Wysłany: 26 Marca 2004, 20:47 |
|
|
kojot |
Wyciągacz Silnika |
              
|
 |
|
Dołączył: 11 Lut 2004 |
Posty: 2145 |
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jak wiadomo juz a jeśli nie kazdy kto czyta ten własnie post wie, mam w planach zbudowanie garbusa dziadka w stylu cal-look (najprawdopodobniej jeszcze duzo nad tym myśle i pzrzeglądam prasy itd) Pytanie brzmi następująco, jaki styl najbardziej się Wam podoba i dlaczego? Jak wiemy pierwsze i najważniejsze miejsce zajmuje oryginał, ciekaw jestem co poza nim, pozdrawiam  |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Marca 2004, 00:02 |
|
|
Biały |
Nalewacz Paliwa |
              
|
 |
|
Dołączył: 30 Sty 2004 |
Posty: 215 |
Skąd: Ciechanów |
|
|
|
 |
 |
 |
|
dlamnie to ogrniał odpada wogóle nie w mojim guście dlamnie kazdy samochód a w szczególności garbolocik wygląda niesamowicie jak jest obniżony utwardzony szerokie felgi lekki spojler na klapie nie zaszkodzi troche bajreków fajna kierownica troche skórki w sierodku,według mnie to powinno być tak !!! pozdro |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Marca 2004, 00:35 |
|
|
Orzech |
Wyciągacz Silnika |
               
|
 |
|
Dołączył: 25 Sie 2003 |
Posty: 2131 |
Skąd: Warszawa |
1958 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
ja dąże do cal looka... ...miałem totalny oryginał ale juz mi sie przejadł...choć z wiekiem pewnie do niego wróce ...raczej napewno!!! |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Marca 2004, 00:36 |
|
|
mrówa |
Marszałek Forum |
               
|
 |
|
Dołączył: 23 Paź 2003 |
Posty: 7354 |
Skąd: Warszawa / Izabelin-Dziekanówek |
1965 VW Typ 1 1300 |
|
|
 |
 |
 |
|
ja osobiscie preferuje Tuning ale bez przesady w granicach gustu , choć czasem jakieś wykręcone cuda też mi się podobają.Wiele mozna by tu pisać co jak ma wyglądać ale każdy przecież ma inne zdanie nawet co do małych detali . Najlepiej jak bedziemy sami zadowoleni ze swego bolida
Mrówa  |
|
_________________
http://mrowkowozownia.blog.pl/ |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Marca 2004, 00:39 |
|
|
Orzech |
Wyciągacz Silnika |
               
|
 |
|
Dołączył: 25 Sie 2003 |
Posty: 2131 |
Skąd: Warszawa |
1958 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
mrowa napisał: | ja osobiscie preferuje Tuning ale bez przesady w granicach gustu , choć czasem jakieś wykręcone cuda też mi się podobają.Wiele mozna by tu pisać co jak ma wyglądać ale każdy przecież ma inne zdanie nawet co do małych detali . Najlepiej jak bedziemy sami zadowoleni ze swego bolida
Mrówa  |
Tuning ale bez przesady...takie stwierdzenie mi sie podoba...straszne sa te poprzerabiane Garby...czasami aż ich poznać nie mozna  |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Marca 2004, 10:26 |
|
|
Renifer |
Marszałek Polny |
               
|
 |
|
Dołączył: 04 Sie 2003 |
Posty: 5927 |
Skąd: Rzeszów |
1971 VW Typ 1 1302 |
|
|
 |
 |
 |
|
no czsami lekko z tym tuningiem niektorzy przesadzaja . A co do bolida to skoro kojot teraz masz ala sportewy to proponuje do pary oryginał  |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Marca 2004, 12:00 |
|
|
kojot |
Wyciągacz Silnika |
              
|
 |
|
Dołączył: 11 Lut 2004 |
Posty: 2145 |
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Tak ale ten obecny niestety będe musiał oddać w jakieś dobre ręce, bo póki co na dwa napewno nie wyrobie, bo póki co jeszcze się uczę, ale mnie marzy się początek produckji oryginał w 100% no ale wiecie jak z tym sprawa wygląda, dlatego własnie chciałbym zbudować cal looka powoli powoli ale juz ze smakiem i tak jak być to powinno, zmiany takie jak mam obecnie kategorycznie juz mówie NIE |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Marca 2004, 12:20 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Problem polega na tym, ze granica dobrego smaku nie jest ani dobrze zdefiniowana (czy raczej wogole) ani trudna do przekroczenia. Zwlaszcza jak sie niezabardzo wie co sie chce i zmienia zdanie co 3 dni, tak jak ja
Ja z tych powodow postanowilem ograniczyc swoje zapedy i zmieniac tylko to, co jest potrzebne z jakis bardziej praktycznych wzgledow lub czego jestem pewien ze mi sie podoba. I nie zmieniac za duzo. Dobry, wyjsciem jest tez nasladowanie jakiegos wzorac, wziac sobie samochod (jakis bardziej znany show car) albo kilka, tyle ze podbnych stylem i nasladowac ich rozwiazania.
Jednym z etapow, z ktorych wyroslem, sa proby postarzenia mojego Garba. Jest jaki jest, nie jest to najstarszy model, ale z takiego tez mozna zrobic fajne auto. I ja zrobie  |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Marca 2004, 12:38 |
|
|
kojot |
Wyciągacz Silnika |
              
|
 |
|
Dołączył: 11 Lut 2004 |
Posty: 2145 |
Skąd: Sosnowiec |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Fakt faktem ze dobry skam nie ma konkretnej definicji i dla kazdego może być rozumiany w zupełnie innym świetne i w inny sposób, coś co dla kogo jest delikatne dla drugiego może być ordynarne, dlatego własnie cal-looki przyznam się bez bicia sa garbusami które autentycznie mi się bardzo podobają i własnie uwaam ze są zrobione ze smakiem, jest wszystko pod kontrolą, nie ma przepychu jednego nad drugim (skąś znam taki przepych w plastiku ) i wszystko zachowane jest w swoim uroku  |
|
|
|
|
 |
|
 |
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|