Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Silnik 1914 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 5 Marca 2013, 16:19 Odpowiedz z cytatem
Cudak
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Sie 2008
Posty: 1803
Skąd: Ostrów Mazowiecka
1983 VW Typ 1 mex




qubek napisał:

Przewody paliwowe z nierdzewki? Ja mam przeprowadzony przewod miedziany pod podloga wzdloz progu.


Chodziło mi o coś mocnego jeżeli miało by być w kabinie, a tak poza tym to jest to możliwe np. na jachtach. Zresztą u nas na forum użytkownik Piotr coś wspominał o takim rozwiązaniu.

_________________
Proud member of Buzzing Bugs Team.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2013, 16:47 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




przewody paliwowe z nierdzewki jak najbardziej ale sa upierdliwe (mega). Miedz jest dużo łatwiejsza w układaniu i można ją kupić w dodatkowej gumowej koszulce. Mozna puscic w tunelu, w srodku przy tunelu tez jest dobrze, pod progiem tam gdzie sruby buda-podloga. Grunt to dobrze co kilkadziesiat cm to przymocowac
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2013, 16:54 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2016
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




Dzięki za pomysły.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2013, 17:03 Odpowiedz z cytatem
konradmik
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 545
Skąd: Warszawa
1960 VW Typ 1 1200A




El Adriano napisał:
Ok.

Macie może jakieś ciekawe sposoby na przeprowadzenie układu paliwowego ze zwiększonym przekrojem? W tunelu będzie ciężko. Sugerowalibyście przeprowadzić przewody wewnątrz, pod tapicerką, czy może jakoś pod stopniami?


Uprzejmie prosze o nieodbieganie od tematu Wink

_________________
Pozdrawiam!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 5 Marca 2013, 17:34 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




ja tez nie Very Happy

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2013, 18:14 Odpowiedz z cytatem
karol
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 803




jaqo napisał:
Miedz jest dużo łatwiejsza w układaniu i można ją kupić w dodatkowej gumowej koszulce.


A wiesz może gdzie? Czy też gdzie poza branżą motoryzacyjną jest stosowane?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2013, 18:17 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




If you want a bigger engine, I will have a 2165cc (78x94) engine for sale at the end of the summer. It will be in my 1303 for this spring/summer and you can come for a drive with me to see if you like it, when it is ready. It will be for sale either as a complete engine with various options re intake-either 48IDAs or fuel injected. Not cheap- about 20k zloty.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Marca 2013, 18:22 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1242
Skąd: warszawa-łomianki




karol napisał:
jaqo napisał:
Miedz jest dużo łatwiejsza w układaniu i można ją kupić w dodatkowej gumowej koszulce.


A wiesz może gdzie? Czy też gdzie poza branżą motoryzacyjną jest stosowane?

Ja kupilem u goscia zakladajacego lpg taki w koszulce, a taki zwykly w sklepie z metalami kolorowymi.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Marca 2013, 19:54 Odpowiedz z cytatem
konradmik
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 06 Lip 2011
Posty: 545
Skąd: Warszawa
1960 VW Typ 1 1200A




chris burns napisał:
If you want a bigger engine, I will have a 2165cc (78x94) engine for sale at the end of the summer. It will be in my 1303 for this spring/summer and you can come for a drive with me to see if you like it, when it is ready. It will be for sale either as a complete engine with various options re intake-either 48IDAs or fuel injected. Not cheap- about 20k zloty.


chris burns napisał:
If you want a bigger engine, I will have a 2165cc (78x94) engine for sale at the end of the summer. It will be in my 1303 for this spring/summer and you can come for a drive with me to see if you like it, when it is ready. It will be for sale either as a complete engine with various options re intake-either 48IDAs or fuel injected. Not cheap- about 20k zloty.


Swietny pomysl! Niestety sa dwa "ale":
- chcialbym miec silnik przed sezonem a nie po,
- 20kzł to dla mnie stanowczo za duzo, mysle, ze moglbym dac wiecej niz 12kzł ale na pewno nie 20.

Jesli akceptujesz moje warunki to jestesmy dogadani Wink

_________________
Pozdrawiam!
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 5 Marca 2013, 19:57 Odpowiedz z cytatem
spaider007
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 14 Lip 2007
Posty: 407




Przewody można na allegro kupić nie ma problemu.
Co do wymiany przewodu na większy w tunelu bez rozcinania po kilku godzinach udało mi się go wymienić jedyne co to musiałem ominąć jedno mocowanie bo ni jak nie szło się do niego dostać.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 5 Marca 2013, 23:04 Odpowiedz z cytatem
Bujo
Naciskacz Pedałów

 
Dołączył: 03 Sie 2006
Posty: 598
Skąd: Wrocław




El Adriano napisał:
Mam pytanie do osób jeżdżących z większymi silnikami. Czy zmienialiście wpisaną pojemność w dowodzie?


TAK, nie ma wstydu, prawda?

_________________
"Bujo"
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 6 Marca 2013, 00:19 Odpowiedz z cytatem
Vw_RaF
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 4156
Skąd: Wa-wa




jaqo napisał:
pod progiem tam gdzie sruby buda-podloga. Grunt to dobrze co kilkadziesiat cm to przymocowac


No nie wiem czy to dobry pomysł puszczać przewody pod progiem zwłaszcza z boku samochodu.

_________________
'62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Marca 2013, 00:36 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Bo?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Marca 2013, 00:42 Odpowiedz z cytatem
Vw_RaF
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 10 Maj 2007
Posty: 4156
Skąd: Wa-wa




Bo:
po 1 najdłuższa droga przewodu,
po 2 przy bocznym uderzeniu większa szansa na rozszczelnienie
po 3 nie wyobrażam sobie przebiegu tego przewodu. Od baku pod głowicę, przy czapce pod podłogę a później wzdłuż progu i do góry przy kolektorze wydechowym? No i jak go mocować?

_________________
'62 1200
'66 1200
'73 1200
'75 1200

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Marca 2013, 00:48 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




3) Pokaze Ci u mnie
2) A przy udezeniu od dolu - mniejsza. Daj spokoj, to strasznie wydumany argument. To jest droga, ktora pozwala na mozliwie duze schowanie przewodu w przetloczeniach, tak, ze najtrudniej go zerwac jak szurniesz o czyms podwoziem, co - w przeciwienstwie do "rozszczelniania przy bocznym udezeniu" jest realnym zagrozeniem
1) Co za roznica czy przewod ma 10 cm wiecej czy mniej? Zwlaszcza jesli temu moze byc lepiej schowany?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Silnik 1914
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 8 z 9  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group