Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Silnik Typ 4 w Garbie Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 13 Lutego 2005, 21:54 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Drugi post pod rzad, ale tamten to nie byly moje slowa, a chce to oddzielic
Cytat:
starałem się zwrócić uwagę na to że przy rozbudowie sinika konieczne jest modyfikacja układu korbowego , wału panewek za co w moim odczuciu byłem łajany przez Kubę .
Potem nagle dowiaduję się że Luqu i Chris robią coś z tym czyli wstawiają panewki od typ 4 (CZYLI ROBIĄ DOKŁADNIE TO O CO MI CHODZIŁO ;MODYFIKUJĄ UKŁAD KORBOWY ) .a co za tym idzie muszą też zmieniac wał, czyli ich tok myślenia jest dokładnie taki sam jak mój, tylko że oni mają doświadczenie w doborze ofert sklepów ,, tuningowych i wiedzą że pewne części po prostu można kupić , a ja nie.


Zeby nie pozostalo mylne wrazenie po lektorze topiku:
Nie zmienia sie walu zeby zmienic typ panewek, tylko zmienia sie typ panewek przy okazji zakladania pewnych rodzajow walow. Zmiana typu panewek jest srodkiem do, a nie celem zakladania tych walow. Do innych, mniej ekstremalnych, o seryjnoskokowych nie wspomne, nie ma potrzeby zmieniania panewek na typ 4. Seryjne rozwiazanie jest wystarczajaco dobre.
No tak, ale mi nie chodzi o to zeby na forum, ktore byc moze jest dla kogos podstawa do planow budowy wartego powazne pieniadze silnika zostala dyskusja podsumowana mylnym wnioskiem, ja sie tylko czepiam was, tzn Ciebie, Lukasza i Chrisa, bo teraz, jak wnioskuje z twojego posta, gracie w jednej druzynie, a ja was atakuje zlosliwie ;>

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Lutego 2005, 22:43 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Dzieki za tłumaczenie qubek . Zawsze na tym forum można dowiedzieć się czegoś nowego.Cris pisz jak najwięcej i dziel się wiedzą Very Happy

ps

Coraz bardziej mam ochotę na wyscigi na 1/4 swoim garbem Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Silnik Typ 4 w Garbie
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 6 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group