Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> Mój Projekt 1963 Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Mój Projekt 1963
PostWysłany: 26 Marca 2010, 19:56 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




Może teraz ja coś naskrobię o moim Złomku z 63’. Remontuję w sumie małymi etapami od jakiegoś dłuższego czasu ale konkretnie zaczęło się tydzień temu. Mam nadzieje, że zapału czasu i $ starczy . Zacznę od tych raczkujących kroczków , które gdzieś gotowe już czekają na wsadzenie do garba przy końcu projektu , są w trakcie restauracji lub dopiero rozbebeszone do oględzin, podjęcia decyzji co z nimi itp.

Faza początkowa:




________________________________________

Zacząłem w tamtym roku od silnika:

Przed:





______________________________________

W trakcie:








_________________________________

Po:





_____________________________________


Kolejne było rurowisko:

Przed:



______________________________________

W trakcie:











__________________________________

Po:



edytowałem tego posta żeby wrzucić jeszcze jeden rysunek z wymiarami listew do starego typu rorowiska sprzed 65'. Może się komuś przyda. Miałem kłopot żeby je zdobyć ale się udało.



___________________________________

Reszta to w sumie pierdółki ale też trzeba było się nimi zając .

Przed , w trakcie i/lub po :
______________________




Lampy zregenerowane klosze nowe uszczelki i śruby , jak wkłady będą pomalowane to dopiero będą gotowe do złożenia







________________________________

Klamki z dorobionymi u Yogiego zamkami i kluczykiem już do mnie wracają


___________________________________
I rozpoczęta tapicerka tylko nie mogę nigdzie znaleźć dobrego materiału tapicerskiego z podobnym deseniem i kolorem jak w oryginale










__________________________________________________


no i najważniejsze pierwsze koty za płoty:















to była masakra żeby dostać się do tych dwóch śrub pod tylną kanapą i żeby zeszlifować spawy z „kołyski” na zawieszeniu, na którym opiera się buda.









________________________________

Kolejne zmagania jutro , a na inne przyjdzie czas.

Ogólnie założenie jest takie żeby równolegle działy się różne prace renowacyjne tak, żeby po naprawie budy inne elementy były już gotowe do założenia.
Garb robiony pod fabrykę . Ma swoją historię (która jak widać ma też ciemne strony Wink ), porządek w papierach i uważam, że warto dać mu życie choć to nie będzie proste, jeszcze przy moich warunkach warsztatowych. Ale przy pomocy przyjaciół mocno zgarbionych wszystko jest możliwe do dokonania. Od razu wielkie podziękowania dla Browara za zmobilizowanie mnie i podjęcie się, tak naprawdę nie lada zadania. Gdyby nie on , dalej bym pewnie się zastanawiał co dalej Wink

Nie spodziewajcie się że do czerwca wyjadę Very Happy ale będę aktualizował wątek.


Ostatnio zmieniony przez olo xxx dnia 2 Kwietnia 2010, 12:00, w całości zmieniany 2 razy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Marca 2010, 20:03 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




widze ze powaznie poszedłeś do tematu. Sie mi to podoba Smile

pamietam goscia od którego go nabyłeś, jak go kilka tygodni wczesniej ogladaliśmy dla majkiego: "panie elegancka podłoge wyspawałem, i auto pomalowałem to ......zł trza wziąść" (nadmienie ze pędzelem, a podłoge to sami widzicie )

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Marca 2010, 20:07 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




no podłogę że wyspawał to fakt , jeszcze tak pancernie przysmarkanej do budy nie widziałem . takiego kupiłem i konsekwentnie chcę przeć do przodu. A nie kupowałem garba żeby od razu jeździć tylko żeby mieć na koncie satysfakcję z odratowania
Nie zależy mi na osiągach tylko na epoce -mieć go tak jak go Pan Ferdek stworzył Wink
Jeżeli rozmawiałeś z tym starszym Panem to się dziwię bo rozmowa była normalna , a dał jeszcze karton z częściami VW nigdy nie rozpaowanymi , który sam był wart koło tysiaka jak liczyłem, do tego komplet wszystkich szyb, kierę i inne.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Marca 2010, 20:13 Odpowiedz z cytatem
mrówa
Marszałek Forum

 
Dołączył: 23 Paź 2003
Posty: 7341
Skąd: Warszawa / Izabelin-Dziekanówek
1965 VW Typ 1 1300




Trzymamy kciuki bo fajny temat do odrestaurowania ... powodzenia !

_________________


http://mrowkowozownia.blog.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 26 Marca 2010, 22:03 Odpowiedz z cytatem
Tomkol
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 15 Lis 2008
Posty: 562
Skąd: Wejherowo k.Gdyni
1965 VW Typ 1 mex




miłej zabawy i wytrwałości Wink

_________________
czesc1
http://tomkol.fotosik.pl/slideshow.php?id=730561&type=album&add1=tomkol
czesc2
http://www.fotosik.pl/search.php?search=GARBOLINI&wyslij=
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Marca 2010, 03:38 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




olo xxx napisał:
a dał jeszcze karton z częściami VW nigdy nie rozpaowanymi , który sam był wart koło tysiaka jak liczyłem, do tego komplet wszystkich szyb, kierę i inne.


kierę mówisz ... ? Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Marca 2010, 09:05 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




no mówię Wink
może kiedyś ty coś będziesz miał dla mnie to od ciebie kupię. Rachynki się wyrównają Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2010, 10:41 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Garb wyglada sympatycznie, kierunek prac tez mi sie podoba.
Mam nadzieje ze mimo ze liczy sie dla Ciebie przyjemnosc z uratowania, to jak juz uratujesz, to poczujesz tez troche przyjemnosci z uzywania. Bo w sumie to jednak od tego sa Garbusy Smile

Co do tapicerki to moze tu: http://www.himmelservice.de/english/home.html ?
Nigdy nie korzystalem, ale podobno to dobra firma.

Przydalo by sie tez zdobyc oryginalne wypelnienia siedzen, bo twoje widze chyba sztukowane gabka/filcem czy czyms? Wolfsburg west takie sprzedaje, ale pewnie nie tylko

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 27 Marca 2010, 15:05 Odpowiedz z cytatem
Ciamek
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Lis 2007
Posty: 1026
Skąd: Ustka/Bydgoszcz/Kutno/Polska




VWitam. kolejne autko będzie odratowane, a przecież coraz mniej już takich oryginałów na naszych drogach... Pochwalam zapał i robótkę...

_________________
PozdraVWiam. Ciamek

www.volky.pl www.oceanmysli.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Marca 2010, 16:27 Odpowiedz z cytatem
danio
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 13 Lis 2007
Posty: 426
Skąd: Sulejowek
1982 VW Typ 1 1200




Trzymam kciuki i fajnie że bedzie w orginale. Pozdrawiam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 27 Marca 2010, 23:46 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




Dziękujemy za życzenia, oby nie zapeszyć

Zmagań ciag dalszy:

Może nie wygląda na wiele ale ani pogoda ani inne warunki dziś jakoś nie sprzyjały i choć nie wiele widać to i tak jak na kilka godzin, kupa roboty odwalona. Tempo prac zależy od odpowiednich narzędzi i na szczęście udało się na szybkiego kilka zdobyć.













I najciekawsze Razz Ma ktoś samolot ? Very Happy




qubek

Co do podkładów kokosowych na siedzeniach to filc tapicerski jest specjalnie położony oryginalnie żeby lepiej leżał materiał i nie obcierał się o włókno. Ten filc zachowuje się jak watolina. Ma 3mm grubości i przy rozciąganiu , rozchodzi się. Sam kokos wygląda tak:





____________________________________________________

Zadam Wam WAŻNE pytanie.
Czy ma ktoś wszystkie wymiary podłogi?

Najlepiej schemat całej podłogi ale piszcie jakie znacie tylko pewne np. od napoleona do otworu mocowania budy do podłogi pod tylną kanapą , czy od napoleona do końca samolotu.
_____________________________________________________
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 28 Marca 2010, 00:47 Odpowiedz z cytatem
bestya
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 10 Sie 2007
Posty: 340
Skąd: Gdańsk
1968 VW Typ 3 1600 Fastback




qubek napisał:

Co do tapicerki to moze tu: http://www.himmelservice.de/english/home.html ?
Nigdy nie korzystalem, ale podobno to dobra firma.

Przydalo by sie tez zdobyc oryginalne wypelnienia siedzen, bo twoje widze chyba sztukowane gabka/filcem czy czyms? Wolfsburg west takie sprzedaje, ale pewnie nie tylko

BBT tez ma
http://www.bbt4vw.com/newsletter_productinfo.php?newsletter_product_id=717&languages_id=2

_________________
vw addict
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 28 Marca 2010, 10:24 Odpowiedz z cytatem
Herrmike
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 08 Mar 2004
Posty: 213
Skąd: Gniezno
1973 VW Typ 1 1200




trzymam też kciuki za powodzenia w remoncie.

ja nie robiłem takich szczegółowych zdjęć podczas remontu, a tutaj widzę pełen profesjonalizm
Laughing

_________________
http://kaefer.republika.pl/
http://www.hebek.republika.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 28 Marca 2010, 12:43 Odpowiedz z cytatem
DZIKUSEK-D1
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Paź 2009
Posty: 371
Skąd: lubuskie SULĘCIN




jeśli wymiary podłogi...to może to pomoże Very Happy
http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=9630&highlight=wymiary

_________________
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Marca 2010, 13:07 Odpowiedz z cytatem
browar
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 845
Skąd: Gdańsk/Wrocław
1969 VW Typ 1 1200




zwariować można z tymi wymiarami Very Happy sprawdzimy i ten schemat Very Happy ale jak narazie to parę centymetrów tu i ówdzie nam znikło Very Happy Może zna ktoś bardzo wiarygodne źródło ? Jakaś książka serwisowa z 63 roku ? Bo wiem ze wymiary podłogi 1200 i 1600 trochę się różniły i na niektórych schematach to widać na innych nie.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Mój Projekt 1963
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 25  
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group