Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> [126p] do niczego Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
[126p] do niczego
PostWysłany: 29 Maj 2011, 23:46 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




Jako, że projekt wszedł w zaawansowaną fazę i raczej pewne, że powstanie to moge go w sumie opisać:
Maluch ze swapem na silnik od garbusa. Ma być normalnie zarejestrowany bo mam zamiar poruszać sie nim normalnie w czasie remontu kanta.
Swap oczywiście bez sensu, to nie będzie skręcać ani nic, będzie beznadziejnie wywarzone. Buduję bo lubię.






Pierwsze przymiarki - o, mieści się 0.o



Tu po wycięciu półki - jeszcze lepiej




Rdza: do wymiany były rogi w obu podszybiach, podłoga pod szynami foteli zaczynała lecieć, mocowania przednich wahaczy tez wewnętrzna ramka tylnej szyby, dwa kawałki belki resora. Reszta była nie ruszana przez rdzę i polskich blacharzy więc też jej nie ruszałem.
















Cała buda jest obspawana - każde łączenie blach ważne dla sztywności budy. W końcu fura będzie podnosić przód przy startach na 1/4 mili, a po upadku troche to boli.


Dziura na skrzynie i rozrusznik + wyczyszczone wnętrze z kleju i innego gó...





Pomalowane podkładem wnętrze




Blacharka na razie skończona (z zewnątrz będzie malowany jak zobaczę, że jeździ i wszystko pasuje).


Zawiasik i hamulce wskoczyły by przewieźć go na robienie klatki



I wrócił. Klatka robiona u Treli









Zawias: na razie 4x bilstein, nowe wszystko poza wahaczami przód i tył i piastami (te są wyczyszczone i pomalowane). Resor z dodanym piórem, z tyłu jakieś twardsze sprężyny (jeszcze nie wiem co). Hamulce też nowe, przód cc, tył - na razie seria na ferodo, ale prawdopodobnie potrzebne będą tarcze jak z przodu - się wyjedzie, się zobaczy.







Silnik jest powieszony jak w garbie - tylko na skrzyni, nie ma żadnej innej łapy (tak będzie to sztywne, śmiem twierdzić, że sztywniejsze od 90% swapów w Polsce. Poduszki skrzyni z poliretanu (b. twarde)


Short-shifter od garbusa


Z pedałami ciekawa historia - docisk jest bardzo sztywne ze względu na moment jaki będzie posiadał silnik. Powodowało to wyginanie się pedałów...
Wzmocniłem ich obudowe - mało - zaczeła się wyginać sciana grodziowa. Dorobiłęm więc też mocowanie do podłogi bagażnika. Ok działa - raz dwa... ukręciła się ośka pedału sprzęgła... to wymieniłem ją na grubszą - pogiął się pedał.. to zespawałęm go z 2 a łape ciągnącą za linke zrobiłem z pedału hamulca:D





Slicki




Silnik:
-pojemność 2332 ccm
-nowy aluminiowy blok
-nowy wał 84mm scat pro-comp 4340 cro-mo, lekki
-kute korby h-beam
-kute tłoki AA
-cylindry 94mm
-wałek scat c85
-straight cut magnum ( na zdjeciu sa zwykle kolka ale to tylko przymiarki)
-Lekkie koło zamachowe cro-mo
-cały dół jest wywarzony
-stopień spreżania koło 11.4:1
-Głowice CB comp eliminators
-Sprężyny zaworowe k-motion k800
-Klawiatury aluminiowe pauter 1.5:1
-Gaźniki webber 48 IDA
-pompa paliwa paxton 600l/h
-duuużo innych dupereli o których nie pamiętam + duuużo mierzenia, dopasowywania, ustawiania etc.




















Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2011, 00:14 Odpowiedz z cytatem
karol
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 803




urywa dupę!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2011, 00:55 Odpowiedz z cytatem
majki
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 01 Sie 2006
Posty: 4531
Skąd: Marki / Warszawa




widziałem na żywo - grubo Wink

_________________
Rustnfast

www.facebook.com/rustnfast
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora WP Kontakt
PostWysłany: 30 Maj 2011, 06:08 Odpowiedz z cytatem
Harry
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 18 Kwi 2008
Posty: 1932
Skąd: Jastrzebie zdroj
1966 VW Typ 1 1300




Daj jakis filmik na tuba ...bo tez jestem ciekaw jak to idzie Smile

_________________
Qwazimodo - człowiek z garbem Smile
1966
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Maj 2011, 07:16 Odpowiedz z cytatem
mrówa
Marszałek Forum

 
Dołączył: 23 Paź 2003
Posty: 7358
Skąd: Warszawa / Izabelin-Dziekanówek
1965 VW Typ 1 1300




Miałem niekrytą przyjemność widzieć postępy osobiście i potwierdzam że kawał dobrej roboty !

_________________


http://mrowkowozownia.blog.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Maj 2011, 08:55 Odpowiedz z cytatem
gino
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 31 Gru 2004
Posty: 4045
Skąd: warszawa




Applause Applause

_________________
czesc , looknij na moje foteczki.....GARBUSKI...wakacje i inne..
http://picasaweb.google.pl/gino.garbersi

juz 12 roczek...ciagle ten sam.....
http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=32
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość WP Kontakt
PostWysłany: 30 Maj 2011, 10:03 Odpowiedz z cytatem
Karo
Marszałek Polny

 
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 5884
Skąd: Warszawa/Kobyłka
1970 VW Typ 1 1300




Harry napisał:
Daj jakis filmik na tuba ...bo tez jestem ciekaw jak to idzie Smile


wszyscy sa ciekawi, ale trzeba jeszcze troche poczekac


Jasiek, fajnie wyszla ta klatka Smile

_________________
A oto mój wóz: http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=5
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2011, 11:34 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7365
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Mi się podoba Very Happy

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2011, 14:39 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3390
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Wygląda super Smile

Zastanawia mnie tylko jak będzie rozwiązane przeniesienie napędu na koła?

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW Typ1 1303S '73
&VW Typ1 Owal '56
&VW Typ3 1500 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Maj 2011, 14:58 Odpowiedz z cytatem
ks
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 222
Skąd: wawa/dusseldorf




nie wiem jaki jest zamusł konstruktora ale ja obstawiałbym wykorzystanie custommade suchych półosi na jednym koncu przegób garbowy na drugim maluchowski
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2011, 15:56 Odpowiedz z cytatem
browar
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 845
Skąd: Gdańsk/Wrocław
1969 VW Typ 1 1200




Ciekawy projekt niemniej jednak ciekawi mnie sposób w jaki rozwiazaliście tylene zawieszenie ? Czy mocowanie wachaczy trzeba było przenieść ? jak to pożenicie z garbową skrzynia ? Co do półosie to pewnie zastosujecie tripody w miejscu maluchowskich przegubów metalowo gumowych .

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.

www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Maj 2011, 18:21 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




dokladnie - skrzynia AT (dluga) na suchych polosiach i polosie hybrydowe - z jednej strony maluch z drugiej garbus. zamiast flansz i metalowo-gumowych przegubow tripody. Jak nie wytrzymaja bede sie zastanawial.
Mocowania wahaczy sa w seryjnym miejscu - troche podklepane, ciezko bylo te skrzynie tam wepchnac ale sie dalo.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2011, 19:49 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1856
Skąd: Jasło / Rzeszów




no cos pieknego ! SUper ! Smile bardzo bardzo mi sie podoba ! ostatnio u nas na kjs-ie byl maluch z silnikiem od scigacza 1.0 , 140 km skrzynia od skody rapid 5 biegow, !

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Czerwca 2011, 13:06 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




The Scat camshaft is similar to an Engle FK89 and in has 282 degrees at 0.050' and 0.595' lift with the Pauter rockers.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Czerwca 2011, 13:13 Odpowiedz z cytatem
Karo
Marszałek Polny

 
Dołączył: 22 Gru 2004
Posty: 5884
Skąd: Warszawa/Kobyłka
1970 VW Typ 1 1300




A czy wheelie bar bedzie zamontowany na stale?

_________________
A oto mój wóz: http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_vehicle&CID=5
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

[126p] do niczego
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 25  
Idź do strony 1, 2, 3 ... 23, 24, 25  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group