Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> **Zestawienie mocy silników na podstawie wyników z hamowni** Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 10 Listopada 2012, 15:02 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A





Wyniki zgodne z przewidywaniami - silnik od mojego troche przyjemniejszy przy spokojnej jezdzie, a roznice w osiagach widac tylko przy bezposrednim porownaniu i maksymalnym wykorzystaniu osiagow, a i wtedy nie sa wielkie.
Wzorowy silnik w swojej klasie IMHO.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Listopada 2012, 13:06 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Robi się niestety trochę nieczytelnie:



Jeśli kogoś interesuje jakieś konkretne, wybiórcze zestawienie - niech da znać.

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Listopada 2012, 14:44 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1407
Skąd: Rzeszów




ja sie pytam ... Dlaczego mnie nie ma na wykresie ?

_________________
"Panie to ma przyspieszac nie hamowac"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 18 Listopada 2012, 15:08 Odpowiedz z cytatem
Vw_RaF
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 4156
Skąd: Wa-wa




Wiecman napisał:
ja sie pytam ... Dlaczego mnie nie ma na wykresie ?


Poza skalą?

_________________
'62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 18 Listopada 2012, 15:33 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Wiecman napisał:
ja sie pytam ... Dlaczego mnie nie ma na wykresie ?


Dopisz mi się do tej tabelki to Cię wrzucę na wykres:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aj3U0Bws2t-JdFJiNXpnMXdTakpHVUpTcGJJbXdzamc#gid=0

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 4 Lipca 2013, 23:34 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Dorzuciłem wynik Ziomella

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 5 Lipca 2013, 14:05 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Well done Jas. Nice power and especially torque. Must be a very nice engine as a dupowoz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Września 2013, 12:01 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




https://www.facebook.com/photo.php?fbid=715526588462380&set=a.586678654680508.153645.100000151358713&type=1&theater
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Września 2013, 15:16 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Dodamy, dodamy, tylko czy pomiary są z kółkiem, bez kółka czy różnie?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Września 2013, 18:00 Odpowiedz z cytatem
LukaszZ
Pieszak

 
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
1967 VW Typ 1 1300




Jeden jest z paskiem a drugi bez.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 30 Września 2013, 18:49 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




bardzo mala strata wyszła. Masz power puley?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Września 2013, 19:02 Odpowiedz z cytatem
LukaszZ
Pieszak

 
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
1967 VW Typ 1 1300




No właśnie też byłem zdziwiony.. a kółko mam standardowe stalowe od silnika 1300, tylko tyle że było wyważane razem z wałem, bez żadnych modyfikacji.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 30 Września 2013, 20:28 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




Strata nie jest duża bo obroty nie sa jakies duze.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 24 Października 2013, 13:56 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 838
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Can't see Lukasz's car on the list. Don't worry Szymon your car will move up the list with Jas's modifications.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Października 2013, 15:00 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1829
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




chris burns napisał:
Can't see Lukasz's car on the list. Don't worry Szymon your car will move up the list with Jas's modifications.


Już dodałem. Nie martwię się - nie ociągałem się tez w celu podniesienia prestiżu mojego wyniku

Nie uzupełnię w najbliższym czasie wykresu, chyba, że ktoś przepisze mi dane do tabelki (2000 3000 3300 3500 4000 5000 5600 6000 6200 6400 6800 7000 8000 - można niektóre pominąć, jesli nie mają znaczenia dla kształtu wykresu, albo dodać jakieś jeśli nie ma innego sposobu na nadanie krzywej odpowiedniego kształtu)

Czekam teraz na wynik na torze, żebym mógł uzupełnić też tę tabelkę:

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aj3U0Bws2t-JdC05WVRyaXplZG1peE5JU2xkZTZTQlE#gid=0

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

**Zestawienie mocy silników na podstawie wyników z hamowni**
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group