Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> obudowa drazka skretnego - lozyskowana tocznie Idź do strony 1, 2  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
obudowa drazka skretnego - lozyskowana tocznie
PostWysłany: 6 Kwietnia 2012, 22:54 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




Witam,

przedstawiam najnowszy produkt BCC w trakcie realizacji, oferta niebawem w dziale kupie/sprzedam. Dwa wykonania, dla polosi mokrych i suchych.
suche (IRS):


mokre:


Obudowy usztywniaja i poprawiaja precyzje prowadzenie tylnego wahacza i moga byc uzyte zarowno w klasycznym ukladzie z drazkiem skretnym jak i kolumna resorujaca. Zastepuja z powodzeniem, zdecydowanie kosztowniejszy uklad z koncowka uni-ball, dajac jednakowa kinematyke ukladu. Zestaw przwiduje koniecznosc zastosowania wewnwetrznego elementu gumowego / uretanowego (zalecany). Obiecuje "polska" jakosc i cene. Na zdjeciach brak wewnetrznej tulei redukcyjnej, ktora zamontowana jest miedzy lozyskiem, a szabla wahacza.

pozdrawiam
M.

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 00:25 Odpowiedz z cytatem
dethim
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 1095
Skąd: Słupia
1967 VW Typ 1 1500




jakie bedą ceny ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 00:35 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




Tak jak napisalem powyzej - postaram sie zrobic dobra cene, atk, zeby towar nie tylko byl konkurencyjny do rozwiazan uni-ball (600 EUR na rynku DE i UK), ale rowniez do ofert na podobne rozwiazanie z rynku niemieckiego. Dajcie mi kilka dni na oststeczna wycene.

Pozdrawiam
M.

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 00:41 Odpowiedz z cytatem
dethim
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 1095
Skąd: Słupia
1967 VW Typ 1 1500




600 EUR ? Shocked nie bylo pytania
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 01:12 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




dethim napisał:
600 EUR ? Shocked nie bylo pytania


tyle kosztuja rozwiazania z prowadzeniem wahacza za pomoca koncowki lozyskowej, ktore oferuja np.: Remmele, GWD, czy MBT

http://www.gwd-weiser.de/?luftkhlung=unibal-drehstablagerung http://www.mbt-engineering.com/beetle.html

Prezentowana obudowa, dostepna jest natomiast tu:
http://www.gwd-weiser.de/?luftkhlung=performance-drehstabdeckel

Pozdrawiam
M


Ostatnio zmieniony przez Bujo dnia 7 Kwietnia 2012, 09:04, w całości zmieniany 1 raz

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 08:47 Odpowiedz z cytatem
dzieciak
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1785
Skąd: Gryfice
1969 VW Typ 1 mex




A mnie ineteresuje jak to przenosi drgania? Mysle ze inzynierowie z VW przez tyle lat produkcji garbusa i pochodnych celowo nie wprowadzili takiej modyfikacji.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 09:03 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




dzieciak napisał:
A mnie ineteresuje jak to przenosi drgania? Mysle ze inzynierowie z VW przez tyle lat produkcji garbusa i pochodnych celowo nie wprowadzili takiej modyfikacji.


nie napisalem, ze rozwiazanie stosuje sie celem podwyzszenia komfortu...

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Kwietnia 2012, 12:47 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




dzieciak napisał:
A mnie ineteresuje jak to przenosi drgania? Mysle ze inzynierowie z VW przez tyle lat produkcji garbusa i pochodnych celowo nie wprowadzili takiej modyfikacji.

zerknij w jakim dziale jesteś.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Re: obudowa drazka skretnego - lozyskowana tocznie
PostWysłany: 13 Kwietnia 2012, 21:54 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




Marcin Bujakowski napisał:
Witam,

przedstawiam najnowszy produkt BCC w trakcie realizacji, oferta niebawem w dziale kupie/sprzedam. Dwa wykonania, dla polosi mokrych i suchych.
suche (IRS):


mokre:


Obudowy usztywniaja i poprawiaja precyzje prowadzenie tylnego wahacza i moga byc uzyte zarowno w klasycznym ukladzie z drazkiem skretnym jak i kolumna resorujaca. Zastepuja z powodzeniem, zdecydowanie kosztowniejszy uklad z koncowka uni-ball, dajac jednakowa kinematyke ukladu. Zestaw przwiduje koniecznosc zastosowania wewnwetrznego elementu gumowego / uretanowego (zalecany). Obiecuje "polska" jakosc i cene. Na zdjeciach brak wewnetrznej tulei redukcyjnej, ktora zamontowana jest miedzy lozyskiem, a szabla wahacza.

pozdrawiam
M.


tak, jak obiecalem, oferta juz jest:
http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=17857

W tej chwili pracuje dalej nad konstrukcja - szczelnosc ukladu, co zapewni dlugotrwala i bezobslugowa eksploatacje oraz redujcje kosztow. Mysle, ze docelowo, bedzie to najlepsze dostepne na rynku rozwiazanie techniczne, w jeszcze lepszej cenie

pozdrawiam i licze na komentarze
M.

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 14 Kwietnia 2012, 03:14 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




Jak bym miał garbusa to bym kupiłRazz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 14 Kwietnia 2012, 06:20 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




A co planujesz zmienic?
Ja pewnie z czasem kupie. Dotychczasowych zakupow nie zalowalem.

Inna sprawa ze do tej pory nie uzywalem w tym miejscu innych gum niz seryjne-czarne, mimo ze czerwone mi sie walaja, pewnie wiecej niz komplet. Zastanawiam sie, jaka jest w prakyce roznica pomiedzy seryjnym rozwiazaniem a takimi, jak to, czy tez sztywniejszymi gumami. Na ile tak naprawde to sie czuje i pod jakim wzgledem. Nie wiem czy to pytanie nie powinno miec dwoch opcji, bo nie zdziwilbym sie gdyby przy suchych polosiach znaczenie tego elementu bylo inne, niz przy mokrych, gdzie geometria zawieszenia i tak zmienia sie caly czas w funkcji ugiecia zawieszenia (tylnego)

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 14 Kwietnia 2017, 13:03 Odpowiedz z cytatem
Suhty
Czyściciel Szybek
 
Dołączył: 14 Mar 2017
Posty: 66
Skąd: Bukowiec




Probowalem skontakowac sie z Bujo na priv ale bez sukcesu.
Czy ktos ma email lub nr tel do Buja?
Dzieki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 14 Kwietnia 2017, 13:45 Odpowiedz z cytatem
Glowa
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 04 Maj 2004
Posty: 771
Skąd: Sosnowiec




qubek napisał:
A co planujesz zmienic?
Ja pewnie z czasem kupie. Dotychczasowych zakupow nie zalowalem.

Inna sprawa ze do tej pory nie uzywalem w tym miejscu innych gum niz seryjne-czarne, mimo ze czerwone mi sie walaja, pewnie wiecej niz komplet. Zastanawiam sie, jaka jest w prakyce roznica pomiedzy seryjnym rozwiazaniem a takimi, jak to, czy tez sztywniejszymi gumami. Na ile tak naprawde to sie czuje i pod jakim wzgledem. Nie wiem czy to pytanie nie powinno miec dwoch opcji, bo nie zdziwilbym sie gdyby przy suchych polosiach znaczenie tego elementu bylo inne, niz przy mokrych, gdzie geometria zawieszenia i tak zmienia sie caly czas w funkcji ugiecia zawieszenia (tylnego)


Ja też mam wątpliwości czy rozwiązanie ma jaki kolwiek poza torem. Szukaniem setnych sekundy itd. W zwykłych garbusach generalnie z tym nie ma problemu i zazwyczaj przez 50 lat nikt tam nie zagląda. Dokładnie takie samo rozwiązanie jest w porsche stosowane aż do wejścia wielowahaczów. Nie bez przyczyny jest to podatne. Moim zdaniem zaleta tego rozwiązania na pewno jest brak tarcia między elementami wahacza a gumą przez co eliminuje się siła jaka przy tym występuje. Ale za tyle pieniędzy wydaje mi się, że zastosowanie uretanów jest jak najbardziej wystarczającym upgrade Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 17 Kwietnia 2017, 21:27 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




To że zazwyczaj ludzie nie serwisują prawidłowo swoich samochodów to słaby argument raczej Wink

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Kwietnia 2017, 16:58 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Bujo is a grumpy middle aged man and they are notoriously difficult to get hold of, I should know. Between work, children, alcoholism and orgies, it is difficult to find time to answer all garbus related queries.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

obudowa drazka skretnego - lozyskowana tocznie
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 2  
Idź do strony 1, 2  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group