Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Zweberowalem sie po raz drugi :-D ( obserwacje i wnioski ) Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Zweberowalem sie po raz drugi :-D ( obserwacje i wnioski )
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 19:08 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




No wiec od wczoraj znowu smigam na 2 gaznikach ))
Tym razem sa to webery poprzednio byly dellorto.
Robota byla ciezka i meczaca w tej temperaturze ale oplacalo sie.
Odrazu wielkie podziekowania dla Kozucha i Łukasza Z.

Na razie jest zestaw minimum czyli
-Webery 36 IDF
- Głowice z zrobionym przezemnie "portingiem " Cool choc oczywiscie musial byc z nimi problem bo zostaly przez przypadek splanowane dwa razy bardziej niz poprosliem Evil or Very Mad (wyliczony stopien sprezania 9,5:1 ) Laughing wiedz powstala koniecznosc dorobienia odpowiednich pierscieni troche lipa ale jezdzi.
-Wydech Single-Quiet-Pack ale on juz u mnie jezdzi od pol roku.
-troche rzezby troche innych xxxxxx np mniejsza obudowa wiatraka ktora pozwala wykonac jakikolwiek ruch pod klapa Smile itd

Co do wrazen to ....
Na wstepie powiem ze gazniki sa zywcem przeniesione z silnika 1835 bez zmiany ustawien wiedz samochod jezdzi i pali jak szatan Twisted Evil
Na pierwsze przejazdzce oslupialem bo nie spodziewalem sie takiego rezultatu.
-Silnik wkreca sie blyskawicznie trzeba nadazac z biegami
-Na mokrym asfalcie nie udalo mi sie ruszyc bez poslizgu
-na drugim biegu w zakrecie poslizg jest tylko kwestia prawej nogi nie potrzeba zadnych recznych, rybek itd

Oczywiscie jest jeszcze sporo pracy 009, regulacja itd ale milo ze juz jest spowrotem tak jak powinno byc

P.S musze jeszcze pouszczelniac polaczenia nagrzewnic z kolektorem bo ryk gaznikow i wydechu jest super ale chyba sasiedzi nie podzielaja tego zdania Twisted Evil


Ostatnio zmieniony przez LUQU dnia 20 Maj 2005, 20:12, w całości zmieniany 1 raz

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 19:21 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




tzn jezdzisz na boshu 009...mi pare osob Wink odradzalo i radzilo wejsc odrazu w Mallory. Ależ to jest drogie jak ...i warto nawet na poczatek sie w to bawić?
Masz klawiatury?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 19:37 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




d.bois napisał:
tzn jezdzisz na boshu 009...mi pare osob Wink odradzalo i radzilo wejsc odrazu w Mallory. Ależ to jest drogie jak ...i warto nawet na poczatek sie w to bawić?


Ha ha Very Happy Nie jezdze na Boschu 009 jezdze na razie na zwyklym podcisnieniowym i to jeszcze na dodatek niskim Very Happy
Podcisnienie podlaczone jest na razie dla zasady pod jeden gaznik i tyle.
I tak jak na razie jest calkiem niezle
Bosch bedzie jak bedzie doplyw gotowki bo na razie troche mnie kosztowalo doprowadzenie silnika do stanu uzywalnosci po fuckupach pewnego zakladu remontujacego silniki (pisalem juz o przyspawywanych szpilkach do bloku, zamontowanych 2 roznych glowicach itd )

Ja biore Boscha. Mallory to jest juz naprawde bardzo profesjonalny aparat do mocno zaawansowanych silnikow. Nie kupie go bo jest drogi a na moim silniku sprawdzal by sie tak samo dobrze jak 009.

Masz klawiatury?


Mam bez nich nie da sie jezdzic Wink sorry nie moglem sie powstrzymac
Nie na razie ma zwykle klawiatury a przyczyna jest jak zawsze kasa kasa kasa Confused

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 19:43 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




LUQU napisał:




Mam bez nich nie da sie jezdzic Wink sorry nie moglem sie powstrzymac
Nie na razie ma zwykle klawiatury a przyczyna jest jak zawsze kasa kasa kasa Confused

Wiedzialem ze sie czepniesz Very Happy chodzilo o 1,25 do 1..
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 20:33 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Wkleje ta odp w nowym oknie bo znowu sie cos sie spiepszylo

Ha ha Nie jezdze na Boschu 009 jezdze na razie na zwyklym podcisnieniowym i to jeszcze na dodatek niskim
Podcisnienie podlaczone jest na razie dla zasady pod jeden gaznik i tyle.
I tak jak na razie jest calkiem niezle
Bosch bedzie jak bedzie doplyw gotowki bo na razie troche mnie kosztowalo doprowadzenie silnika do stanu uzywalnosci po fuckupach pewnego zakladu remontujacego silniki (pisalem juz o przyspawywanych szpilkach do bloku, zamontowanych 2 roznych glowicach itd )

Ja biore Boscha. Mallory to jest juz naprawde bardzo profesjonalny aparat do mocno zaawansowanych silnikow. Nie kupie go bo jest drogi a na moim silniku sprawdzal by sie tak samo dobrze jak 009.

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 20:39 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18960

LUQU a wchodzisz tam czasem Wink?
Kiedyś widziałem tam kilka waszych postów...może teraz zacznie się robić więcej Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 21:46 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Trochę mnie męczy ten hałas z gażników przydał by sie tłumik szmerów ssania tylko nie ma juz miejsca na takie wynalazki
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Stycznia 2005, 23:30 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




d.bois napisał:
http://www.streetracing.pl/forum/viewtopic.php?t=18960

LUQU a wchodzisz tam czasem Wink?
Kiedyś widziałem tam kilka waszych postów...może teraz zacznie się robić więcej Very Happy



Tak czytuje czasem to forum
Pisalismy pare razy z Qubkiem i Marcysiem jak sie pojawial jakis garbowy temat ale wlasciwie nie udzielam sie tami chyba nie zamierzam.
Mysle ze ciezko by sie bylo przebic a z reszta wolalbym zeby po jakis zawodach to oni szukali i znalezli to forum Very Happy
Tak po za tym to bardzo pozadne merytorycznie forum duzo ludzi duzo wie, duzo przerabia i modyfikuje ale troche nie nasza bajka Smile

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 31 Stycznia 2005, 02:13 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




LUQU napisał:

Mysle ze ciezko by sie bylo przebic a z reszta wolalbym zeby po jakis zawodach to oni szukali i znalezli to forum Very Happy
Tak po za tym to bardzo pozadne merytorycznie forum duzo ludzi duzo wie, duzo przerabia i modyfikuje ale troche nie nasza bajka Smile


Właśnie, fajnie by było..link który zamieściłem, dotyczył właśnie "wyścigu ulicznego" z garbusem Confused choć był fajnie opisany nawet, bo chłopaczyna raczej dobrze się wypowiadał o Garbie a śmiał z SC którym sam jechał.
Denerwuje mnie jednak ignorancja ludzi...co było widać choćby w Masłowie czy Białej Podlasce. Dziwne teksty, o których słyszałem, i lizanie się po xxxx przez "czołówkę polskich wyścigów na 1/4".
Faktycznie było by nieźle jak ktoś zacząłby zaglądać tu Very Happy
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 2 Lutego 2005, 21:55 Odpowiedz z cytatem
Alex79
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 03 Wrz 2003
Posty: 90
Skąd: Strzelin,dolnośląskie




Luqu a jaka masz pojemnosc silnika????

_________________
Red 1302
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 3 Lutego 2005, 00:09 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Na razie normalne 1600
Znaczy nie takie normalne bo to jest byle busowe 1500 Smile
Ale jezdzi rewelacyjnie
Wlasciwie porownujac do 1600 na pojedynczym dolocie (wiadomo Smile ), normalnego 1600 i i 1600 na dwoch dellortasach to ten zestaw jest naprawde extra.
Co prawda 1600 na dellorto nie byl doregulowany i ustawiony - nie zdazyl Sad i mimo tego ze ten zestaw wymaga jeszcze np boscha 009 i gruntownej regulacji to jednak teraz odczulem najwieksza roznice.

Wlasciwie do pelni szczescia potrzeba jeszcze walka i klawiatur bo momentu obrotowego jest sporo tylko niestety tylko do 4500 RPM Confused

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Lutego 2005, 17:56 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Chwalenia cd Very Happy
Dzisiaj doszedl jeszcze kubelek Very Happy
W miejsce malo kubelkowatego Bimarco C wstawilem duzo lepszy kubelek typu podrobka Bimarco Expert Very Happy .
Fotel nie jest orginalnym Bimarco expert (taki ma homologacje FIA i kosztuje ponad 800 PLN ) ale jest batdzo dobrze zrobiona kopia.
Jezdze w kubelku juz ok 3 lat i uwazam ze to rewelacyjny fotel ale teraz dopiero jest tak jak byc powinno.

P.S Moze niedlugo beda jakies fotki Smile

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 20 Maj 2005, 20:11 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Jako ze na forum tuning ostatnio malo sie dzieje postanowilem troche odgrzac starego kotleta Wink i opisac pewne spostrzezenia.

Jako ze chcialem miec mozliwosc pewnej weryfikacji moich przerobek (niestety hamownia na razie troche za droga) postanowilem zrobic maly test.
Test polegal na pomiarze przyspieszenia do 100 km/h ale odrazu uwaga.
Mierzone to bylo do moich licznikowych 100 ktore nijak sie maja do prawdziwych 100 km/h i chodzilo tylko o wyznaczenie jakiegos punku odniesienia.
Druga uwaga pomiar byl robiony metoda stoper i gapienie sie w licznik Very Happy co napewno daje pewien margines bledu.

Robione byly po trzy pomiary i wyciagnieta srednia.

Pierwszy pomiar
jeszcze na poprzednim zestawie (1,6 na pojedynczym dolocie z jednym gaznikiem i tylko tlumikiem single quite pack)

Drugi pomiar na ustawieniu opisanym powyrzej plus bosch 009 i zgrubne ustawienie gaznikow.

Oba pomiary na tych samych oponach w tym samym miejscu i w obu przypadkach lekko slizgalo sie sprzeglo Smile

W pierwszym pomiarze wynik byl ok 18,2 sek
W drugim pomiarze 11,8 sek

Wnioski:
Pierwszy wynik napewno jest slaby miedzy innymi dlatego ze silnik na tamtym zestawie nie byl w pelni wyregulowany.

Po zalozeniu gaznikow zyskuje sie glownie na starcie (jedynka jest masakryczna Twisted Evil i co bardzo wazne na 3 biegu.
Za glowny czynnik ktory pozwolil uzyskac tak dobry wynik uwazam to ze przy pojedynczym gazniku efektywne osiagniecie 100 wymagalo wbicia 4. Oczywiscie mozna go bylo palowac na 3 ale uzyskalo by sie glownie wycie silnika i wynik bylby duzo gorszy.
Na zestawie 2 osiagniecie 100 na 3 jest zupelnie bezproblemowe i naturalne. Samochod przyspiesza plynie i silnik nie dusi sie i meczy na wysokich obrotach tylko ciagnie jak glupi Twisted Evil
Silnik wyraznie zyskał na momencie obrotowym (na suchym asfalcie w zakrecie 90 stopni jak wcisne gaz do dechy bez problemu zazucam tylem a z tylu mam 195/60 na 7 calowych felgach.

Jazda na 4 biegu z pretkoscia np 100 km/h wymaga duzo mniejszych obrotow.

To tyle moich obserwacji man nadzieje ze rozwialem rozne watpliwosci i komus sie to przyda w podejmowaniu decyzji.

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 21 Maj 2005, 11:10 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Łukasz a powiedz jak rozwiązałeś problem wibracji przy gwałtownym przyspieszeniu na 1 biegu? Wymiana poduszek, czy wspawałeś belki pod silnik i szkrzynię?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 21 Maj 2005, 12:25 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Cze
U mnie takie cos jak szarpanie przy starcie nie wystepuje wogole.
Moze to byc wina lekko slizgajacego sie sprzegla albo....
Ostatnio ogladalismy silnik Barzanta (jemu tez strasznie szarpie i lata silnik przy ostrym starcie i okazalo sie ze lapiac za wydech jego silnik mozna rozbujac jak kolyske Shocked u mnie nawet przy silnym bujaniu ruch jest minimalny.
Barzant bedzie mial teraz robiony silnik i pewnie po wyjeciu okaze sie co jest przyczyna. Ja stawiam na poduszki.
Jak by co mozna kupic twardsze poduszki albo zamontowac taki dosc prosty system usztywniajacy.
Zapytaj Marcysia o ile dobrze pamietam jeszcze niedawno mial cos takiego albo jak by co powie ci jak to zrobic.

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Zweberowalem sie po raz drugi :-D ( obserwacje i wnioski )
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 3  
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group