Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> turbo w garbie, ale na powaznie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 09:57 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




No a powiedz drogi kolego, jak wygladał wzrost osiagów w stosunku do serii prz takim doładowaniu. No i jak wzrost spalania Very Happy

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 10:17 Odpowiedz z cytatem
DeMaDeS
Newbie

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Lubawa




spalania nie znam bo nie wypuszczałem się w żadną trasę, przyśpieszenie z 11 sekund na 7,8, nie jest to jeszcze co prawda prawdziwy cosworth z 6,8 sekundy ale juz jest nieźle, teraz myślę z czego zrobić hermetyczną puchę na gaźnik, podobmo dwie miski olejowe od malucha były by niezłe Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 10:31 Odpowiedz z cytatem
Michał2
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 2445
Skąd: Dąbrowa Górnicza




Olej obniża "oktanowość" benzyny- potwierdzam. Zaobserwowałem też osobiście bawiąc się w zamierzchłych czasach rasowaniem dwusuwów . Co ciekawe nie każdy (ówczesny) w jednakowym stopniu...Ale to inny temat...
Tu na stukowe raczej większy wpływ miało podniesienie ciśnienia. Choć może to ta przysłowiowa kropla przelewająca pełny garnek...

Draw thru ,blow thru....A podobno "Polacy nie gęsi..." Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 10:47 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Michał2 napisał:

Draw thru ,blow thru....A podobno "Polacy nie gęsi..." Wink


wygodniej akurat w tym przypadku stosować mi te "słówko" które na dodatek wszyscy zainteresowani rozumieją. Jest krócej niz "w systemie gaźnik przed turbo"
ale najlepszy przykład to "standofy" vs "elementy majace na celu odsuniecie punktu mocowania zawiasów przy pokrywie silnika w vw celem dostarczenia wiekszej ilosci powietrza do komory silnika"

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 11:04 Odpowiedz z cytatem
Michał2
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 2445
Skąd: Dąbrowa Górnicza




A po co to "w systemie" ?
Gaźnik przed turbo, gaźnik za turbo i już. Może skrócik np GPT ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 11:08 Odpowiedz z cytatem
DeMaDeS
Newbie

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Lubawa




albo GTS - gaźnik - turbina - silnik
i analogicznie TGS Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 1 Lipca 2010, 11:15 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




jak zwał tak zwał. Cały swiat tak to zwie, niewidze problemu w stosowaniu tego słowa akurat w tym przypadku

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 2 Lipca 2010, 12:47 Odpowiedz z cytatem
DeMaDeS
Newbie

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Lubawa




gdyby ktoś jeszcze nie posiadał...
http://rapidshare.com/files/395117472/Turbochargers_-__Hugh_MacInnes.rar
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 2 Lipca 2010, 12:50 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




Łysy napisał:
Michał2 napisał:

Draw thru ,blow thru....A podobno "Polacy nie gęsi..." Wink

ale najlepszy przykład to "standofy" vs "elementy majace na celu odsuniecie punktu mocowania zawiasów przy pokrywie silnika w vw celem dostarczenia wiekszej ilosci powietrza do komory silnika"

albo deck height
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 4 Lipca 2010, 12:41 Odpowiedz z cytatem
DeMaDeS
Newbie

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Lubawa




powoli do przodu
www.demades.mydevil.net/a64.jpg
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Lipca 2010, 17:24 Odpowiedz z cytatem
DeMaDeS
Newbie

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Lubawa




przy dmuchaniu w gaźnik też jeździ, spalanie stukowe się uspokoiło po wyeliminowaniu oleju w dolocie

http://www.demades.mydevil.net/a82.jpg
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Lipca 2010, 13:37 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




dolot jest profi Very Happy
Jak bedziesz dokonywać regulacji gaźnika? trzeba zdejmować za kazdym razem obudowe? troche upierdliwe

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Lipca 2010, 13:43 Odpowiedz z cytatem
Cudak
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 1803
Skąd: Ostrów Mazowiecka
1983 VW Typ 1 mex




Widzisz Łysy bierzemy rurki od kanalizacji opalarkę i doginamy:) a ty się bawisz w stalowe:P

_________________
Proud member of Buzzing Bugs Team.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Lipca 2010, 13:50 Odpowiedz z cytatem
DeMaDeS
Newbie

 
Dołączył: 30 Cze 2010
Posty: 14
Skąd: Lubawa




nikt nie powiedział że będzie łatwo, plusem jest to że wystarczają 4 śruby by obudowa trzymała szczelność, znalazłem śrubokręt który ładnie wpasowuje się w łby zamiast klucza imbusowego

a dolot.. no cóż.. wersja beta Smile
szukam intercoolera z wlotami ninimum 50mm, potem wymienię kibel rurę na coś ciekawszego

czekam na elektryczną pompe paliwa 1,2 bara, bo mechaniczna nie wyrabia. zdaje się że trzeba będzie na 1 przelocie wymienić dyszę główną na większą, przy max depnięciu trzyma skład do 6tyś, jałowe też ok, zubaza przy grzecznej jeździe miedzy 2 a 3 tysie

i ten dzwiek blov offa... przy draw thru nie było go słychać w ogole, a teraz... jedna rundka po rynku i już było widać szacun w oczach lokalnych dresów Wink

żeby nie było że samochod robię dla szpanu... mam bardziej ambitne zastosowania dla niego http://www.demades.mydevil.net/s6.jpg
z tego też powodu cały projekt jest bardzo nisko budżetowy, umiejętności marne więc trzeba się liczyć z rozbiciem na kawałki...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Lipca 2010, 14:04 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




ja oosobiscie nie mam nic do "kibel rury*" jesli sie sprawdza, obawiam sie tylko ze cisnienia moze nie wytzymać. W terenówkach bardzo czesto za to sie sprawdza jako chwyt powietrza z pozimu dachu - szczelna, lekka, tania tyle za mało szpanerska Smile no i tam pracuje w innych warunkach, bez duzego nadcisnienia.

*)swietne okreslenie +

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

turbo w garbie, ale na powaznie
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 12 z 14  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group