Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> AirRide w garbie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 18 Grudnia 2013, 19:51 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




guido napisał:
vw_jaco napisał:
takie zawory jak najbardziej są ok ważne żeby były na 12v, a co do aut na air to oczywiście ma jeszcze Quazi


ale Quazi chyba ma z przodu na mcpersonach z tego co kojarze (tak mam w pamieci jakies jego foto jak wrzucal na vwzone)


tak, on ma 1302

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Grudnia 2013, 20:15 Odpowiedz z cytatem
Qvazi
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 06 Maj 2005
Posty: 636
Skąd: Sulejówek
1972 VW Typ 1 1302




Potwierdzam, ja mam 1302.
To był chyba pierwszy garbus w PL na pneumatyce i jedno z nielicznych aut jak na tamte czasy ( 2006/2007 rok) które miało u nas Airride. Od tego czasu dużu się zmieniło i raczej bym to zrobił troche inaczej , ale frajda z zabawy dalej jest , mimo że działa to dosyć wolno Very Happy

_________________
Auta w garażu :

http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_own_vehicle&CID=158
http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_own_vehicle&CID=159
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Grudnia 2013, 08:53 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




heh dokładnie to wiem ale pytanie było czy ktoś po za nami jeździ czynnie na air w wiatrołapie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 10 Marca 2014, 08:03 Odpowiedz z cytatem
Miromir
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 512
Skąd: Wadowice




Kompresor mocno się nagrzewa?Tzn kompresor dobrej jakości i bez morderczej długotrwałej pracy.Po prostu coś po środku,można schować go pod siedzenie?

_________________
Miałem się urodzić bogaty,ale mi nie wyszło:/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 10 Marca 2014, 09:38 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




każdy kompresor się grzeje ,możesz spokojnie schować pod siedzenie nic im nie będzie
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 10 Marca 2014, 11:07 Odpowiedz z cytatem
Miromir
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 512
Skąd: Wadowice




,możesz spokojnie schować pod siedzenie

Dzięki za info Wink


Szybkozłącza do węży jakie oferują większość firm z pneumatyką,to jest odpowiednie rozwiązanie,czy trzeba szykać złącz HD skręcanych ?

_________________
Miałem się urodzić bogaty,ale mi nie wyszło:/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 11 Marca 2014, 07:43 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




ja mam na szybkozłączkach ale lepiej kupić jakiejś lepszej jakości np metalowe całe z tworzywa potrafią pękać
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 1 Lutego 2015, 01:17 Odpowiedz z cytatem
Miromir
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 512
Skąd: Wadowice




Odświerze takim pytaniem.A gdyby tak zamontować przetwornice z 12v/220v i wstawić kompresor zasilany właśnie na 220v.
Dobra i mocna przetwornica to koszt około 350zl a kompresor rownież można już kupić od 300zl.Z wielkością butli od 6l do wyboru do koloru,zalane olejem ,regulatorem ciśnienia,wzkaźnikiem ciśnienia,zaworem upustowym,zaworem bezpieczeństwa itp itc.Teoretycznie można kompletne zasilanie kupić już za 700-1000zł.Tylko czy to jest realne zasilić taki kompresor w takich warunkach prądowych jakie posiada garbus?
Ja posiadam jeden taki kompresorek w pracy,silnik to 1,1kv a butla 15l.pracuje w przedziale 6/8 bar i pompuje wartości w pare sekund,jest bardzo wydajny.
Ciekaw jestem czy taka przetwornica która jak twierdzi producent ma chwilowo 3,5kv a stałe napięcie 2,0kv podoła takiemu kompresorowi?
Ktoś może z was próbował lub miał do czynienia z czymś podobnym?

_________________
Miałem się urodzić bogaty,ale mi nie wyszło:/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 1 Lutego 2015, 01:43 Odpowiedz z cytatem
ManiekVw
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 29 Cze 2014
Posty: 253
Skąd: Pisz, Mazury




Tu masz coś takiego
http://allegro.pl/bmw-kompresor-zawieszenia-nivo-wabco-air-ride-i5038219772.html
Z BMW czy nie z BMW ważne żeby pasowało i nic nie musisz przerabiać z prądem
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 4 Lutego 2015, 23:33 Odpowiedz z cytatem
Miromir
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 512
Skąd: Wadowice




No tak w sumie racja.Tylko jak takie nivo jest zorganizowane oryginalnie w bmw.Tam też jest butla na sprężone powietrze czy to jest bezpośrednio podłączone?
I czy trzeba sporo przy tym kombinować z podpięciem?

_________________
Miałem się urodzić bogaty,ale mi nie wyszło:/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 4 Lutego 2015, 23:37 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




Tam też jest butla tylko mniejsza , ja przerobiłem takie kopresory jak w aukcji w swoim systemie mam 2 szt i dają rade
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 4 Lutego 2015, 23:43 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




Tam też jest butla tylko mniejsza , ja przerobiłem takie kopresory jak w aukcji w swoim systemie mam 2 szt i dają rade
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2015, 08:10 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




ten filmik pokazuje ze zawory spustowe też są ważne , szybkość działania poziom żenada Smile https://www.youtube.com/watch?v=fVqGukbytYU

a tak powinno to wyglądać Smile https://www.youtube.com/watch?v=31h7QLHDtl8
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2015, 10:03 Odpowiedz z cytatem
Suchy
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 965
Skąd: Toruń / Chełmno




u mnie w wersji roboczej tak podnosiło https://www.youtube.com/watch?v=TMsoU4K2kkw Smile


Ostatnio zmieniony przez Suchy dnia 5 Marca 2015, 10:35, w całości zmieniany 1 raz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2015, 10:06 Odpowiedz z cytatem
vw_jaco
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 20 Sie 2009
Posty: 1398
Skąd: DRUT GARAGE
1965 VW Typ 1 1300




po wciśnięciu linku nic nie widać , otwiera się aplikacja google ale nie ma filmu
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

AirRide w garbie
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 23 z 24  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group