Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> **Zestawienie mocy silników na podstawie wyników z hamowni** Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 24 Października 2013, 17:05 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Thanks Szymon. Lukasz promised to take his car to at least one meeting next year. He is also planning some upgrades to the engine.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Grudnia 2013, 13:56 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




zaktualizowałem tabelkę. Czy nie ma tam jeszcze jakichś braków lub nieaktualnych wyników??

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Stycznia 2014, 19:11 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Dodałem do zestawienia kilka nowych przegródek, np. głowice.
Niech każdy wpisze, jakie ma wydumki, jakie głowice, ew. kto mu robił porting itd.
Z ciekawostek dodałem również KM/litr i nM/litr.

https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aj3U0Bws2t-JdC05WVRyaXplZG1peE5JU2xkZTZTQlE#gid=0

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 26 Stycznia 2014, 11:40 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Nice work Szymon.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Stycznia 2014, 11:50 Odpowiedz z cytatem
YOGI
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 17 Gru 2006
Posty: 1673
Skąd: Olsztyn




Szymon jak nie ma mojego garba w kategorii "nieścigani" to moge sie dopisać?

_________________
Paweł vel YOGI
Vw 1979 1303 Black&Beige cabrio 1915cm3
VW T4 MULTIVAN Tim&Tom 2002 2.5 benzyna
Westfalia James Cook 2.9TD
GSM 607 395 047
Allegro: VW_Pasja
Części używane do Twojego VW
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 26 Stycznia 2014, 13:01 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Dabtuner has gone faster than is listed.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Stycznia 2014, 19:45 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




YOGI napisał:
Szymon jak nie ma mojego garba w kategorii "nieścigani" to moge sie dopisać?


Jasne, dopisz się - chciałbym, żeby to było źródło informacji zarówno o konfiguracjach mierzonych na hamowni jak i tych ściganych (najlepiej jedno i drugie, ale niekoniecznie).

Chris, poprawiłem. Brakuje mi jeszcze szczegółowych wyników tego startu. Czy na forum wisi gdzieś wydruk?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 8 Maj 2014, 22:00 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




Wreszcie jakaś aktualizacja.
(busowy:DVery Happy)Silnik Łukasza po delikatnym ogarnięciu. Różnica w cyferkach nie za duża ale jeździ 3x lepiej - ponad 150nm od 2000 do pewnie 6500, 180 od 2300 do 5700...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/105224049/20140508_215446.jpg
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 8 Maj 2014, 22:30 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




jaqo napisał:
Wreszcie jakaś aktualizacja.
(busowy:DVery Happy)Silnik Łukasza po delikatnym ogarnięciu. Różnica w cyferkach nie za duża ale jeździ 3x lepiej - ponad 150nm od 2000 do pewnie 6500, 180 od 2300 do 5700...
https://dl.dropboxusercontent.com/u/105224049/20140508_215446.jpg


Z paskiem czy bez paska?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 8 Maj 2014, 22:32 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




Z.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 8 Maj 2014, 22:34 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




To może jeszzcze tego wrzucimy?;D
https://www.dropbox.com/s/rcx5cy0reg3dy3r/VW%20GARBUS%20TESTY%20BURBON.jpg
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 8 Maj 2014, 22:41 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




jaqo napisał:
To może jeszzcze tego wrzucimy?;D
https://www.dropbox.com/s/rcx5cy0reg3dy3r/VW%20GARBUS%20TESTY%20BURBON.jpg


Brawo Korzuch, wyszło o 0,7 konia więcej niż katalogowo

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 11 Czerwca 2014, 11:53 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Shouldn't Daniel move up a place after his last dyno session?
Szymon, don't worry, he won't be higher than you.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 11 Czerwca 2014, 12:48 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




should, should. Zapomniałem.

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 11 Czerwca 2014, 20:07 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4384
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Foch
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

**Zestawienie mocy silników na podstawie wyników z hamowni**
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group