Wysłany: 26 Grudnia 2005, 19:59 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Ja mowie o 8V i to w ciezszej Calibrze.
No i mam wersje 130to konna to wiem mniej wiecej jak to chodzi - niezle. |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Grudnia 2005, 00:48 |
|
|
LUQU |
Nalewacz Paliwa |
               
|
 |
|
Dołączył: 07 Paź 2003 |
Posty: 258 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
qubek napisał: | Ja mowie o 8V i to w ciezszej Calibrze.
No i mam wersje 130to konna to wiem mniej wiecej jak to chodzi - niezle. |
Mowisz o silniku 2,0 8v ktory jest dosc malo rozwojowy choc i tak nie najgorszy. Wytrwalosc jest raczej jego mocna strona
Ja mowie o c20xe czyli silniku 2,0 16v o mocy 150 km a nie o silniku x20xev o mocy 136 km ktory mimo tego ze jest nowszy to slabszy bo ECOTEC i zrobiony z gorszych materiałow.
c20xe obiedzie kazda nubire nawet z jak bedzie ciagnal przyczepe sorry ale wiem to napewno.
Wiem ze mity i streotypy zajezdzonej calibry z pod disco pokutuja ale dam jeden mazdzacy wszystko przyklad: Xawery Mielcarek od poczatku istnienia SSS i zawodow na 1/4 mili nie przegral NIGDY !! jeden albo dwa razy nie pojechal z powodu awarji i to napewo raz byla to skrzynia.
Czym jezdzi: opel astra i silnik c20xe.
A jego konkurencja to owiane legenda silniki B16 i B18 z hond i acury.
Krecoce sie do 10000 RPM cuda tuningu bez doladowania.
Wsciekla konkurencja ladowala grube $$$ w super zabawki z japoni wsilala sie jak mogla i nigdy tak naprawde nie zblizyla sie do granicy konkurencji.
On zawsze miazdzyl wszystko.
Ten silnik jest wyjatkowy i zaden dres w zagazowanej calibrze nie zmieni mojego patrzenia na ta wyjatkowa konstrukcje. |
|
_________________ Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Grudnia 2005, 01:19 |
|
|
Renifer |
Marszałek Polny |
               
|
 |
|
Dołączył: 04 Sie 2003 |
Posty: 5927 |
Skąd: Rzeszów |
1971 VW Typ 1 1302 |
|
|
 |
 |
 |
|
Mielcarek jezdzi Astra !!!! Nie Calibra a to roznica. Poza tym to ze ma najszybsza Astre w Polsce nie jest nowoscia. Ile teraz ma to koni to sam juz nie wiem
PS. Ale silnik ten o ktorym LUQU mowisz w obu autkach jest. |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Grudnia 2005, 12:29 |
|
|
GarbatyMaciek |
Naciągacz Paska Klinowego |
             
|
 |
|
Dołączył: 11 Lip 2005 |
Posty: 773 |
Skąd: KRAKÓW |
1973 VW Typ 1 1303 |
|
|
 |
 |
 |
|
Nie no zwarjowałem jak zobaczylem to Scorpio przerobione na to Gówno! wolałbym iść na nogach do ślubu niż jechać tym ustrojstwem qrwa ale ktoś miał łeb żeby wykonać takie ch.. monstrum. |
|
_________________ Każdy Volkswagen to tysiące idealnie dopasowanych, współpracujących ze sobą elementów. |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Grudnia 2005, 12:58 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Lukasz, ja nie neguje zalet 150konnej oplowskiej dwulitrowki, ona sie swietnie nadaje i do rajdow i do 1/4. Sek w tym ze ona w wiekszosci Calibr nie wystepuje przez co zachodzi zgrzyt miedzy aspiracjami wlascicieli a mozliwosciami samochodu. Nie twierdze tez ze Calibra 2.0 8V jest bezsensowna. Trwaly, solidny silnik, ladne nadwozie, czemu nie? Tylko ze to nie jest samochod do scigania. A zreszta istnienie takich ludzi jak wlasciciel Calibry z linka nie jest zle - dostarczaja nam rozrywki.
Niedawno jezdzilem ta niebieska Astra co to 13tki wysokie w profi krecila. Jest baaardzo fajna, tylko z tym przednim napedem naprawde trudno zlapac trakcje.
A jesli chodzi o ecoteka to niedlugo zostanie zamieniony, mimo zlego slowa nie powiem, 280 tys przejechal bezawaryjnie.
Teraz bedzie pewnie 1.9TDI, choc.....silnik to wiem jaki ale nie wiem w jakim samochodzie. Zaden z grupy VWb nie wydaje mi sie dobrym wyborem, najlepszy bylby pewnie Focus 1.9TDI  |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 29 Grudnia 2005, 21:03 |
|
|
|
Wpis Meksyk 1971 jest zrobiony dla zwyklych ludzi- Garbusiarza z wiadomych powodow to dziwic nie powinno,a co do koloru to sprawdz sobie palete kolorow Garbusa z lat 1978?-1986? to znajdziesz ten dziwny kolor-moge podac oznaczenie kodowe. |
|
|
|
|
Wysłany: 29 Grudnia 2005, 22:00 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
OK, wydaje mi sie ze teraz aluzje chwycilem, choc nie wykluczam ze dalej moge tkwic w bledzie. Nie powiedzialem ze na pewno takiego koloru nie ma, ale nie znalazlem, moze podaj ten kod. Moze wystawiajacemu pomylily sie oceany, bo ten akurat dla VW jest zielony. Co innego Pacyfik. No ale nie wykluczam ze to sie zmienialo, efekt cieplarniany, wykwity sinic, te sprawy...  |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 2 Września 2006, 16:29 |
|
|
|
Qubek-nic mi sie nie pomylilo z tym kolorem-kod tego lakieru to LG6C-takie numery mam tez w ksiazce serwisowej z ktora kupilem samochod.Duzo Garbusow o tym kolorze mozna znalezc np. na mobile.de. Podam rowniez stronke na ktorej podany jest kod atlanticblau http://217.127.47.230/colores.htm |
|
|
|
|
Wysłany: 20 Września 2006, 22:36 |
|
|
El Adriano |
Ustawiacz Zapłonu |
            
|
 |
|
Dołączył: 19 Maj 2006 |
Posty: 2016 |
Skąd: Białystok |
1977 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Wysłany: 21 Września 2006, 10:02 |
|
|
ENTER |
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy |
               
|
|
|
Dołączył: 04 Sie 2003 |
Posty: 3628 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
pozycja 40 bardzo mnie zaciekawila.
 |
|
_________________ „...W życiu piękne są tylko chwile...” R.R |
|
|
|
Wysłany: 21 Września 2006, 11:25 |
|
|
yrrak |
Regulownik Zaworów |
              
|
 |
|
Dołączył: 06 Lut 2004 |
Posty: 2524 |
Skąd: miasto powiatowe Pruszków |
|
|
|
 |
 |
 |
|
trzeba mieć chyba spooooory interes ,to się nauczyłam całej kamasutry  |
|
_________________ Sprzedaliśmy naszego garba smutno bez niego ....Nie wiedziałem że tak można się zżyć z autem,ale poszedł w bardzo zacne ręce :)Ale co 2 garby to nie jeden ) |
|
|
|
Wysłany: 21 Września 2006, 11:36 |
|
|
ENTER |
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy |
               
|
|
|
Dołączył: 04 Sie 2003 |
Posty: 3628 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
i momo stanu prężniści musialby być giętki dosyć  |
|
_________________ „...W życiu piękne są tylko chwile...” R.R |
|
|
|
Wysłany: 1 Listopada 2006, 20:49 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 1 Listopada 2006, 22:15 |
|
|
Qcyk |
Modyfikatornik Maksymalny |
              
|
 |
|
Dołączył: 04 Wrz 2004 |
Posty: 4697 |
Skąd: Konstancin |
1975 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
KITT O ja cię !!!  |
|
|
|
|
Wysłany: 1 Listopada 2006, 22:38 |
|
|
El Adriano |
Ustawiacz Zapłonu |
            
|
 |
|
Dołączył: 19 Maj 2006 |
Posty: 2016 |
Skąd: Białystok |
1977 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
SHIT ! ! Kiedyś to oglądałem  |
|
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|