Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Sportowe Tlumiki (test na Garbomani)
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Sportowe Tlumiki (test na Garbomani)
PostWysłany: 16 Października 2004, 11:32 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Siema. Znalazlem test sportowych wydechow do garba (na garbomani) tylko niewiem czy niama tam jakiegos bledu:
- tam jest podane ze zwykly silnik 1600 na orginalnym tlumiku max moc 57,6 KM przy 4500 (podobno zwykly 1600 ma 50)
- napisane jest tez z tlumikami single quite pack itp moc wynosi (zaleznie od modelu i firmy) 61 - 64 KM przy 4000 - 4500

I moje pytanie teraz brzmi o co chodzi?? Czy to blad w podanych danych czy oni trafili na ogolnie lepszy jakis silnik czy kazdy 1600 tak ma???
Pozdrawiam :]

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Października 2004, 11:38 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




No mi się średni chce wierzyć że tłumik daje 14KM, nawet mi się bardzo w te 8KM nie chce wierzyć...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 16 Października 2004, 14:17 Odpowiedz z cytatem
kendy
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 10 Lip 2004
Posty: 125




Test byl przeprowadzany przez kolesi z VolksWorld i te dane sa zamieszone

kendy
www.garbomania.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 16 Października 2004, 14:59 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




kendy napisał:
Test byl przeprowadzany przez kolesi z VolksWorld i te dane sa zamieszone

kendy
www.garbomania.com


Czyli wychodzi na to ze kazdy 1600 na podwojnym dolocie ma ok 56KM.

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Października 2004, 15:05 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Z tym, że te dane dotyczą pewnie silników, które są nowe. Wątpię, żeby mój 1200 który zbliża się do przekręcenia licznika (nie wiem który raz Wink ) osiągał nominalne 34KM. Chociaż był remontowany jakieś 50 tysięcy/3 lata temu.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 17 Października 2004, 15:35 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Silniki sa rozne, nawet fabrycznie nowe. Tak samo hamownie, te to juz sa bardzo rozne Wink Sam tlumik moze Ci dac kilka koni, ale zeby az 8? Zwlaszcza na seryjnym silniku, bo jak do mocno wykreconego zalozysz zwykly tlumik to jasne ze bedzie on waskim gardlem drastycznie ograniczajacym moc. W innych testach, ktore widzialem roznice byly mniejsze, takie bardziej zgodne z intuicja. Czesto ograniczaly sie zreszta do przebiegu krzywych a nie samej wartosci mocy maksymalnej. Niekiedy zreszta dosc znacznie przebieg mocy sie roznil, tak ze dwa tlumiki dawaly praktycznie identyczna moc, ale jeden z nich mial duzo bardziej szpiczasta, niekorzystna krzywa.
Co do twojego przypadku, to mysle ze w stosunku do tego co masz teraz, lekkiego przyrostu mocy powinienes sie spodziewac. Nie jakiegos drastycznego, ale powinien byc wyczuwalny. Kiedy zalozysz juz dwa gazniki, wydech bedzie przynosil Ci wiecej korzysci niz przy seryjnej konfiguracji. A jak bedzie naprawde to sie dowiesz jak zalozysz. I mam nadzieje ze to opiszesz Wink
Czekamy na wrazenia po montazu Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Października 2004, 16:34 Odpowiedz z cytatem
Plewka
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 01 Lis 2003
Posty: 1925
Skąd: Słupca
1961 VW Typ 1 1200




ja mam wydech firmy EMPI i on podobno dodaje tylko 3-6 KM więc tamto to chyba ściema
co prawda podobno sama strumienica zamiast wydechu daje aż 10 KM

_________________
VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Października 2004, 16:36 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Garbusiarz napisał:
podobno
no właśnie podobno

podobno magnetyzery też daja powera i znowu się zrobiło koło nich troche szumu i znowu wmawiają luidziom że tylko sprawdzone i formowe dają efekty

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Października 2004, 16:46 Odpowiedz z cytatem
Plewka
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 01 Lis 2003
Posty: 1925
Skąd: Słupca
1961 VW Typ 1 1200




i tak wolę oryginalny wydech ale jeszcze mnie na taki nie stać

_________________
VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Października 2004, 12:36 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2589




moc i moc tylko, moment sie liczy !!!! ;]

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Października 2004, 13:52 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Aha jeszcze jedna rzecz, zdaje się że amerykanie nieco inaczej liczą moc. O ile się orientuję, chodzi o to że liczą ją bez "pełnego obciążenia silnika" tzn. bez osprzętu, zresztą popatrzcie w fachową literaturę i tak np. 1200 z solexem pict 28 ma 34KM a w stanach 40 Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 18 Października 2004, 15:40 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Dokladnie. Stad sie rodza historie o niestworzonych wersjach silnikow, wzmocnionych 1200 itd. 30 konne 1200 to u nich bylo 36. Z mocniejszymi jest to samo.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Października 2004, 22:42 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Aaa widzicie i wszystko stalo sie jasne:]

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Sportowe Tlumiki (test na Garbomani)
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group