Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Obnizamy Garba Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Obnizamy Garba
PostWysłany: 14 Stycznia 2004, 18:56 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Jak latwo i tanio obnyzyc Garba. Mam 1303 (McPersony z przodu). Pozdrawiam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 14 Stycznia 2004, 19:55 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




Witam!

chcesz obnizyć garba...polecam warszta na ulicy Solidarnośći 15 w warszawie...powiesz tylko że chcesz obniżyć garba i bedzie zrobione...tam kiedyś obniżałem swojego!powiem szczerze że na obnizonym mniej wygodnie się jeździ Smile

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 14 Stycznia 2004, 21:13 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




A ile kosztuje obnizenie? (wiem ze tyl to tylko przestawienie zabkow ale przod to jakas robota)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 14 Stycznia 2004, 22:56 Odpowiedz z cytatem
garbi
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 11 Lis 2003
Posty: 68
Skąd: Mielec




zastanów się jeszcze, chyba, że jedziesz na stałe ze swoim garbem do kalifornii, florydę itp. chyba że w w-wie są już takie drogi
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 09:09 Odpowiedz z cytatem
garbaty
Administrator

 
Dołączył: 02 Sie 2003
Posty: 9450
Skąd: Pruszków
1973 VW Typ 1 1300




garbi napisał:
chyba że w w-wie są już takie drogi


Nadal nie ma, ale cierpliwie czekamy... Crying or Very sad
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 10:05 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




A na jakiej zasadzie obniza sie przod (McPersony) i jaki jest tego koszt? I ile kosztuje potem podniesienie w razie jak mi sie nie spodoba Razz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 10:21 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Ha mam Emblemacik Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 14:07 Odpowiedz z cytatem
Maroka
Czyściciel Gaźnika

 
Dołączył: 05 Sie 2003
Posty: 685
Skąd: Warszawa




Elo Bażant Smile
a ja już myślałem że dach w garbiku chcesz opuścić Smile
no faktycznie jakiś wysoki ten Twójj garbik jest
nie wiem tylko jak z tymi makpersonami??
bo jeśli chodzi o belki z listwami skrętnymi to raczej żaden problem(jeśli ma się belki z regulacją) hi hi hi

pozdro
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 19:34 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Z Macphersonami jest najlatwiej. Kupujesz krotkie sprezyny lub skracasz te co masz u PORZADNEGO kowala. Do tego goraca polecam rozporke kolumn i gotowe. Jesli nie przesadzisz bedzie git. Oczywiscie zakladam ze zawieszenie w porzadku. Koszt skrocenia dwoch sprezyn to ok 50zl (ja tyle kiedys placilem, tyle ze nie w Garbie)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 21:57 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




A slyszalem ze jak sie da zwykla sprezyne ale ucieta to tez trzeba zmienic amortyzatory na twardsze itp. To prawda?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 15 Stycznia 2004, 23:37 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Lepsze amory by sie zawsze przydaly, ale niekonicznie, jesli nie przesadzisz to zwykle sie nadadza. Tylko nie ucinaj sprezyn - oddaj je do kowala zeby je skrocil, on odpowiednio pozagina koncowki itd
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 16 Stycznia 2004, 14:15 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Nie no wiadomo ze nie bede ich skracal w domu obcegami Smile Dzieki za wszystkie rady.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 26 Stycznia 2004, 09:35 Odpowiedz z cytatem
Viki
Pieszak

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 27
Skąd: Grudusk




Jeśli prześwit zmniejszysz o ok 40-50mm to amory możesz zostawić ale jak więcej trzeba wymienić na krótsze. Oryginalne niemieckie sprężyny obniżające 50mm to 56EUR za sztukasa a rozpórka fajna hromowana 102EUR. Pan kowal to ekonomiczne rozwiązanie ale co oryginał to oryginał ale musisz być bardzo zdecydowany. Napisz do Kolczyka może!
pozdro...
Wiktor

_________________
Viki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 20 Lutego 2004, 03:00 Odpowiedz z cytatem
ENTER
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 3628
Skąd: Warszawa




nie padło jeszcze jedno ważne pytanie. po co je obniżać. nie warto

_________________
„...W życiu piękne są tylko chwile...” R.R
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 20 Lutego 2004, 10:08 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




ENTER napisał:
nie padło jeszcze jedno ważne pytanie. po co je obniżać. nie warto

To ja zadam jeszcze wazniejsze i szersze pytanie: Po co kupowac Garbusa? Nie warto.
Nie chodzi mi o to, ze jak kupujesz Garba to musisz go obnizac, tylko ze w obu wypadkach na decyzje wplywaja czynniki emocjonalne. Poza tym ze jest wiele praktycznych przeslanek przemawiajacych za obnizeniam (caly czas rozmawiamy o obnizeniu "rozsadnym" i "z glowa"). To, ktore cechy sa dla Ciebie wazniejsze wplywa na twoja decyzje czy obnizac, czy nie. Ty zostawiasz seryjnie. Dla Ciebie nie warto. Ale to nie jest prawda uniwersalna.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Obnizamy Garba
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 7  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group