Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> **Zestawienie mocy silników na podstawie wyników z hamowni** Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 11 Czerwca 2014, 20:25 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Masz na myśli Marszałka Francji?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 11 Czerwca 2014, 20:45 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4384
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




http://demotywatory.pl/1111/Foch
Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 15 Września 2014, 19:43 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Zaktualizowałem ranking, wprowadzając nowy wynik Jasia.
Rozumiem, że jest jeszcze jeden wynik do dodania. Mogę prosić o wykres?

BTW: Czy ktoś prosił mnie o udostępnienie arkusza kalkulacyjnego stanowiącego moją bazę do rysowania wykresów?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Września 2014, 14:44 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Dodałem wynik Pabla. Bardzo ładny!

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Września 2014, 16:39 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Liri: 127 KM @ 6423 rpm, 154 Nm @ 5397 Nm
http://www.callook.fora.pl/garbusy-z-klubu-members-rides,2/liri-gabrysia-65,422-30.html

Whyshchuck: 126,2 KM @ 5842 rpm, 174,4 Nm @ 4281 rpm
http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=13791&start=465

Pablo: 125 KM @ 5943 rpm, 165,7 Nm @ 4400 rpm
https://lh6.googleusercontent.com/-e9S_8sEZwIM/VBgvxPye1cI/AAAAAAAAEFc/8MH-xPPhDA0/w795-h528-no/10476552_448909338581303_1928495767058066043_o.jpg

Yogi: 125,2 KM @ 5818 rpm, 175,9 Nm @ 4500 rpm
http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=18142

Ziomello: 124,3 @ 5952 rpm, 162,1 Nm @ 4833 rpm (139,9 @ 7040 rpm, 179,5 Nm @ 4848 rpm)
https://lh6.googleusercontent.com/-1TQ_8aVrGis/UdXK6c0PxHI/AAAAAAAAAMU/BL7l3dzLz-4/s640/GOPR0044.JPG


Think

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 16 Września 2014, 22:40 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




qubek napisał:
Liri: 127 KM @ 6423 rpm, 154 Nm @ 5397 Nm
http://www.callook.fora.pl/garbusy-z-klubu-members-rides,2/liri-gabrysia-65,422-30.html

Whyshchuck: 126,2 KM @ 5842 rpm, 174,4 Nm @ 4281 rpm
http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=13791&start=465

Pablo: 125 KM @ 5943 rpm, 165,7 Nm @ 4400 rpm
https://lh6.googleusercontent.com/-e9S_8sEZwIM/VBgvxPye1cI/AAAAAAAAEFc/8MH-xPPhDA0/w795-h528-no/10476552_448909338581303_1928495767058066043_o.jpg

Yogi: 125,2 KM @ 5818 rpm, 175,9 Nm @ 4500 rpm
http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=18142

Ziomello: 124,3 @ 5952 rpm, 162,1 Nm @ 4833 rpm (139,9 @ 7040 rpm, 179,5 Nm @ 4848 rpm)
https://lh6.googleusercontent.com/-1TQ_8aVrGis/UdXK6c0PxHI/AAAAAAAAAMU/BL7l3dzLz-4/s640/GOPR0044.JPG


Think


Niemal patowa sytuacja. Rozstrzygnie turbo?

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 22 Czerwca 2015, 21:23 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




Wynik z dzisiaj: 160,3 KM@5737 i 230,1 Nm@4429

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 24 Czerwca 2015, 11:41 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Marcin Bujakowski napisał:
Wynik z dzisiaj: 160,3 KM@5737 i 230,1 Nm@4429


Zaktualizowałem. Gratuluję drugiego miejsca!

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 24 Czerwca 2015, 13:38 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




Dziekuje, ale pewnie nie na długo

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 10 Lipca 2015, 02:19 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




Szymonie: 211KM @7036 i 237,3Nm @5269. Dzięki.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 13 Września 2015, 10:21 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




I believe the ranking needs updating- you know who I mean, Szymon.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Października 2016, 17:53 Odpowiedz z cytatem
LukaszZ
Pieszak

 
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
1967 VW Typ 1 1300




Cześć, mam prośbę o aktualizację
https://www.dropbox.com/s/ws8gybzlt8rcjy2/20161025_211105.jpg?dl=0

Łukasz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 26 Października 2016, 20:58 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4384
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




fuck Shocked Shocked niezły wynik.
Musi się odpychać Smile
Zdradzisz co tam masz?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 26 Października 2016, 21:53 Odpowiedz z cytatem
LukaszZ
Pieszak

 
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
1967 VW Typ 1 1300




Dzięki, odpycha się dobrze, szkoda tylko że na drogach jesień..
jest to 2276 po ostatnich modyfikacjach z wałkiem FK-45, kalwaitury pauter 1.4, popychacze alu, wał CB po azotowaniu w polsce, cylindry mahle, tłoki AA odchudzone, głowice CB044 42x37,5 po mocnym portingu kompresja 11,5, koło zamachowe SCAT, docisk kennedy Stage 1, gaźniki "chińskie webery" 48 przygotowane przez Jaqo, elektroniczny zapłon przygotowany przez Jaqo. chyba tyle..
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 26 Października 2016, 23:01 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




szacun. Konkretny wynik

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

**Zestawienie mocy silników na podstawie wyników z hamowni**
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group