Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Obniżanie przodu 1302/1303 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 24 Lutego 2009, 09:47 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Kurcze, przestancie z tymi kolorami sprezyn bo ile razy mozna to walkowac? Jak tak dalej pojdzie to zaczne malowac stare sprezyny i sprzedawac, bo widze ze wysokosc samochodu zalezy chyba od koloru.

Barzant obnizyl za pomoca sprezyn, a potem zrobil remont zawieszenia, powymienial zuzyte gumki itd i mu sie samochod podniosl. Wiec nie wiem o ktora wysokosc Badoxa Ci chodzi.

Ren - chcesz nizej - kup gwint jak majk i Blazej. Nie mozesz teraz kupic gwintu - zostaw jak jest.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Lutego 2009, 17:36 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Qcyk napisał:
qubek napisał:


karol napisał:
Qcyk napisał:


i słusznie - obniżenie przecież powinno mieć na celu poprawienie właściwości jezdnych i aerodynamiki auta.
Wygląd w tym wypadku jest pozytywnym skutkiem uubocznym.


jak zatem wytłumaczysz sens kallukowego obnizania przodu i pozostawiania tyłu na normalnej wysokości - zakłóca to to balans auta i poprzez zwiększony kąt natarcia przedniej szyby i całego nadwozia pogarsza aerodynamikę w stosunku do auta obniżonego po równo z przodu i z tyłu.


Nie mozesz obnizyc tylu przy mokrych polosiach bez podnoszenia skrzyni z silnikiem do gory. Negatyw juz w pozycji wyjsciowej jest niekorzystny do wyscigow na 1/4


Karol, czy musze coś do tego dodawać??? Wink


To zdjecie doskonale ilustruje dlaczego negatyw i 1/4 mili nie ida ze soba w parze:



(wyjsciowo ten samochod nie mial negatywu a i tak.....)

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Lutego 2009, 20:21 Odpowiedz z cytatem
werek
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 732
Skąd: Żory
1973 VW Typ 1 1303




marudzisz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 01:00 Odpowiedz z cytatem
karol
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 802




masz racje, z kolei te zdjecia pokazuja ze rejk czy jak kto woli stens nie bardzo ma sens z punktu widzenia poprawy osiagow czy prowadzenia:

8,55@164 mph (264 kmh)


i inne przykladowe pro mod y (9 na cwiartke predkosci na mecie 240+ km/h)

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 09:01 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




karol napisał:
masz racje, z kolei te zdjecia pokazuja ze rejk czy jak kto woli stens nie bardzo ma sens z punktu widzenia poprawy osiagow czy prowadzenia:


Masz racje. 'Rejk' jest optymalnym ustawieniem wtedy, gdy nie mozesz sobie pozwolic na podniesienie ukladu napedowego. Czyli polsrodkiem. Tyle ze malo kto idzie w tak powazne modyfikacje strukturalne jak zmiana polozenia ukladu napedowego wzgledem reszty samochodu.

werek napisał:
marudzisz


xxxxxx. Jesli chcesz konkretnych rad, to pisz konkretnie. A jesli chcesz sobie popitolic o kolorach, to odpowiedni temat byl kiedys na luznych dyskusjach. http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=6923&highlight=ecru

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 11:27 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




Te czerwone to podejrzewam to samo co białe. generalnie twardośc maja niemal taką jak seryjne więc....

PS. Kolory nie mają znaczenia to prawda.
PS2. Kolory nie mają znaczenia to prawda.

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 11:31 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Jak sie nad tym zastanowie to te "biale" ktore widzialem byly tak naprawde bardziej ecru niz 100 % biale.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 11:35 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




qubek napisał:
Jak sie nad tym zastanowie to te "biale" ktore widzialem byly tak naprawde bardziej ecru niz 100 % biale.


teraz są biało-czarne i brudne

PS. Barzant ma całkiem inne sprężyny bo moje są przez całą długość wywijane tak samo a jego na śródku więcej prześwitu a na końcach pręty bliżej siebie. Poza tym Badox to mega padaka i bym się na nim nie wzorował (chociaż parę rozwiązan ma fajnych bo zerżnietych od mastera jak alufelgi)

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 15:45 Odpowiedz z cytatem
werek
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 732
Skąd: Żory
1973 VW Typ 1 1303




gościu ja nie mam pojęcia czy kolor ma znaczenie czytam już długo te forum i wywnioskowałem z waszych rozmów że ma znaczenie więc nie sap mi tu, jak bym wiedział że znaczenia to nie mam to bym o tym nie gadał!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 15:47 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




werek napisał:
gościu ja nie mam pojęcia czy kolor ma znaczenie czytam już długo te forum i wywnioskowałem z waszych rozmów że ma znaczenie więc nie sap mi tu, jak bym wiedział że znaczenia to nie mam to bym o tym nie gadał!


nie ma to tak jak pisac że czerwony kolor garba dodaje 5 KM.

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 17:20 Odpowiedz z cytatem
Grysik
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 29 Mar 2008
Posty: 381
Skąd: Śląsk




Dobra, skończcie już tą dyskusję o kolorach, chyba Wam się nudzi i tyle Razz .
Ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym negatywem? Chodzi o ustawienie tylnych kół (/-\)? I dlaczego jest to niekorzystne na 1/4, a do czego jest korzystne? Pozdrawiam

[EDIT] Dobra, w sumie sorry za to, że ja też nie poszukałem (wprawdzie to było do werka, ale... Gdyby ktoś był ciekaw odpowiedzi na moje pytania proponuję poczytać Arrow ten temat. Co by już tu syfu nie robić.


Ostatnio zmieniony przez Grysik dnia 25 Lutego 2009, 18:06, w całości zmieniany 2 razy

_________________
Kurs prawa jazdy ukończony 24 czerwca! Z wynikami
Egzamin teoretyczny: Zdany, 0 błędów
[L]Wyjeżdżone 39 godzin.
Egzamin praktyczny: Zdany, 0 błędów, 31 minut jazdy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 17:42 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




werek napisał:
gościu ja nie mam pojęcia czy kolor ma znaczenie czytam już długo te forum i wywnioskowałem z waszych rozmów że ma znaczenie więc nie sap mi tu, jak bym wiedział że znaczenia to nie mam to bym o tym nie gadał!


to sobie poszukaj w archiwum, było to wałkowane 1000 razy.

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 17:43 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4505
Skąd: Marki / Warszawa




Grysik napisał:
Dobra, skończcie już tą dyskusję o kolorach, chyba Wam się nudzi i tyle Razz .
Ale może mi ktoś wytłumaczyć o co chodzi z tym negatywem? Chodzi o ustawienie tylnych kół (/-\)? I dlaczego jest to niekorzystne na 1/4, a do czego jest korzystne? Pozdrawiam


na logikę Wink jak opony przylegają do nawierzchni?

przydaje się to do ładnego wyglądu, ale to też kwestia gustu Smile

_________________
Rust'n'Fast Kustoms

www.facebook.com/rnfkustoms
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 25 Lutego 2009, 22:53 Odpowiedz z cytatem
werek
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 09 Gru 2008
Posty: 732
Skąd: Żory
1973 VW Typ 1 1303




majki napisał:
werek napisał:
gościu ja nie mam pojęcia czy kolor ma znaczenie czytam już długo te forum i wywnioskowałem z waszych rozmów że ma znaczenie więc nie sap mi tu, jak bym wiedział że znaczenia to nie mam to bym o tym nie gadał!


to sobie poszukaj w archiwum, było to wałkowane 1000 razy.

to wpisz sobie w "szukaj" sprężyny albo kolor sprężyn lub co chcesz znajdzie ci kilka stron tematów i spróbuj się dokopać, uważałem że ten kolor ma znaczenie że są różne twardości tych sprężyn białych czerwonych czy jakie tam jeszcze są, jedne obniżają więcej inne mniej, nie raz natrafiłem że mówiono ja mam czerwony inny że ma białe, więc z tąd mój wniosek
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 26 Lutego 2009, 00:06 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




Sprawa nie jest taka prosta.

Jest co najmniej kilka sklepów sprzedających sprężyny do 1302/1302, ale żadna albo prawie żadna nie podaje wystarczająco wyczerpujących informacji poza wys. obniżenia. większość nie mówi nic o twardości.
Moje 'białe' są kupowane ładnych parę lat temu u Filipa na garbogor.com, ale nie wiem czy ta strona jeszcze działa. nie było wiele informacji na ich temat, producent też nie był podany.
Wg mnie są git. Tyle Ci mogę powiedzieć.
Barzant swoje czerwone kupował chyba u Yogiego. Jak chcesz to zapytaj u źródła. Brak informacji na tym forum w tym temacie wynika ze skromnych informacji w sklepach internetowych.
Jedyne informacje jakie możemy podać są po prostu empiryczne.

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Obniżanie przodu 1302/1303
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group