Wysłany: 5 Marca 2013, 16:19 |
|
|
Cudak |
Ustawiacz Zapłonu |
          
|
 |
|
Dołączył: 24 Sie 2008 |
Posty: 1803 |
Skąd: Ostrów Mazowiecka |
1983 VW Typ 1 mex |
|
|
 |
 |
 |
|
qubek napisał: |
Przewody paliwowe z nierdzewki? Ja mam przeprowadzony przewod miedziany pod podloga wzdloz progu. |
Chodziło mi o coś mocnego jeżeli miało by być w kabinie, a tak poza tym to jest to możliwe np. na jachtach. Zresztą u nas na forum użytkownik Piotr coś wspominał o takim rozwiązaniu. |
|
_________________ Proud member of Buzzing Bugs Team. |
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 16:47 |
|
|
jaqo |
Wymieniacz Świec |
            
|
 |
|
Dołączył: 15 Paź 2006 |
Posty: 1242 |
Skąd: warszawa-łomianki |
|
|
|
 |
 |
 |
|
przewody paliwowe z nierdzewki jak najbardziej ale sa upierdliwe (mega). Miedz jest dużo łatwiejsza w układaniu i można ją kupić w dodatkowej gumowej koszulce. Mozna puscic w tunelu, w srodku przy tunelu tez jest dobrze, pod progiem tam gdzie sruby buda-podloga. Grunt to dobrze co kilkadziesiat cm to przymocowac |
|
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 16:54 |
|
|
El Adriano |
Ustawiacz Zapłonu |
            
|
 |
|
Dołączył: 19 Maj 2006 |
Posty: 2016 |
Skąd: Białystok |
1977 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
|
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 17:03 |
|
|
konradmik |
Naciskacz Pedałów |
       
|
 |
|
Dołączył: 06 Lip 2011 |
Posty: 545 |
Skąd: Warszawa |
1960 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
El Adriano napisał: | Ok.
Macie może jakieś ciekawe sposoby na przeprowadzenie układu paliwowego ze zwiększonym przekrojem? W tunelu będzie ciężko. Sugerowalibyście przeprowadzić przewody wewnątrz, pod tapicerką, czy może jakoś pod stopniami? |
Uprzejmie prosze o nieodbieganie od tematu  |
|
_________________ Pozdrawiam! |
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 17:34 |
|
|
dabtuner |
Wymieniacz Świec |
              
|
 |
|
Dołączył: 17 Cze 2004 |
Posty: 1092 |
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy |
|
|
|
 |
 |
 |
|
ja tez nie  |
|
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 18:14 |
|
|
karol |
Zmieniacz Biegów |
             
|
|
|
Dołączył: 23 Gru 2004 |
Posty: 803 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
jaqo napisał: | Miedz jest dużo łatwiejsza w układaniu i można ją kupić w dodatkowej gumowej koszulce. |
A wiesz może gdzie? Czy też gdzie poza branżą motoryzacyjną jest stosowane? |
|
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 18:17 |
|
|
chris burns |
Zmieniacz Biegów |
              
|
 |
|
Dołączył: 28 Lis 2004 |
Posty: 839 |
Skąd: londyn/warszawa |
1998 VW Typ 1 1303S |
|
|
 |
 |
 |
|
If you want a bigger engine, I will have a 2165cc (78x94) engine for sale at the end of the summer. It will be in my 1303 for this spring/summer and you can come for a drive with me to see if you like it, when it is ready. It will be for sale either as a complete engine with various options re intake-either 48IDAs or fuel injected. Not cheap- about 20k zloty. |
|
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 18:22 |
|
|
jaqo |
Wymieniacz Świec |
            
|
 |
|
Dołączył: 15 Paź 2006 |
Posty: 1242 |
Skąd: warszawa-łomianki |
|
|
|
 |
 |
 |
|
karol napisał: | jaqo napisał: | Miedz jest dużo łatwiejsza w układaniu i można ją kupić w dodatkowej gumowej koszulce. |
A wiesz może gdzie? Czy też gdzie poza branżą motoryzacyjną jest stosowane? |
Ja kupilem u goscia zakladajacego lpg taki w koszulce, a taki zwykly w sklepie z metalami kolorowymi. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 5 Marca 2013, 19:54 |
|
|
konradmik |
Naciskacz Pedałów |
       
|
 |
|
Dołączył: 06 Lip 2011 |
Posty: 545 |
Skąd: Warszawa |
1960 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
chris burns napisał: | If you want a bigger engine, I will have a 2165cc (78x94) engine for sale at the end of the summer. It will be in my 1303 for this spring/summer and you can come for a drive with me to see if you like it, when it is ready. It will be for sale either as a complete engine with various options re intake-either 48IDAs or fuel injected. Not cheap- about 20k zloty. |
chris burns napisał: | If you want a bigger engine, I will have a 2165cc (78x94) engine for sale at the end of the summer. It will be in my 1303 for this spring/summer and you can come for a drive with me to see if you like it, when it is ready. It will be for sale either as a complete engine with various options re intake-either 48IDAs or fuel injected. Not cheap- about 20k zloty. |
Swietny pomysl! Niestety sa dwa "ale":
- chcialbym miec silnik przed sezonem a nie po,
- 20kzł to dla mnie stanowczo za duzo, mysle, ze moglbym dac wiecej niz 12kzł ale na pewno nie 20.
Jesli akceptujesz moje warunki to jestesmy dogadani  |
|
_________________ Pozdrawiam! |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 5 Marca 2013, 19:57 |
|
|
spaider007 |
Wymieniacz Żarówek |
           
|
|
|
Dołączył: 14 Lip 2007 |
Posty: 407 |
|
|
|
|
 |
 |
 |
|
Przewody można na allegro kupić nie ma problemu.
Co do wymiany przewodu na większy w tunelu bez rozcinania po kilku godzinach udało mi się go wymienić jedyne co to musiałem ominąć jedno mocowanie bo ni jak nie szło się do niego dostać. |
|
|
|
|
Wysłany: 5 Marca 2013, 23:04 |
|
|
Bujo |
Naciskacz Pedałów |
            
|
 |
|
Dołączył: 03 Sie 2006 |
Posty: 598 |
Skąd: Wrocław |
|
|
|
 |
 |
 |
|
El Adriano napisał: | Mam pytanie do osób jeżdżących z większymi silnikami. Czy zmienialiście wpisaną pojemność w dowodzie? |
TAK, nie ma wstydu, prawda? |
|
|
|
|
Wysłany: 6 Marca 2013, 00:19 |
|
|
Vw_RaF |
Modyfikatornik Maksymalny |
           
|
 |
|
Dołączył: 10 Maj 2007 |
Posty: 4156 |
Skąd: Wa-wa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
jaqo napisał: | pod progiem tam gdzie sruby buda-podloga. Grunt to dobrze co kilkadziesiat cm to przymocowac |
No nie wiem czy to dobry pomysł puszczać przewody pod progiem zwłaszcza z boku samochodu. |
|
_________________ '62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200
 |
|
|
|
Wysłany: 6 Marca 2013, 00:36 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 6 Marca 2013, 00:42 |
|
|
Vw_RaF |
Modyfikatornik Maksymalny |
           
|
 |
|
Dołączył: 10 Maj 2007 |
Posty: 4156 |
Skąd: Wa-wa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Bo:
po 1 najdłuższa droga przewodu,
po 2 przy bocznym uderzeniu większa szansa na rozszczelnienie
po 3 nie wyobrażam sobie przebiegu tego przewodu. Od baku pod głowicę, przy czapce pod podłogę a później wzdłuż progu i do góry przy kolektorze wydechowym? No i jak go mocować? |
|
_________________ '62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200
 |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 6 Marca 2013, 00:48 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
3) Pokaze Ci u mnie
2) A przy udezeniu od dolu - mniejsza. Daj spokoj, to strasznie wydumany argument. To jest droga, ktora pozwala na mozliwie duze schowanie przewodu w przetloczeniach, tak, ze najtrudniej go zerwac jak szurniesz o czyms podwoziem, co - w przeciwienstwie do "rozszczelniania przy bocznym udezeniu" jest realnym zagrozeniem
1) Co za roznica czy przewod ma 10 cm wiecej czy mniej? Zwlaszcza jesli temu moze byc lepiej schowany? |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|