Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Zweberowalem sie po raz drugi :-D ( obserwacje i wnioski ) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 21 Maj 2005, 13:38 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




Gadałem wczoraj w tej kwesti z Chrisem, bo też sie nad tym zastanawiałem.
Boję się że moje (aktualnie w budowie) 1914cc po prostu urwie seryjne poduszki...
Ale mocowanie na sztywno w zasadzie jest grożne dla wideł ramy jesli nie są dodatkowo wzmocnone a poza tym hałas jest tak niemiłosierny że jazda w jakąkolwiek trasę czy w korku to po prostu dom wariatów. Skrzynię na sztywno ma Paluch u siebie w swoim 1776 i jak mnie Marcyś tym przewiózł, to wszystko fajnie, ale łeb peka..

mówiąc w skrócie odradzono mi to rozwiązanie. Usłyszałem co następuje: nowe seryjne poduszki będą ok, pod warunkiem że nie bedziesz pałował i strzelał ze sprzęgła przy 4 tysiącach obrotów.
Więc chyba najlepiej bedzie po prostu wymienic poduszki na seryjne i na pewno sie poprawi. Jak wtedy bedzie jeszcze nie zadowalająco to jużnie wiem... może te poliuretanowe, ale mnie by się nie chciało ich sprawdzać co 5 tysięcy kilometrów, bo one po prostu pękąją...

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 22 Maj 2005, 00:58 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




:] No ja wlasnie niedlugo odbieram mojego bolida i napewno pochwale sie jak smiga:)

A co do smigania to Marcys przewiozl mnie Garbem z silnikiem 1835 iii poprostu niesamowite uczucie! Z nieczym chyba nie moge porownac jak ten garb przyspieszal. 2 litrowa Vektra czy startujacy samolot to pikus:)

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 22 Maj 2005, 15:58 Odpowiedz z cytatem
Renifer
Marszałek Polny

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 5927
Skąd: Rzeszów
1971 VW Typ 1 1302




Barzant napisał:
:] No ja wlasnie niedlugo odbieram mojego bolida i napewno pochwale sie jak smiga:)

A co do smigania to Marcys przewiozl mnie Garbem z silnikiem 1835 iii poprostu niesamowite uczucie! Z nieczym chyba nie moge porownac jak ten garb przyspieszal. 2 litrowa Vektra czy startujacy samolot to pikus:)


ja wczoraj przejechalem sie kupiona przez mojego brata Oplem Astrą GSI 2.0 150 kucy no i sportowe rzecz jasna zawieszenie to szok w porownaniu z jazda moimi samochodami .

Wczoraj odieralem niby zrobiony silnik z Krakowa to do Tarnowa tylko dojechałem Sad Confused

_________________
www.kaferklub.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Maj 2005, 19:44 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




Renifer napisał:
Barzant napisał:
:] No ja wlasnie niedlugo odbieram mojego bolida i napewno pochwale sie jak smiga:)

A co do smigania to Marcys przewiozl mnie Garbem z silnikiem 1835 iii poprostu niesamowite uczucie! Z nieczym chyba nie moge porownac jak ten garb przyspieszal. 2 litrowa Vektra czy startujacy samolot to pikus:)


ja wczoraj przejechalem sie kupiona przez mojego brata Oplem Astrą GSI 2.0 150 kucy no i sportowe rzecz jasna zawieszenie to szok w porownaniu z jazda moimi samochodami .

Wczoraj odieralem niby zrobiony silnik z Krakowa to do Tarnowa tylko dojechałem Sad Confused


Od kogo odbierałeś silnik z Kraka? bo ja też mam zamiar od gościa kupić silnik który mieszka w kraku, jak się ten twój kontrachent nazywał? sprawdzę czy to nie ten sam co mój Smile
pozdro

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Maj 2005, 20:54 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




JA MAM 9SEK DO SETKI .A trzęsie dlatego że sprzegło jest juz zużyte i mocno bije osiowo .Po wymianie u mnie te objawy ustały. A największym problemem wszystkich przeróbek jakie wykonałem to niestety spory hałas silnik gażniki + kadron .Po 100 km trochę jestem zmęczony Sad
Ale nikt nie namówi mnie na powrót do orginalnego silnika
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 22 Maj 2005, 21:03 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




jacke napisał:
JA MAM 9SEK DO SETKI .A trzęsie dlatego że sprzegło jest juz zużyte i mocno bije osiowo .Po wymianie u mnie te objawy ustały. A największym problemem wszystkich przeróbek jakie wykonałem to niestety spory hałas silnik gażniki + kadron .Po 100 km trochę jestem zmęczony Sad
Ale nikt nie namówi mnie na powrót do orginalnego silnika


Czym mierzyles ? g-techem ? czy tez taka troche partyzantka jak ja ? Wink
Ja nie wiem co jest lepsze czy jak ci troche potrzesie sie na starcie czy jak czujesz jak cala para idzie w palenie sprzegla. Napewno slizganie jest mniej uciazliwe ale za to jak chcesz depnac to uczucie jest bardzo irytujace Evil or Very Mad
Zmien kadrona na quite packa. Ja jezdzilem na kadronie ale teraz jak mam do wyboru pierdzacy wydech czy gardlowy ryk zasysanego do gaznikow powietrza to wole to drugie Twisted Evil .

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Maj 2005, 23:29 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




HAAA
Mam juz garba na podwojnych Dellorto:) Elastycznosc jest niesamowita, przyspieszenie tez bez porownania
Juz nawet pierwsza ofiare znalazlem:P "Dziuk" w swoim Uno Fire nie podolal Cool hehe
Niedlugo trzeba sie sprawdzic z Lukaszem (ostatnio jak mialem pojedynczy gaznik to dostalem w dupe)

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Maj 2005, 09:50 Odpowiedz z cytatem
Michał2
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 2445
Skąd: Dąbrowa Górnicza




[quote="LUQU"]

Jazda na 4 biegu z pretkoscia np 100 km/h wymaga duzo mniejszych obrotow.

Nie rozumiem.. Shocked .przy okazji montażu gaźników zmieniło się przełożenie w skrzyni ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2005, 11:08 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Dokladnie o tym samym myslalem kilka dni temu Smile
O co cho?

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 30 Maj 2005, 12:13 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




[quote="Michał2"]
LUQU napisał:


Jazda na 4 biegu z pretkoscia np 100 km/h wymaga duzo mniejszych obrotow.

Nie rozumiem.. Shocked .przy okazji montażu gaźników zmieniło się przełożenie w skrzyni ?


Nie. Zmienila sie moc i moment obrotowy i zakres obrotow w ktorym mam obie te wartosci na max.
Jesli mam wiecej mocy i momentu obrotowego w nizszym zakresie obrotow to nie potrzebuje wyzej ciagnac silnika zeby miec tyle mocy i momentu zeby utrzymac dana pretkosc.
Chyba nie nie twierdzisz ze pretkosc i obroty zaleza tylko od skrzyni biegow ? tak mozna by teoretycznie zrobic skrzynie z 20 biegami i jezdzic 400 km/h

To co napisałem jest faktem ktory sprawdziłem organoleptycznie.
Mozna to opisac tez jako poczucie ze silnik musi duzo mniej sie starac zeby jechac z taka pretkoscia ktora kiedys byla juz dla niego wysiłkiem.

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Maj 2005, 20:47 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Luqu co z waszą stroną od jakiegos czasu nie działa ,musze wreszcie wymienić ten tłumik (kadrona )
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 30 Maj 2005, 21:44 Odpowiedz z cytatem
karola
Newbie

 
Dołączył: 13 Lut 2005
Posty: 14
Skąd: warszawa/londyn




hej
poki co zapraszamy na adres www.teatimetuning.h4c.pl a juz za kilka dni poprostu www.teatimetuning.pl, przepraszamy mielismy klopoty z firma u ktorej wykupilismy uslugi.
pozdrawiam
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 30 Maj 2005, 22:14 Odpowiedz z cytatem
jacke
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 25 Lut 2004
Posty: 371
1967 VW Typ 1 1200




Dzięki ,pozdrowienia dla Crisa i jego żony
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 31 Maj 2005, 00:02 Odpowiedz z cytatem
Michał2
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 12 Paź 2004
Posty: 2445
Skąd: Dąbrowa Górnicza




[quote="LUQU"]
Michał2 napisał:
LUQU napisał:


Jazda na 4 biegu z pretkoscia np 100 km/h wymaga duzo mniejszych obrotow.

Nie rozumiem.. Shocked .przy okazji montażu gaźników zmieniło się przełożenie w skrzyni ?


Nie. Zmienila sie moc i moment obrotowy i zakres obrotow w ktorym mam obie te wartosci na max.
Jesli mam wiecej mocy i momentu obrotowego w nizszym zakresie obrotow to nie potrzebuje wyzej ciagnac silnika zeby miec tyle mocy i momentu zeby utrzymac dana pretkosc.
Chyba nie nie twierdzisz ze pretkosc i obroty zaleza tylko od skrzyni biegow ? tak mozna by teoretycznie zrobic skrzynie z 20 biegami i jezdzic 400 km/h

To co napisałem jest faktem ktory sprawdziłem organoleptycznie.
Mozna to opisac tez jako poczucie ze silnik musi duzo mniej sie starac zeby jechac z taka pretkoscia ktora kiedys byla juz dla niego wysiłkiem.


To co napisałeś to bzdury ! Przy tych samych obrotach silnika i tym samym przełożeniu całkowitym pojazd będzie osiągał tą samą prędkość bez względu na moc silnika.To czy moc będzie wystarczająca do osiągnięcia danych obrotów to inna sprawa.Jeżeli np przy 3000obr /min silnika na danym przełożeniu pojazd osiąga 100km/godz to będzie tak bez względu na to czy silnik ma 50 czy 150km.zwiększy się przyspieszenie i zdolność pokonywania oporów ruchu np wzniesień
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 31 Maj 2005, 01:08 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




Cytat:

To co napisałeś to bzdury ! Przy tych samych obrotach silnika i tym samym przełożeniu całkowitym pojazd będzie osiągał tą samą prędkość bez względu na moc silnika.To czy moc będzie wystarczająca do osiągnięcia danych obrotów to inna sprawa.Jeżeli np przy 3000obr /min silnika na danym przełożeniu pojazd osiąga 100km/godz to będzie tak bez względu na to czy silnik ma 50 czy 150km.zwiększy się przyspieszenie i zdolność pokonywania oporów ruchu np wzniesień


Sorry ale sam piszesz bzdury i jesli masz jakies praktyczne spostrzezenia to podziel sie nimi bo teoria jest bardzo fajna ale jak troche zaglebisz sie w praktyke to zobaczysz ze to nijak sie ma do zeczywistosci
Bzdura nr 1 jest " Przy tych samych obrotach silnika i tym samym przełożeniu całkowitym pojazd będzie osiągał tą samą prędkość bez względu na moc silnika"
To proponuje spotkac sie i zobaczyc jakie bedziesz mial obroty przy 120 i przy 140 ? Zapraszam.
A jesli moc nie ma znaczenia to moze zrobimy skrzynie 20 biegowa i zrobisz rekord pretkosci na nardo twoim garbusem bez wzmacniania
silnika.
"To czy moc będzie wystarczająca do osiągnięcia danych obrotów to inna sprawa"
No tak to zeczywiscie malo wazne Laughing jesli silnik na 4 biegu nie bedzie mial tyle mocy zeby wkrecic sie ponad 4000 RPM to zeczywiscie teoretycznie mozemy rozwazac ze przy tym przelozeniu mogłby poleciec nawet 190 km/h ale przy 110km/h nie ma juz mocy zeby jechac dalej. Jak to jest obroty rosna a pretkosc nie rosnie ???

"Jeżeli np przy 3000obr /min silnika na danym przełożeniu pojazd osiąga 100km/godz to będzie tak bez względu na to czy silnik ma 50 czy 150km.zwiększy się przyspieszenie i zdolność pokonywania oporów ruchu np wzniesień"

Nie no nie wiem co odpisac ?? moze wpadnij i porownamy jaka pretkosc przy 3000 rpm ma grab 110 km i garb 50 km to moze zobaczysz roznice.
Nie bede twozyl teraz wywodu bo chyba jest to w miare logiczne ??

Sorry nie chciałem robic klotni ale sam napisałes o tym ze pisze bzdury wiedz nie ja zaczalem.
Nie wierzysz wpadnij przejedziesz sie garbem o mocy 130 km i poronasz potem obroty do swojego .
Teoretycznie na papierze wszystko jest proste ale waro zweryfikowac to czasem na zywca

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Zweberowalem sie po raz drugi :-D ( obserwacje i wnioski )
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 3  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group