Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Obnizamy Garba Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 9 Października 2006, 20:15 Odpowiedz z cytatem
matys
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 03 Wrz 2004
Posty: 199
Skąd: Łódź




przepraszam,ale musialem

Wiecman napisał:
wogule



a wracajac do tematu to jakbym chcial obciac sprezyny w panoramie to ile zwojow odpowiada obnizeniu o 3-4cm?bo rozumiem,ze kowalowi trzeba zwojami tlumaczyc
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 9 Października 2006, 21:01 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




matys napisał:
przepraszam,ale musialem

Wiecman napisał:
wogule



a wracajac do tematu to jakbym chcial obciac sprezyny w panoramie to ile zwojow odpowiada obnizeniu o 3-4cm?bo rozumiem,ze kowalowi trzeba zwojami tlumaczyc


ja chce wlasnie sprzedac takie sprezyny znaczy sie jakbym mial co innego zalozyc ale szukam Very Happy Wink

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 10 Października 2006, 22:59 Odpowiedz z cytatem
RuMuN
Naciągacz Paska Klinowego

 
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 776
Skąd: Turek




A ja mam pytanko o sprężyny obniżające do Panormy.

Jakie kupić? Chińskie jakieś za 200zł czy lepsze podobno ale nie wiem dokładnie jakie (jakieś lakierowane na biało) za 260zł?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 11 Października 2006, 09:46 Odpowiedz z cytatem
kfiatek
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 957
Skąd: Oslo
1973 VW Typ 1 1303




qubek napisał:
Wydaje mi sie ze kfiatkowi chodzi o to ze taka przerobka wymaga tyle zachodu i tak duzych zmian, ze jest to gra niewarta swieczki.
Nie wiem na ile latwa jest przerobka blacharska kielicha.
Ale oprocz tego w nowszym typie zawieszenia inne sa kolumny i wachacze. Nie wiem czy dolne mocowanie wachaczy tym samym nie jest zmienione.


właśnie tak - do wymieany idzie każdy element, bo różni się wszystko - więc jeżeli masz zawias z nowszej 1303ki, to spoko, wtedy już dużo zachodu nie będzie, ale jeżeli chcesz zmienić tylko jedną część, to odpada.

_________________
www.pinstriping.no
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 11 Października 2006, 09:50 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




RuMuN napisał:
A ja mam pytanko o sprężyny obniżające do Panormy.

Jakie kupić? Chińskie jakieś za 200zł czy lepsze podobno ale nie wiem dokładnie jakie (jakieś lakierowane na biało) za 260zł?


no ja mam te białe u siebie. Zalezy jak chcesz obnizyć Garba. Fajnie siadł ale ja chce z przodu mu duz glebe zrobic

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 11 Października 2006, 10:38 Odpowiedz z cytatem
kfiatek
Trzymacz Kierownicy

 
Dołączył: 23 Cze 2004
Posty: 957
Skąd: Oslo
1973 VW Typ 1 1303




a propos CSP jeszcze - qubek zarzucił skrajnym przykładem (jak to ma w zwyczaju;), ale sa przecież u nich takie sprężynki:

http://www.csp-shop.de/shop2/frame_nachladen.php?func=anzeige&wkid=80001223572&rub1=Suspension&rub2=Lowering+Springs

Ja do soboty intensywnie się zastanawiam czy ich nie wziąć, bo cena nie jest jakoś straszliwie odstraszająca, a 50mm to całkiem ok jak na mój gust (nie wiem czy nawet o 10mm nie za dużo..). A w sobotę mam zamiar sobie zrobić wycieczkę do Niemiec i odwiedzić ten sklepik Smile

edit: link poprawiony Smile


Ostatnio zmieniony przez kfiatek dnia 11 Października 2006, 10:55, w całości zmieniany 1 raz

_________________
www.pinstriping.no
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 11 Października 2006, 10:48 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Dales zly link, do strony glownej (musisz pokombinowac u nich zeby dobry dostac).
Rzucilem skrajnym, bo zwykle sprezyny mozna bez problemu u nas dostac w kazdym sklepie. No i Ren juz takie ma

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 15 Października 2006, 21:58 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=93767

Co to ma być?? Amortyzatory ze spręzynami w rurowcu?? Co on listew skrętnych nie ma?? Czy to jakieś dodatkowe usztywnienie???

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 15 Października 2006, 23:07 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Tak. Wiec raczej nie obnizaja, tylko jesli juz to odwrotnie

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 15 Października 2006, 23:25 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Że nie obniżają to na zdięciu zauwazyłem nie chciałem nowego tematu zakładać poprostu

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 16 Października 2006, 12:57 Odpowiedz z cytatem
Wiecman
Regulatornik Aparatu

 
Dołączył: 16 Mar 2006
Posty: 1407
Skąd: Rzeszów




co do rur i regulacji to znalazlem fajna stronke....

http://www.geocities.com/volkdent/A-arm_Suspension.html


.... ale to juz troche wiecej roboty jest Rolling Eyes
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Października 2006, 13:03 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




hmmm skonstrułowanie całego nowego zawieszenia........ raczej duzo roboty. Chyba taniej wspawać regulatory

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 16 Października 2006, 13:06 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




Wiecman napisał:
co do rur i regulacji to znalazlem fajna stronke....

http://www.geocities.com/volkdent/A-arm_Suspension.html


.... ale to juz troche wiecej roboty jest Rolling Eyes


Dobry patent Smile

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Października 2006, 16:05 Odpowiedz z cytatem
giger25
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 07 Paź 2004
Posty: 301
Skąd: Lublin
1960 VW Typ 1 1200A




Łysy napisał:
http://www.thesamba.com/vw/forum/album_page.php?pic_id=93767

Co to ma być?? Amortyzatory ze spręzynami w rurowcu?? Co on listew skrętnych nie ma?? Czy to jakieś dodatkowe usztywnienie???


sprezyny w tych amorkach sluza do regulacji twardosci, dobry patent, osobiscie mam chrapke na takowe. pozdro

_________________
VW T1'60 dziadek
http://kustomcoachwerks.com/gallery/main.php?g2_view=core.ShowItem&g2_itemId=31811&g2_navId=xd6ab61a8
http://www.garbus.lublin.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 16 Października 2006, 17:06 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




To sa tanie chinskie czy jakies tam amortyzatory, ktore raczej nie sa znane z dobrej jakosci. A te sprezynki nie wygladaja na takie ktore sa w stanie duzo zmienic. Poza tym, jesli juz, to na rowni (jezeli bardziej) niz twardosc, zmienia one wysokosc. No i jezeli one w istotny sposob cos zmieniaja, to urwa gorne mocowanie - ono nie jest przeznaczone do przenoszenia duzych obciazen.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Obnizamy Garba
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 7  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group