Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Obniżanie przodu 1302/1303 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 01:03 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




lasputas napisał:
a sprężyny


to jest cale zawieszenie, kolumny gwintowane, wkład koni red oraz specialne sprezyny do tych kolumn.

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 01:06 Odpowiedz z cytatem
lasputas
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 181
Skąd: z miasta Łodzi sie pochodzi




przy skręcaniu opona pewnie trze o rant błotnika. super efekt jak opona siedzi w błotniku.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 01:21 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




lasputas napisał:
przy skręcaniu opona pewnie trze o rant błotnika. super efekt jak opona siedzi w błotniku.


nie trze Wink
to jest dosyc twarde zawieszenie, i przy skrecie prawie sie nie ugina.

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 09:19 Odpowiedz z cytatem
lasputas
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 181
Skąd: z miasta Łodzi sie pochodzi




a masz jeszcze regulacje by bardziej posadzić -ciekawe jak by wyglądał na oryginalnej oponie 80 z buda opuszczona jak u ciebie 1.5 paczki zapałek .
Oponki by ładnie wpadły w błotnik .
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 12:49 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2558




lasputas napisał:
a masz jeszcze regulacje by bardziej posadzić -ciekawe jak by wyglądał na oryginalnej oponie 80 z buda opuszczona jak u ciebie 1.5 paczki zapałek .
Oponki by ładnie wpadły w błotnik .


moze i by to ladnie wygladalo, ale wtedy to by mozna sobie podziwiac i zachwycac sie tylko na zdjeciu. Przy normalnych oponach nie mial bys skretu. Mozna go posadzic jeszcze z centymetr w dol, ale to nie ma sensu.

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 13:13 Odpowiedz z cytatem
lasputas
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 181
Skąd: z miasta Łodzi sie pochodzi




skret by byl tylko jak w ciezarowce.A zawracanie przerąbane.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Lutego 2009, 14:07 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




posadzić go możesz tak, że będzie samolot leżał na ziemi Wink ale w tedy wejdą tylko seryjne wąskie koła.

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 01:56 Odpowiedz z cytatem
RuMuN
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 776
Skąd: Turek




Jakie amory są potrzebne do tych regulowanych kolumn z garusy.pl? Chodzi o kolumnę na 3 śruby.

_________________
Ojciec Założyciel Turkowskiego Klubu Miłośników Zabytkowej Motoryzacji

www.tkmzm.pl.tl

Matka, chowej kury!!! Rumuny przyjechały!!!

Blacharstwo,renowacja 601-472-278 czarny.rumun@poczta.fm
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 12:48 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




No i dobra . czyli co w sumie jest najlepsze ? gwintowane raczej odpada bo u mnie nie ma sensu bawic sie w regulacje wyżej niżej (chociaz moze na trasach by pasowało) bo to bedzie bardzo kosztowne tak mniemam. Spręzyny + amory (jakie konkretnie i jakie mniej wiecej ceny).

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 12:52 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




A co jest nie w porzadku z tym co jest teraz?
Chcesz nizej?
Chcesz zeby zostalo jak jest ale chcesz kupic nowe amory?
Jest cos nie tak, dobija, czy cos?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 13:41 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1406
Skąd: Rzeszów




qubek napisał:
A co jest nie w porzadku z tym co jest teraz?
Chcesz nizej?
Chcesz zeby zostalo jak jest ale chcesz kupic nowe amory?
Jest cos nie tak, dobija, czy cos?


Renek chce byc uziemiony calkowicie

tylko przy nowych amorkach moze Ci przod pojsc do gory Confused

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 21:01 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




chce przód niżej chociaż przy tym co zobaczyłem pod spodem będzie chyba ciekawie (stan samolotu). Chyba czas szukac całego dołu Evil or Very Mad

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 21:40 Odpowiedz z cytatem
werek
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 732
Skąd: Żory
1973 VW Typ 1 1303




a jeśli chodzi o same sprężyny obniżające to jakie naj lepiej kupić? i gdzie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 21:59 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




werek napisał:
a jeśli chodzi o same sprężyny obniżające to jakie naj lepiej kupić? i gdzie


zalezy co chcesz uzyskac . Ja chyba na garbusy.pl kupilem (kolor biały) i są niezłe. Wink

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Lutego 2009, 23:53 Odpowiedz z cytatem
werek
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 732
Skąd: Żory
1973 VW Typ 1 1303




teraz widze że ma tylko czerwone, no a co chce uzyskać , no chce mieć niżej, o ile się nie myle to w swoim 1303 barzant łądnie zglebił sprężynami i tak bym właśnie chciał mieć u siebie jak on
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Obniżanie przodu 1302/1303
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group