Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> Mój Projekt 1963 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 17 Grudnia 2015, 15:44 Odpowiedz z cytatem
Vw_RaF
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 4147
Skąd: Wa-wa




olo xxx napisał:
Vw_RaF napisał:
Wysłany: 16 Października 2012, 12:35
Jakieś postępy z pracami? Jeden z ciekawszych tematów i cisza...


Vw_RaF napisał:
Wysłany: 16 Grudnia 2013, 23:18
A już myślałem że temat upadł. Dobra robota. Jak zwykle.


Vw_RaF napisał:
Wysłany: 24 Listopada 2015, 18:20
O super, bałem się że temat umarł.


Vw_RaF , będzie dobrze, kiedyś będzie żył Wink


W 2014 nic nie napisałem? Dziwne, dziwne.

Przy okazji co to za spawarka? 1501S?

_________________
'62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Grudnia 2015, 09:20 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




bardzo przyjemny półautomat spawalniczy Wink

http://www.figel.pl/katalogi_elektro/LEB/BESTER_Urzadzenia_Spawalnicze.pdf
opis masz na 14 stronie PDFa

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.
www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Grudnia 2015, 10:03 Odpowiedz z cytatem
Vw_RaF
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 4147
Skąd: Wa-wa




I to na 230V chodzi?

_________________
'62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Grudnia 2015, 10:29 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




Vw_RaF napisał:
I to na 230V chodzi?


no Wink

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.
www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Grudnia 2015, 14:31 Odpowiedz z cytatem
kloper4
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 358
Skąd: resko
1968 VW Typ 1 1200




Jej jak wymieniales samolot to od czego wymiarowales? Chodzi mi jak to wymienić czego się trzymać?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 30 Grudnia 2015, 22:11 Odpowiedz z cytatem
mrówa
Marszałek Forum

 
Dołączył: 23 Paź 2003
Posty: 7341
Skąd: Warszawa / Izabelin-Dziekanówek
1965 VW Typ 1 1300




kloper4 napisał:
Jej jak wymieniales samolot to od czego wymiarowales? Chodzi mi jak to wymienić czego się trzymać?


ja siętrzymałem tego jak wymieniałem :



plus mierzenie przekątnych wszelakich i spawanie tak by spaw nie pościągał bo z 1mm na kole robi się 1 cm

_________________


http://mrowkowozownia.blog.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Grudnia 2015, 22:37 Odpowiedz z cytatem
kloper4
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 358
Skąd: resko
1968 VW Typ 1 1200




Kurcze a jak nie mam podłogi starej zwymiarowanej bo i tak nie było z czego ale zostawilem napoleon i tyły podłogi te skosy to chyba da radę. Chyba z tya wymiana samolotu to pajade do znajomego blacharza bo te wymiary mnie przerastaja
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 30 Grudnia 2015, 22:38 Odpowiedz z cytatem
kloper4
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 358
Skąd: resko
1968 VW Typ 1 1200




A i jeszcze jedno obojętnie czy dziadek czy garb z 68 r to maja te same wymiary?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 13:20 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




prawdopodobnie wymiary które ciebie interesują tj. mocowań budy do podłogi sa takie same do roku 69. Nawet bezpieczniej bym napisał do 68 , bo w 69 mogły już zachodzić jakieś zmiany na modelowo rok 70 . Inna sprawa dotyczy mocowania poduszki skrzyni biegó ale myślę ze też była starego typu. Nie ma to jednak wpływu na rekonsrtukcje płatów podłogi kanałów itp. Napoleon ,głowica były takie same

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.
www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 13:32 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




A czym różni się podłoga 68 od 69 i od 70?

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 13:42 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




no właśnie nie wiem dlatego napisałem ,że do 68 jest taka sama ,a później to nie wiem i nie chcę wprowadzać w błąd. Dla mnie niczym ale w szczegółach konstrukcyjnych może już czymś czego ja świadom nie jestem. Nie rozmawiamy przecież o cięgnach ogrzewania wylotach ogrzewania z progów i innych zmianach przy tunelu ale o punktach konstrukcyjnych podłogi. Dla mnie do siedzeń pod piramidki sa takie same.

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.
www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 14:42 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Podwozie do 68 czy 70 jest takie samo, nie różni się niczym (poza podzespołami).

Nie wiem tylko jak wygląda sprawa w dziadzie przed 66 rokiem, wszak samolot jest inny i myślę, że tu o to chodziło Wink

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 14 Stycznia 2016, 00:07 Odpowiedz z cytatem
kloper4
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 03 Lis 2012
Posty: 358
Skąd: resko
1968 VW Typ 1 1200




No właśnie o to mi chodziło. Dalej nie mogę rozminic jak wymienić ten samolot
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Stycznia 2016, 16:50 Odpowiedz z cytatem
browar
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 845
Skąd: Gdańsk/Wrocław
1969 VW Typ 1 1200




mrówa napisał:
kloper4 napisał:
Jej jak wymieniales samolot to od czego wymiarowales? Chodzi mi jak to wymienić czego się trzymać?


ja siętrzymałem tego jak wymieniałem :

plus mierzenie przekątnych wszelakich i spawanie tak by spaw nie pościągał bo z 1mm na kole robi się 1 cm


Ja tak samo , plus poziomice z końca których też mierzone odległości do różnych stałych punktów .


@RAF tak , działa 230v / 400 - jest wystarczająca aczkolwiek przydała by się lepsza regulacja prądu Wink


mały update z postępu prac. Mróz zmroził trochę okolice ale nie zapał , choć coraz więcej czasu traci się na ogrzanie pomieszczenia Smile


Tak więc nowe listwy już na miejscu





Drugi rant już też zagięty i zabezpieczony , zrobię jeszcze lepsze foto jak to oczyszczę



Po wstawieniu ćwiartek przednich, przyszła pora na blachę nad napoleon . Myślałem że szybko mi pójdzie ale jak zawsze trzeba było się trochę pomęczyć gdyż średnio to chce ze sobą pasować .



Ale wyszło całkiem nieźle, choć nieoryginalny napoleon jest niższy. Można by ciąć i przerabiać blachę górną ale w tym miejscu nie ma sensu i tak uszczelka to złapie , poza tym jest jeszcze długi rant zewnętrzny.




Następnym razem postaram się zrobić więcej zdjęć , będziemy ratować tylne podszybie niebawem , postaram się to dobrze udokumentować .

Owocnej pracy w Nowym Roku Smile

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.

www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 10 Lutego 2016, 15:03 Odpowiedz z cytatem
browar
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 845
Skąd: Gdańsk/Wrocław
1969 VW Typ 1 1200




Witam Smile

Niedługo wale w tynki a roboty w garażu ciągle dużo Smile

Nareszcie udało się dorwać potrzebną reperaturkę , jakiś garb uratuje tego Wink Dzięki Marcin W.

a tego brakowało :




Ta część właśnie będzie najbardziej potrzebna , mocno jest zeżarta w garbie co będzie widać na innych zdjęciach .



Trochę powierzchownej rdzy ...



Tak będzie przebiegać cięcie Wink



Mała próbka tego , dlaczego to robię





Najlepsi przyjaciele , ulubiona trójka przy wszelkich tego typu robotach Wink



Odginamy rant , dobrze jest wcześniej naciąć rant u góry w miejscu gdzie chcemy skończyć .



Dobrze jest mieć dosyć długi śrubokręt Wink



Tutaj widać nacięcie i odgięty rancik, trochę rdzy tam było mimo to na zewnątrz wyglądał super



No i gotowe , teraz jest dostęp do części którą chcemy wymienić . Przy okazji będzie widać ile jest ubytków.






Boki wyglądają nawet spoko , trzeba je wypiaskować







Kolejne zgrzewy do rozwiercenia .



Tnę także wzdłuż tylnej ściany bagażnika .





W trudnych miejscach bez tej elektrycznej piły bym zginął . Warto pożyczyć , bardzo ułatwia i przyśpiesza sprawę .



Parch wycięty Smile Trochę roboty ...



Trzeba wypiaskować to do czego już nie będzie później dostępu





Oraz wstawiany element od środka i zewnątrz



Trochę się narobiłem , trzeba było przezwyciężyć strach przed rozcinaniem tego miejsca , jest to trochę skomplikowane i trzeba być skupionym i myśleć aby czegoś nie rozwalić .
Do następnego Smile

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.

www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Mój Projekt 1963
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 24 z 25  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group