Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> głowice Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
głowice
PostWysłany: 4 Marca 2012, 19:43 Odpowiedz z cytatem
Raffaelito
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 68
Skąd: Namysłów




Witam mam pytanie kupiłem głowice do garbusa z zaworami 30mm wydech i 40 ssacy nie wiem jakiej sa produkcji czy w standardowych głowicach idzie rozwiercic tak gniazda zaworowe zeby załozyc zawory 42 ssacy i 37,5 wydechowy?? czy nie zabraknie miejsca w głowicy miedzy zaworami?? czy ktos z was robił juz takie zabiegi?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 4 Marca 2012, 23:40 Odpowiedz z cytatem
dethim
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 1097
Skąd: Słupia
1967 VW Typ 1 1500




rowniez chetnie sie dowiem. mam glowice std. w 1.3 na podwojnym dolocie, i dowiedizalem sie ze do wzmocnionego 1.6 beda za male zawory
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2012, 00:59 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




fabrycznie największe zawory w typie1 to 35,5x32. Z mojej wiedzy wynika ze największe zawory jakie można wsadzic bez przesuwania otworu świecy to 40x35,5. Jak z przesuwaniem to wieksze. Jak sie myle to zaraz ktos poprawi.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 03:04 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




42x37 is ok. Problem is it is too big for 85.5 cylinder- 90.5 or bigger. very big ports if you want to make the most of a 42mm valve. 40mm intake is good for more than 150hp.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 12:48 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




dethim napisał:
rowniez chetnie sie dowiem. mam glowice std. w 1.3 na podwojnym dolocie, i dowiedizalem sie ze do wzmocnionego 1.6 beda za male zawory


A jakie masz, ze niby sa za male?

@ Lysy - w Brazylii wsadzali i wieksze

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 13:07 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Pierwsze slysze, a jakie?

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 13:08 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Nie pamietam. 39x32? Nie pytaj mnie sie tez gdzie je stosowali, bo tez nie pamietam.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 18:04 Odpowiedz z cytatem
dethim
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 1097
Skąd: Słupia
1967 VW Typ 1 1500




qubek napisał:
A jakie masz, ze niby sa za male?


zwykle, std takie jakie były do 1.3, bo od tego silnika jest głowica

budując wzmocnione 1.6 na 1.3 potrzebna jest zmiana glowic lub jakas ingerencja w nie ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2012, 18:55 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Wszystkie glowice 1,3 AB ktore widzialem mialy zawory 35,5x32.
Niektorzy twierdza ze sa takie z mniejszymi, ale tego nie wiem. Na pewno sa 1600 z mniejszymi zaworami.
Tak ze teze o zamalosci mozesz uznac za obalona

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 19:17 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




moje 1600 z 1303 było farbycznie z mniejszymi (myslałem ze tylko mexowe 1600 miały mniejsze). Ale teraz bedze własnie na głowicach od AB

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 20:16 Odpowiedz z cytatem
dethim
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 1097
Skąd: Słupia
1967 VW Typ 1 1500




takie glowice do wzmocnionego 1.6 (ok 70-80 koni) mozna zastosowac ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2012, 21:35 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Tak, do takiej mocy spokojnie wystarcza 35x32

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2012, 21:39 Odpowiedz z cytatem
Michał_89
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 21 Lut 2009
Posty: 929
Skąd: W-wa Wesoła




Normalnie głowice 113,040,311 dwudoloty miały zawory 35x33
113 były w 1600 i 1300 tak jak 040 tylko 040 bardzo zadko były w 1300
Głowice 043 były na mniejszych zawodach tj 33x31 spotkałem też 33x33
Miałem też 043 na zaworach 35x33 więc z nimi jest dość dziwniet.i te 043 były zarówno do 1300 i 1600 więc były 1,3 na małych zaworach ale fabrycznie nie były raczej wypuszczane
I tak jak qubek mówi były też głowice z zawodami 39x33 i były o oznaczeniach 040 i 041
Ale takie w typ 3 raz widziałem ,mowa tu o glowicach starej produkctji.
Napisałem o tym co miałem i z czym miałem do czynienia:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 6 Marca 2012, 08:12 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




the limiting factor in a standard 1300/1600 head is not the valve size.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Marca 2012, 18:25 Odpowiedz z cytatem
Raffaelito
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 68
Skąd: Namysłów




silnik 74x94mm wałek w130 podwójne dellorto 40 jakie najlepsze do tego zawory??? porting bedzie robiony.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

głowice
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group