Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Swap silnika
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Swap silnika
PostWysłany: 12 Października 2004, 22:27 Odpowiedz z cytatem
voitek
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Mar 2004
Posty: 196
Skąd: PL




witam, macie namiary na jakis gosci, ktorzy robia swapy silnikow z innych aut badz modeli volkswagena? Zastanawiam sie nad swapem do garba innego silnika i potrzebuje porady fachowca.
dzieki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 12 Października 2004, 22:41 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




ja wiem ze robia takie rzeczy w trans loco tzn silniki od vw grup.

ale garb straci to co najlepsze ten gang silnika ta melodia jest super Very Happy

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Października 2004, 08:31 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




Confused a po co Ci SWAP???? przecież zsilnika Garbiego mozna wyczarować kosmiczne osiągi... poczytaj opisy tych którzy już maja podkręcane silniki, cieszą się już teraz, kiedy są one jeszcze w fazie prób pozdrówki

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 13 Października 2004, 08:32 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




Ps. co do Transloco to się zgadzam, spróbuj zadzwonic, oni sie nie boją wyzwań, jak nie to może TomCzop?...

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 13 Października 2004, 09:11 Odpowiedz z cytatem
voitek
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Mar 2004
Posty: 196
Skąd: PL




a macie jakis namiar do tego transloco ? gdzie to jest wogole i czy macie telefona do nich Smile
z garba mozna wycisnac ale koszty sa duze, i co za tym idzie spalanie napewno wieksze...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 13 Października 2004, 09:24 Odpowiedz z cytatem
yrrak
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 06 Lut 2004
Posty: 2524
Skąd: miasto powiatowe Pruszków




też czytałem to i owo co tu piszecie

jakiś namiar do ludzi którzy wykręca z 1200 cm3 jakieś 70-80 KM?

macie taki namiar ?chciałbym sie popytać o koszty itd....
może bym spróbował?

pozdro Wink

_________________
Sprzedaliśmy naszego garba Sad smutno bez niego ....Nie wiedziałem że tak można się zżyć z autem,ale poszedł w bardzo zacne ręce :)Ale co 2 garby to nie jeden Smile)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 13 Października 2004, 10:02 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




heh, z 1200 to się chyba tyle nie da.. Sad sam mam taki silnik, ale jsetem z niego zadowolony pozdrówki

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 13 Października 2004, 10:08 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Z 1200 zachowujac pojemnosc 1200 nie wykrecisz 70 koni. Nou uej
Cytat:
ale koszty sa duze, i co za tym idzie spalanie napewno wieksze...

Dlacwego spalanie ma wynikac z kosztow? Na poczatku spalanie spada. Oczywiscie, jezeli zrobisz 200 konnego silnik o pojelnosci sporo powyzej 2.0 i bedziesz ta moc wykozystywal, to juz tak dobrze nie bedzie. Ale nie powinno byc tragicznie rowniez, jezeli sie do tego dobrze zabierzesz. No i watpie ze cos tak ekstremalnego masz na mysli.
Czasem daje sie osiagnac niezle efekty za pomoca swapa, jesli ktos cos takiego lubi. Ale wiekszosc ludzi mysli, ze jest to proste i tanie i traktuje to jako droge na skruty. Tymczasem nie jest to ani proste, ani tanie, jak by sie moglo wydawac. A dopracowanie drobnych szczegolow zajmuje duzo czasu (i kolejnych pieniedzy). Poza tym czego sie mozna spodziewac po zwyklej, nieduzej rzedowce jakich wiekszosc uzywa? Na dodatek jest to silnik bez perspektyw
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Października 2004, 11:27 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Zgadzam się z przedmówcą chociaż kiedys myslałem inaczej scigsałem się z garbem który miał silnik golfa 100KM po wszystkich przeróbkach waga wzrosła do 1000kg ,to pociągneło zmianę sprzęgła 210 i wymiany hamulcow na tarczówki wentylowane od bmw (zwykłe tarcze po kilku hamowaniach były czerwone .Przeróbek mnóstwo a i tak mnie nie wyprzedził a mam tylko garbusowy silnik 1.8 .
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 13 Października 2004, 12:21 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Bo ludzie fascynuja sie zazwyczaj cyferkami w rubryce "moc". A to naprawde jest tylko jeden z parametrow i nie wystarczajacy, zeby wyrokowac jak sie samochod bedzie zachowywal.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Października 2004, 13:01 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




voitek napisał:
a macie jakis namiar do tego transloco ? gdzie to jest wogole i czy macie telefona do nich Smile
z garba mozna wycisnac ale koszty sa duze, i co za tym idzie spalanie napewno wieksze...

wolomin od wawy jakies 25 kilometrow
telefonu nie mam znajdz strone bo maja

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Października 2004, 14:24 Odpowiedz z cytatem
whistler
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 25 Sie 2004
Posty: 97
Skąd: Poznań




dabtuner napisał:
voitek napisał:
a macie jakis namiar do tego transloco ? gdzie to jest wogole i czy macie telefona do nich Smile
z garba mozna wycisnac ale koszty sa duze, i co za tym idzie spalanie napewno wieksze...

wolomin od wawy jakies 25 kilometrow
telefonu nie mam znajdz strone bo maja

ano maja Wink
http://www.transloco.pl/

_________________
GG 1826477
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Swap silnika
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group