Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Obnizylem przod Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Obnizylem przod
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 15:36 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Siema.
Obnizylem przod w swoim garbusku (orginalnymu sportowymi sprezynami) i z jednej strony mi obciera lekko bo jest nizej. Podobno samochod trzyma poziom wec to pewnie blotnik jest krzywo przykrecony (nizej).
Przechodzac do meritum co moge zrobic zeby mi nie obcieralo z tej jednej strony? Myslalem na wlozeniem takiej gumi miedzy jeden zwoj zeby troszke wyzej siedzial, moze macie jakies inne pomysly?

Moze ktos ma komplet poszerzanych blotnikow??

Pozdrawiam Barzant.

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 16:00 Odpowiedz z cytatem
Biały
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 215
Skąd: Ciechanów




ja bym proponował gumowy odbój pomiedzy sprezyny to ci w zupełnosci wystarczy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 16:15 Odpowiedz z cytatem
gelo
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 21 Lis 2004
Posty: 51
Skąd: Lublin




Biały napisał:
ja bym proponował gumowy odbój pomiedzy sprezyny to ci w zupełnosci wystarczy



myśle że to świetny pomysł. a jak sie nie uda to pomyśl co można by zrobić z tym błotnikiem co jest bo może jest krzywo przykręcony albo co. No bo po co kupować odrazu nowe błotniki jak z tymi mozna coś probować robić. ale na początek zamontuj gumowy odbój

_________________
Gelo
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 16:27 Odpowiedz z cytatem
Biały
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 215
Skąd: Ciechanów




a jeszcze pytanko jaki masz rozmiar opon bo moze teraz zrobiły sie zbyt szerokie chodz odbój powinnien sobie dac rade i nie powinno obcierac
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 16:54 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




jak był sprawdzany poziom garba Question w jaki sposób był przemierzony Question bo to nie powinno polegac na tym żeby z jedenj strony wsadzić gume a z drugiej nie, powinien bez tego stac prosto


a pytanie spręzyny kupowałeś nowe Question i kupowałeś je w komplecie czy na sztuki Question

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 17:36 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Nowe sprezyny komplet. Aha tenjeden blotnik co jest wyzje jest wlaniety lekko i pewnie dlatego zmienil sie jego profil i nie obciera.
Czy ten odboj to cos takiego jak mysle (taki pasek gumi wkladany miedzy zwoj zeby sie mniej sciskal? )

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 19:57 Odpowiedz z cytatem
Biały
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 215
Skąd: Ciechanów




tak to taki pasek gumy z wycieciami nawet mozesz załozyc dwa samochód od tego sie niepodniesie a bedzie sie mniej uginał mysle ze jak je załozysz to twój problem sie skończy ja tak sadze niewiem jak inni pozdro
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 22:53 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




Barzant napisał:
Nowe sprezyny komplet. Aha tenjeden blotnik co jest wyzje jest wlaniety lekko i pewnie dlatego zmienil sie jego profil i nie obciera.
Czy ten odboj to cos takiego jak mysle (taki pasek gumi wkladany miedzy zwoj zeby sie mniej sciskal? )
a może wystarczy zastosować o rozmiar weższe opony i problem zniknie Question ja miałem to samo tyle że w rurowcu na dziurach opony mi tarły o błotniki bo miałem garba dośc ostto glebniętego ale opony poszły o rozmiar własnie węższe i się już ładnie składały do wewnątrz

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 23:13 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Tak tak to by bylo najprostrze ale... ja mam felgi z przodu 6 cali (mierzone wewnatarz rantow) - ok 6,5 cala od rantu do rantu. I te felgi sa poszerzone do zewnatrz i zalozona jest nanie opona 175/55 czyli juz i tak dosc waska jak na taka felge. Niewiem czy moglbym zalozyc 165?

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 23:16 Odpowiedz z cytatem
kojot
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 2145
Skąd: Sosnowiec




w takim razie moze lepiej zarzucić normalne fele i 165 by idealnie pasowały i na felge i wyglądem do felgi, no ale to też koszt jakiś niesie za sobą, narazie mozesz zrobić tak jak doradzono - zastosowac poprostu gumy - ale później ja bym się bynajmiej rozejrzał za jakimiś kółkami

_________________
.:::KOJOT:::.
gg 1511109
gabi_kojot@poczta.fm
www.garbatyswiat.end.pl
www.slask.garbiarnia.com
www.fordcustom.go.pl
http://lowrider.pl/forum/viewtopic.php?t=1325&sid=66f737e334cd1e1103cffceada298c43
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 28 Listopada 2004, 23:33 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Cos sie pokombinuje. I tak teraz pewnie niedlugo zmienie cale kola na kolka z zimowkami a tam mam 5,5 felgi i bedzie wszystko ladnie (tylko te felgi sa brzydkie Evil or Very Mad )
Marcys ma jakies tajne patenty na obcieranie zobaczymy co wykombinuje Twisted Evil

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 00:23 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




hmm.... jak już poznasz sekrety Marcysia na ocieranie, to przedstaw je w tym temacie. A jeszcze lepiej gdybys je opisał po tym jak je przetestujesz na własnym garbie. Też się zastanawiam nad obniżeniem przodu i też mam superbitla, więc przyda się ta wiedza...

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 00:26 Odpowiedz z cytatem
Norbert
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 30 Maj 2004
Posty: 687
Skąd: Gdynia, woj. Pomorskie




ja bym chetnie obnizyl przod w moim meksie, czyli rurowisko ale niezabardzo niewiem jak, no i czy mam zapodac nowy temat czy delikatnie sie podlaczyc pod ten ? Szukalem na forum i byly juz te tematy ale nic z nich specjalnego niewiniklo, a jak juz to tylko z tylu obnizali, a mnie intersuje przod i to znacznie...

Pozdrawiam

_________________
@ : kosobudzki83@wp.pl

Trzymajcie sie ZdroVWo i KoloroVWo !!!!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 00:41 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




Do rurowca są produkowane takie wkłady "sway-a-sway bar" które wspawuje sie w środek belki i mozna wtedy regulowac stopień obniżenia garba. Spróbuj poszukać w onlinowych katalogach Hoffmann speedster albo CSP. Co do szczegułów montazu to nie jestem expertem ale już widziałem gdzieś cały istruktaż na necie... niestety wcieło mi gdzieś linka. Nie jest to nic nietypowego i strasznego, ale trzeba miec naprawdę dobrego spawacza.

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 29 Listopada 2004, 00:43 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Ale za to jak juz to masz to regulujesz wysokosc jak chcesz. Piekna sprawa

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Obnizylem przod
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group