Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> *** Top czasów na 1/4 mili w Polsce - klasyfikacja *** Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 22 Kwietnia 2013, 15:00 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




qubek napisał:
Dab przeskoczyl na 3 miejsce:


26,403 @ ???? KPH; Wiecman; Rzeszow; 15-08-2012, seryjne 1200 na scalonej stopce


Odwróć tabelę, Wiesiek na czele Very Happy

Ciekawe ile mi by wyszło na 1/4 mili przy silniku 1300 na pojedynczym dolocie Very Happy

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 22 Kwietnia 2013, 15:23 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Jest tylko jeden sposob, zeby sie o tym przekonac - musisz tak jak wiesiek zglosic sie do zawodow i wystartowac.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Kwietnia 2013, 15:27 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




qubek napisał:
Jest tylko jeden sposob, zeby sie o tym przekonac - musisz tak jak wiesiek zglosic sie do zawodow i wystartowac.

No nie da się ukryć Smile

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 22 Kwietnia 2013, 15:38 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Poki co Wiesiek ze swoim seryjnym kominkowym 1200 jest w pierwszej dwudziestce najszybszych Garbow w Polsce. To chyba niezly rezultat, nie?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Kwietnia 2013, 15:40 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




qubek napisał:
Poki co Wiesiek ze swoim seryjnym kominkowym 1200 jest w pierwszej dwudziestce najszybszych Garbow w Polsce. To chyba niezly rezultat, nie?

Oczywiście, że tak. Poza tym tym bardziej należą się gratulacje, że startował na seryjnym kominku.

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 13 Czerwca 2013, 17:48 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1406
Skąd: Rzeszów




za 10 dni sa znowu 1/4 w rzeszowie ale nie wystartuje bo palca see zlomolem ;/

chcialbym poprawic czas Wink

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 23 Czerwca 2013, 21:25 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




dzisiaj pojechałem 15,89 (Rzeszów), 2187 co może nie jest rewelacją, ale się poprawię jak tylko ogarnę regulację Laughing

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Czerwca 2013, 22:26 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Renifer napisał:
dzisiaj pojechałem 15,89 (Rzeszów), 2187 co może nie jest rewelacją, ale się poprawię jak tylko ogarnę regulację Laughing


Gratulacje!
Masz time slip? Przydałoby się więcej danych: 60ft, prędkość maksymalna, miejsce itd - dopiszę Cię do tabelki

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 23 Czerwca 2013, 22:56 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1406
Skąd: Rzeszów




Renifer napisał:
dzisiaj pojechałem 15,89 (Rzeszów), 2187 co może nie jest rewelacją, ale się poprawię jak tylko ogarnę regulację Laughing


qrde ... teraz spadlem na 21 miejsce Evil or Very Mad

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 24 Czerwca 2013, 09:22 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Gratulacje. To jest imo bardzo fajny czas, nawet gdyby to nie byl silnik ktory latami stal i dopiero co go odpaliles

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Czerwca 2013, 18:30 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Są już wyniki w Internecie - trzeba przyznać, że JaGro Sport Timing nie zasypuje nas danymi.
Renifer, po starcie nie dostałeś żadnych dokładniejszych informacji poza ET+RT i ET?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 24 Czerwca 2013, 20:17 Odpowiedz z cytatem
tebel
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 757
Skąd: Jarosław




krótki filmik z imprezy , w 1.07min jest garbus Renifera vs Nissan Banoff'a z Jarosławia , czasy odpowiednio 15.89 i 14.06

https://www.youtube.com/watch?v=70FeE2aT7X4

_________________
volkstom.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 29 Czerwca 2014, 11:14 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




1) 11,208 @ 198,89 KPH; Chris; Rudniki; 26/27-05-2012; Bug Eyed; 2498 cm3

2) 12,500 @ 170.21 KPH; jaqo; Ułęż; 21-07-2012; Maluch; 2332 cm3

3) 13,293 @ 160.42 KPH; Dabtuner; Bemowo; 21-04-2013; VW 1200; 2176 cm3

4) 13,631 @ ???? KPH; Marcy$; Modlin; 28-08-2004; Bugster; 1835 cm3

5) 14,819 @ ????? KPH; Paluch; Bemowo; 16-09-2006; VW1300; 1776cm3

6) 15,201 @ 137,24 KPH; Tyka; Bemowo; 27-09-2009; VW1200; 1776 cm3

7) 15.391 @ 139.39 KPH; Czarls; Bemowo; 28-09-2008; VW1303; 2366 cm3 (typ IV)

8] 15,493 @ 135,08 KPH; Liri; Bemowo; 27-09-2009; VW1300; 1915 cm3

9) 15,533 @ 137,81 KPH; Whyshchuck; Ułęż; 28-06-2014; VW1200; 1835 cm3 (jaqo tym samym samochodem - 15,431 @ 138,78 )

10) 15,538 @ 137,68 KPH; Rebel; Ułęż; 21-07-2012; VW1303; 1915 cm3

11) 15.543 @ 138.49 KPH; qubek; Bemowo; 22-04-2012; VW1300; 1915 cm3

12) 15.566 @ ???? KPH; Kuba z garbusy.pl; Bemowo; 16-09-2006; VW1300; ?????

13) 16.112 @ 129.90 KPH; Majki; Bemowo; 28-09-2008; VW1303; 1915 cm3

14) 16,168 @ ????? KPH; Renifer; Rzeszów; 25-05-2014; VW1302; 2187

15) 16,209 @ 130,06 KPH; Rafers; Bemowo, 17-04-2011; VW1300; 1776 cm3

16) 16.589 @ ???? KPH; Baca; Wilcze Laski; 13-07-2014; VW1200; 1584 cm3 wtrysk

17) 17,369 @ 121,11 KPH; Qcyk; Bemowo, 25-04-2011; VW1300; 1584 cm3

1Cool 17,857 @ ???? KPH; Spider; Rzeszow, 15-08-2012; 1776 cm3

19] 20.973 @ ???? KPH, Scooty; Rzeszow; 15-08-2012; 1600 na pojedynczym gazniku

20) 23,323 @ ???? KPH, Marcin Lutoborski SPOON; Bemowo; 01-05-2006; VW1303 kabriolet, 1584 cm3 seria w wersji amerykanskiej na wtrysku

21) 26,403 @ ???? KPH; Wiecman; Rzeszow; 15-08-2012, seryjne 1200 na scalonej stopce

Polowa roku i nastąpiła aż jedna zmiana. Tak swoją drogą, to z jednej strony stado 15tkowych silnikow na seryjnym wale to zupelnie inny swiat niz kilka lat temu, gdy wiekszosc conajwyzej czytala o takich jako najefektywniejszym kosztowo sposobie na wejscie w wyscigi i posiadanie naprawde szybkiego Garba. Wtedy - jesli ktos w ogole mial cos dlubnietego - krolowaly dwugaznikowe 1600tki, ktore teraz zrobily sie mniejszoscia.

Ciekawe ile czasu zajmie az norma stana sie troche wieksze silniki i czasy na poziomie 13tek. Mam nadzieje ze nie bedzie trzeba czekac tak dlugo, ze swiat znowu pojdzie do przodu. Bo 15tkowy samochod to auto bardzo szybkie. Pierwsze Imprezy takie czasy osiagaly i ja pamietam ze to bylo auto WOW na ulicy. Ale na dzisiejszych zwodach 15tki sa tak samo w ogonie jak 17-18tkowe 1600tki kilka lat temu.


Ostatnio zmieniony przez qubek dnia 16 Lipca 2014, 11:46, w całości zmieniany 2 razy

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 15 Lipca 2014, 20:44 Odpowiedz z cytatem
baca69
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 15 Maj 2006
Posty: 254
Skąd: inąd




http://www.scsclub.pl/14mili/II_RUNDA_ULTIMATE_GP_13-07-2014_WYNIKI.pdf


mały update !
16,589 Smile

_________________
www.cal-look.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 16 Lipca 2014, 11:24 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




baca69 napisał:
http://www.scsclub.pl/14mili/II_RUNDA_ULTIMATE_GP_13-07-2014_WYNIKI.pdf


mały update !
16,589 Smile


lubię to Smile

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

*** Top czasów na 1/4 mili w Polsce - klasyfikacja ***
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group