Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Jaki styl i dlaczego?
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Jaki styl i dlaczego?
PostWysłany: 26 Marca 2004, 20:47 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Jak wiadomo juz a jeśli nie kazdy kto czyta ten własnie post wie, mam w planach zbudowanie garbusa dziadka w stylu cal-look (najprawdopodobniej jeszcze duzo nad tym myśle i pzrzeglądam prasy itd) Pytanie brzmi następująco, jaki styl najbardziej się Wam podoba i dlaczego? Jak wiemy pierwsze i najważniejsze miejsce zajmuje oryginał, ciekaw jestem co poza nim, pozdrawiam Smile

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2004, 00:02 Odpowiedz z cytatem
Biały
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 215
Skąd: Ciechanów




dlamnie to ogrniał odpada wogóle nie w mojim guście dlamnie kazdy samochód a w szczególności garbolocik wygląda niesamowicie jak jest obniżony utwardzony szerokie felgi lekki spojler na klapie nie zaszkodzi troche bajreków fajna kierownica troche skórki w sierodku,według mnie to powinno być tak !!! pozdro
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 27 Marca 2004, 00:35 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




ja dąże do cal looka...Smile ...miałem totalny oryginał ale juz mi sie przejadł...choć z wiekiem pewnie do niego wróce Smile...raczej napewno!!!

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2004, 00:36 Odpowiedz z cytatem
mrówa
Marszałek Forum

 
Dołączył: 23 Paź 2003
Posty: 7354
Skąd: Warszawa / Izabelin-Dziekanówek
1965 VW Typ 1 1300




ja osobiscie preferuje Tuning ale bez przesady w granicach gustu , choć czasem jakieś wykręcone cuda też mi się podobają.Wiele mozna by tu pisać co jak ma wyglądać ale każdy przecież ma inne zdanie nawet co do małych detali . Najlepiej jak bedziemy sami zadowoleni ze swego bolida Laughing

Mrówa Mr. Green

_________________


http://mrowkowozownia.blog.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 27 Marca 2004, 00:39 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




mrowa napisał:
ja osobiscie preferuje Tuning ale bez przesady w granicach gustu , choć czasem jakieś wykręcone cuda też mi się podobają.Wiele mozna by tu pisać co jak ma wyglądać ale każdy przecież ma inne zdanie nawet co do małych detali . Najlepiej jak bedziemy sami zadowoleni ze swego bolida Laughing

Mrówa Mr. Green


Tuning ale bez przesady...takie stwierdzenie mi sie podoba...straszne sa te poprzerabiane Garby...czasami aż ich poznać nie mozna Smile

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2004, 10:26 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




no czsami lekko z tym tuningiem niektorzy przesadzaja Mad . A co do bolida to skoro kojot teraz masz ala sportewy to proponuje do pary oryginał Razz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 27 Marca 2004, 12:00 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Tak ale ten obecny niestety będe musiał oddać w jakieś dobre ręce, bo póki co na dwa napewno nie wyrobie, bo póki co jeszcze się uczę, ale mnie marzy się początek produckji oryginał w 100% no ale wiecie jak z tym sprawa wygląda, dlatego własnie chciałbym zbudować cal looka powoli powoli ale juz ze smakiem i tak jak być to powinno, zmiany takie jak mam obecnie kategorycznie juz mówie NIE

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2004, 12:20 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Problem polega na tym, ze granica dobrego smaku nie jest ani dobrze zdefiniowana (czy raczej wogole) ani trudna do przekroczenia. Zwlaszcza jak sie niezabardzo wie co sie chce i zmienia zdanie co 3 dni, tak jak ja Smile
Ja z tych powodow postanowilem ograniczyc swoje zapedy i zmieniac tylko to, co jest potrzebne z jakis bardziej praktycznych wzgledow lub czego jestem pewien ze mi sie podoba. I nie zmieniac za duzo. Dobry, wyjsciem jest tez nasladowanie jakiegos wzorac, wziac sobie samochod (jakis bardziej znany show car) albo kilka, tyle ze podbnych stylem i nasladowac ich rozwiazania.
Jednym z etapow, z ktorych wyroslem, sa proby postarzenia mojego Garba. Jest jaki jest, nie jest to najstarszy model, ale z takiego tez mozna zrobic fajne auto. I ja zrobie Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2004, 12:38 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Fakt faktem ze dobry skam nie ma konkretnej definicji i dla kazdego może być rozumiany w zupełnie innym świetne i w inny sposób, coś co dla kogo jest delikatne dla drugiego może być ordynarne, dlatego własnie cal-looki przyznam się bez bicia sa garbusami które autentycznie mi się bardzo podobają i własnie uwaam ze są zrobione ze smakiem, jest wszystko pod kontrolą, nie ma przepychu jednego nad drugim (skąś znam taki przepych w plastiku Wink ) i wszystko zachowane jest w swoim uroku Smile

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Jaki styl i dlaczego?
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group