Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> 2 gaźniki a wydech
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
2 gaźniki a wydech
PostWysłany: 4 Sierpnia 2018, 13:29 Odpowiedz z cytatem
Amadeus
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 809
Skąd: Gliwice
1972 VW Typ 1 1300




Witam.
Mam takie pytanie, Czy przy wsadzeniu do silnika 1300 dwóch gaźników jest konieczna zmiana wydechu?
Bo tak ostatnio myślałem, czy są jakieś zaślepki na tą część wydechu do której przykręca się sztandarowy kolektor?

I jeszcze przy okazji, czy ktoś miał do czynienia z takim zestawem?
Zestaw na pojedynczy dolot

_________________
Znajdź nas na facebook Smile
https://www.facebook.com/elvisvw72/
https://www.facebook.com/priscillabusvw68/
https://www.facebook.com/maciej.zawadzki.372
ŚLĄSKI KLUB MIŁOŚNIKÓW GarBusa - PUKLORZE
https://www.facebook.com/puklorzeVW/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 5 Sierpnia 2018, 17:07 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Nie musis stosowac inny wydech.
Zaslepki mas w tym zestawie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 7 Sierpnia 2018, 15:30 Odpowiedz z cytatem
Amadeus
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 809
Skąd: Gliwice
1972 VW Typ 1 1300




To dobra wiadomość Very Happy
A miałeś do czynienia z takim zestawem? Warte to uwagi, czy raczej sobie nie zaprzątać tym głowy?

_________________
Znajdź nas na facebook Smile
https://www.facebook.com/elvisvw72/
https://www.facebook.com/priscillabusvw68/
https://www.facebook.com/maciej.zawadzki.372
ŚLĄSKI KLUB MIŁOŚNIKÓW GarBusa - PUKLORZE
https://www.facebook.com/puklorzeVW/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 8 Sierpnia 2018, 09:30 Odpowiedz z cytatem
wanel
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 904
Skąd: Warszawa




Jest takie powiedzenie jeden Solex to jeden problem, a dwa Solexy to dwa problemy Smile

Jeżeli chcesz mieć dwa gaźniki i poczuć jakikolwiek przyrost mocy to poszukaj DRLA/IDF lub jego chińskich odpowiedników.

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 8 Sierpnia 2018, 11:41 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Karol, it's a single port head.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 8 Sierpnia 2018, 11:41 Odpowiedz z cytatem
Amadeus
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 809
Skąd: Gliwice
1972 VW Typ 1 1300




Ten zestaw ze zdjęcia to według opisu Weber 34ICT

_________________
Znajdź nas na facebook Smile
https://www.facebook.com/elvisvw72/
https://www.facebook.com/priscillabusvw68/
https://www.facebook.com/maciej.zawadzki.372
ŚLĄSKI KLUB MIŁOŚNIKÓW GarBusa - PUKLORZE
https://www.facebook.com/puklorzeVW/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 8 Sierpnia 2018, 14:32 Odpowiedz z cytatem
Scooty
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy

 
Dołączył: 14 Paź 2007
Posty: 3612
Skąd: Krzemienica / Łańcut
1974 VW Typ 1 1303




Ale sklep w tej samej cenie ma rowniez pod 1 dolot

_________________
Nigdy nie kupuj chińszczyzny (chyba że chodzi o żarcie)

http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=365
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 8 Sierpnia 2018, 17:10 Odpowiedz z cytatem
wanel
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 904
Skąd: Warszawa




Pod jeden dolot czy też głowice dwudolotowe kupowanie dwóch pojedyńczych gaźników (za horendalnie wysoką kasę) niewiele wniesie do mocy Garba, a jedynie podniesie prestiź po otwarciu maski. Miałem u siebie, liznałem temat i piszę z własnego doświadczenia.

Dla przykładu miałem kiedyś w Garbie silnik 1.3, na pojedyńczym dolocie wraz zzestawem OKRASy, oryginalny, w pełni sprawny zestaw, z oryginalnymi metalowymi filtrami. Jakiś tam przyrost mocy był ale szału nie było. W tym samym Garbie miałem później 1.6, na podwójnym dolocie (dół silnika z 1.3) z dwoma Kadronami i też szału nie było. Po zainstalowaniu w tym samym silniku 2xDRLA36 plus oldskoolowy aparat Mallory dual point poczułem różnicę na plus i nie żałowałem żadnej wydanej złotówki.

Jeżeli miałbym coś doradzić, to zamiast kupować zestaw dwóch pojedyńczych gaźników zainwestował bym w zestaw dwóch podwójnych oraz parę głowic dwudolotowych (używanych VW). To będzie zestaw, który doda mocy i będzie dobrze wyglądał i zapewne sumarycznie będzie niewiele droższy od zestawu na pojedyńczych dolotach.

W mojej ocenie, podkreślam mojej, jakikolwiek zestaw dwóch pojedyńczych gaźników będzie jedynie dodawał uroku w komorze silnika.

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 9 Sierpnia 2018, 16:03 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




I agree with Mr Want. The best option is to go for a pair of dual port heads and a pair of 36 dellortos. You could also play a bit with the heads before installing them. Some more compression and some gentle port work will help it breathe and improve the hp and torque considerably
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Sierpnia 2018, 16:03 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




I agree with Mr Wanel. The best option is to go for a pair of dual port heads and a pair of 36 dellortos. You could also play a bit with the heads before installing them. Some more compression and some gentle port work will help it breathe and improve the hp and torque considerably.


Ostatnio zmieniony przez chris burns dnia 9 Sierpnia 2018, 16:06, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Sierpnia 2018, 16:04 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 10 Sierpnia 2018, 11:44 Odpowiedz z cytatem
Amadeus
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 03 Paź 2007
Posty: 809
Skąd: Gliwice
1972 VW Typ 1 1300




Dobrze wiedzieć. Bo szkoda wydawać pieniądze nie potrzebnie. Ale to jeszcze poczeka, bo trzeba odłożyć na porządne głowice na podwójny dolot.

_________________
Znajdź nas na facebook Smile
https://www.facebook.com/elvisvw72/
https://www.facebook.com/priscillabusvw68/
https://www.facebook.com/maciej.zawadzki.372
ŚLĄSKI KLUB MIŁOŚNIKÓW GarBusa - PUKLORZE
https://www.facebook.com/puklorzeVW/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 13 Sierpnia 2018, 10:53 Odpowiedz z cytatem
wanel
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 904
Skąd: Warszawa




Kup zwykłe, nazwyklejsze głowice z silnika AB lub AD i będziesz zadowolony. Nawet z seryjnymi zaworami i seryjnym wałkiem czuć różnicę na DUŻY plus.

Zainwestuj tez kasę w dobry aparat zapłonowy lub np BLACK BOXa CB

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 13 Sierpnia 2018, 23:09 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




No trudno nie odczuć różnicy Wink . U mnie zmierzony zysk mocy solex 34 vs "webery" 40 + wydech spagetti wyniósł +30%

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 29 Sierpnia 2018, 19:33 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




d.bois miał podobne przy dwudolotowej głowicy. Był chyba zadowolony. A potem zamienił na podwójne dellorto Very Happy

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

2 gaźniki a wydech
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group