na solexach od varianta stąd post.
Pozdrawiam.


HEHE co do air to się akurat orientuje o które firmy ci chodzi , i proszę cię nie nazywaj tego chińskiego szajsu , i tych garażowych pomysłów NP. AIRKEWLD czy Wagenwswest markowymi zestawami , to wszytko zbieranina tanich podzespołów innych marek złożona do kupy i sprzedawana ludziom co nie mają pojęcia, większość ludzi co ma pojęcie robi to samemu według znanego schematu .

życze powodzenia w dalszym przeglądaniu internetu .
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 23 Sierpnia 2016, 12:53 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Kolego, życie to nie internetowa bajka. Jak pisał przedpisca, te zestawy wymagają czasem więcej pracy, kombinowania i tworzenia niż gdybyś próbował coś zrobić od podstaw. I i tak musisz przynajmniej część z otrzymanych gratów zastąpić czymś innym, a resztę uzupełnić.

Seryjne solexy od 1,5 są skonfigurowane do pojemności 1,5 a nie 2,1 i to na dodatek 1,5 które jest mniej więcej tak samo wysokoobrotowe jak diesel z lat 80tych. I nawet w tym 1,5 nie są optymalnym wyborem. Nie były jak były nowe i z pewnością nie są jak mają 50 lat, biorąc pod uwagę to, jak słabej trwałości gaźnikami są solexy.
Tak że niezależnie od konfiguracji twojego silnika te gaźniki to zły wybór.

W ogóle to po co Ci taka pojemność?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

silnik 2110 ccm gaźnik jaki?
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group