Wysłany: 16 Czerwca 2011, 11:36 |
|
|
Łysy |
Administrator |
                
|
 |
|
Dołączył: 10 Wrz 2004 |
Posty: dużo |
Skąd: Ostrów Mazowiecka |
|
|
|
 |
 |
 |
|
teraz sprezania nie mierzyłem, ale wczesniej na tym komplecie tłoków/cylindrów/głowic było koło 10. Sprawdze, moze coś sie zmieniło pod tym wzgledem
przy odmie jest troche uolejone (otwarta jest) |
|
_________________ Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego |
|
|
|
Wysłany: 16 Czerwca 2011, 12:30 |
|
|
Vw_RaF |
Modyfikatornik Maksymalny |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Maj 2007 |
Posty: 4156 |
Skąd: Wa-wa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Zobacz czy masz rozchlapany olej na wewnętrznej stronie klapy od silnika. Koło pasowe bardzo ładnie rozrzuca olej. Wtedy będziesz miał pewnośc że to spod koła leci. |
|
_________________ '62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200
 |
|
|
|
Wysłany: 16 Czerwca 2011, 12:53 |
|
|
Łysy |
Administrator |
                
|
 |
|
Dołączył: 10 Wrz 2004 |
Posty: dużo |
Skąd: Ostrów Mazowiecka |
|
|
|
 |
 |
 |
|
nie no pisałem ze napewno chlapie, brudna to jest  |
|
_________________ Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego |
|
|
|
Wysłany: 16 Czerwca 2011, 13:46 |
|
|
skalar |
Regulownik Zaworów |
             
|
|
|
Dołączył: 29 Cze 2008 |
Posty: 2642 |
Skąd: Katowice |
|
|
|
 |
 |
 |
|
mi sie od tego zaczelo a potem wywalilo caly olej wszystkimi mozliwymi otworami.Efekt koncowy sprezanie na 4 cylindrze 0 plus polamane wszystkie pierscienie na owym cylindrze.Miejmy nadzieje ze nie masz tego samego. |
|
|
|
|
Wysłany: 16 Czerwca 2011, 13:51 |
|
|
Łysy |
Administrator |
                
|
 |
|
Dołączył: 10 Wrz 2004 |
Posty: dużo |
Skąd: Ostrów Mazowiecka |
|
|
|
 |
 |
 |
|
oj tam, oj tam spoko i tak zamierzam w najblizszym czasie rozebrać silnik, bo zakładam ze zmiana koła pasowego nic nie da
Zmierze, ale osiagi ma chyba niezłe, spalił ostatnio przy jeździe spacerowej 6,8 (1,6motor) i osiaga na max 90mph przy długiej skrzyni. |
|
_________________ Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego |
|
|
|
Wysłany: 29 Czerwca 2011, 19:10 |
|
|
Łysy |
Administrator |
                
|
 |
|
Dołączył: 10 Wrz 2004 |
Posty: dużo |
Skąd: Ostrów Mazowiecka |
|
|
|
 |
 |
 |
|
no dobra, sprezanie na wszystkich garach miedzy 10 a 10,5 atm wiec to nie jest przyczyną. |
|
_________________ Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego |
|
|
|
Wysłany: 15 Września 2011, 20:51 |
|
|
vw_jaco |
Regulatornik Aparatu |
           
|
 |
|
Dołączył: 20 Sie 2009 |
Posty: 1415 |
Skąd: DRUT GARAGE |
1965 VW Typ 1 1300 |
|
|
 |
 |
 |
|
u mojego kumpla jest mały problem wywala olej przy kole pasowym nie ma tam uszczelki wiec dziwne , może ktos tak miał i czego to objawy , wiem tylko ze koło pasowe to oryginał |
|
|
|
|
Wysłany: 15 Września 2011, 21:09 |
|
|
rafaal111 |
Marszałek Polny |
             
|
 |
|
Dołączył: 09 Cze 2008 |
Posty: 5480 |
Skąd: Gdansk |
1969 VW Typ 1 mex |
|
|
 |
 |
 |
|
Niedawno byl poruszny taki sam temat. Poszukaj na forum. |
|
_________________ Dieser Wagen läuft und läuft und läuft... |
|
|
|
Wysłany: 16 Września 2011, 08:27 |
|
|
vw_jaco |
Regulatornik Aparatu |
           
|
 |
|
Dołączył: 20 Sie 2009 |
Posty: 1415 |
Skąd: DRUT GARAGE |
1965 VW Typ 1 1300 |
|
|
 |
 |
 |
|
masz racje znalazłem, problem sie wyjaśnił okazało sie ze kumpel wymieniał wąż od miedzy odpowietrznikiem a filtrem i nie był to oryginalny więc sie załamał i zatamowało wylot i przez to sie robiło ciśnienie i wywalało lej po wymianie jak reka odjoł nic nie kapie nawet  |
|
|
|
|
Wysłany: 16 Września 2011, 08:33 |
|
|
gino |
Modyfikatornik Maksymalny |
                
|
 |
|
Dołączył: 31 Gru 2004 |
Posty: 4045 |
Skąd: warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
vw_jaco napisał: | u mojego kumpla jest mały problem |
i co...kobitka nie zadowolona  |
|
|
|
|
Wysłany: 16 Września 2011, 08:57 |
|
|
vw_jaco |
Regulatornik Aparatu |
           
|
 |
|
Dołączył: 20 Sie 2009 |
Posty: 1415 |
Skąd: DRUT GARAGE |
1965 VW Typ 1 1300 |
|
|
 |
 |
 |
|
mnie o to nie pytaj  |
|
|
|
|
Wysłany: 16 Września 2011, 16:32 |
|
|
dzieciak |
Mierzalnik Przerwy |
          
|
 |
|
Dołączył: 06 Lut 2011 |
Posty: 1784 |
Skąd: Gryfice |
1969 VW Typ 1 mex |
|
|
 |
 |
 |
|
gino napisał: | vw_jaco napisał: | u mojego kumpla jest mały problem |
i co...kobitka nie zadowolona  |
He he dowcipnisie  |
|
|
|
|
Wysłany: 22 Maj 2022, 12:15 |
|
|
Ciesielko |
Pieszak |
    
|
|
|
Dołączył: 19 Wrz 2016 |
Posty: 37 |
Skąd: Konskie |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Pytanko bo mam taki sam problem w kominku auto normalnie jeździ kompresję ma tylko coś tam kapie bo klapa brudna nie dużo ale troszkę bo pod autem plamka jak paznokieć po tym jak zgasze i poczekam 2 dni |
|
|
|
|
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Pytania i problemy |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 2
Idź do strony Poprzedni 1, 2
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|