 |
 | silinik z Porsche 914 o poj 1.8 na dwóch weberach IDF 40 |
|
 |
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 08:15 |
|
|
czarny |
Nalewacz Paliwa |
           
|
|
|
Dołączył: 02 Lis 2007 |
Posty: 237 |
Skąd: boguszow gorce |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam mam możliwość kupna takiego silnika, jest już przerobiony pod garba ponieważ jeździł właśnie w garbusie i świetnie sobie radził. Mam do was pytanie czy orientujecie się ile wart jest taki silnik w dobrym stanie 100% sprawny |
|
|
|
|
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 08:18 |
|
|
wanel |
Trzymacz Kierownicy |
           
|
 |
|
Dołączył: 02 Lip 2007 |
Posty: 917 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Musisz napisać coś więcej, a najlepiej pokazać foty.
Cena zależy od tego co jest w środku, typu chłodzenia i wydechu. |
|
_________________ VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont |
|
|
|
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 08:56 |
|
|
czarny |
Nalewacz Paliwa |
           
|
|
|
Dołączył: 02 Lis 2007 |
Posty: 237 |
Skąd: boguszow gorce |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Jedyne co wiem na tą chwilę to moc potwierdzona wykresem z hamowni koło 90km i że posiada elektroniczny układ zapłonowy. Ale może ktoś z kolegów miał styczność z takimi silnikami i wie mniej więcej ile kosztuje takie cacko, liczę się z tym że nie jest to tani sprzęt, ale nie chcę też zostać naciągnięty. |
|
|
|
|
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 09:11 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 09:32 |
|
|
czarny |
Nalewacz Paliwa |
           
|
|
|
Dołączył: 02 Lis 2007 |
Posty: 237 |
Skąd: boguszow gorce |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Nie. To jest przecież cały garbusek do sprzedania, choć wychodzi na to że silnik ten sam. Czy mi się wydaje czy cena jest dobra jak za takiego garbuska z takim silnikiem? przypuszczam że silnik o jaki pytam kosztował będzi9e podobnie. |
|
|
|
|
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 09:36 |
|
|
czarny |
Nalewacz Paliwa |
           
|
|
|
Dołączył: 02 Lis 2007 |
Posty: 237 |
Skąd: boguszow gorce |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Ciekawy ten garbusek wiecie coś na jego temat? |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 09:51 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Rozmawialem ze sprzedzawca, twierdzi ze zbudowal go okolo 10 lat temu i ze od tego czasu przejechal jakies 5 tysiecy.
Twierdzi ze samochod jest sprawny i raczej nie ma korozji, poza tylna klapa, gdzie dodaje zapasowa.
Twiedzi ze silnik remontowal sam. Nie twierdzi ze to na pewno jest wersja z porsche 914, a typ IV o pojemnosci 1,7 do ktorego wsadzil wal od dwulitrowki, wiec powinien miec troche ponad 1.8 pojemnosci teraz.
Skrzynia jest srednia.
Zawieszenie tyle sam przerobil uzywajac czesci z typ 3
Oblachowanie silnika zrobil samodzielnie na podstawie 1 zdjecia rozwiazania sprzedawanego przez Riecherta
Ogolnie rzecz biorac samochod wyglada bardzo niemodnie (taki wyglad byl na topie na przelomie lat 90tych i 00ych) ale nie wyglada na trupa. Ktos kiedys wlozyl w niego bardzo duzo czasu i pracy i na pewno cena tego nie odzwierciedla. Mysle ze jak na tamte czasy to byl naprawde bardzo - jak to mawia mlodziez - gruby projekt.
Oczywiscie nie da sie na podstawie zdjec stwierdzic jakosci blacharki i mechaniki.
Za ta cene? Jesli typ IV jest sprawny a Garb (z IRSem z tylu!) trzyma sie kupy?
Tyle ze z tego co piszesz ktos go juz kupil i rozsprzedaje za czesci |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 12:12 |
|
|
wanel |
Trzymacz Kierownicy |
           
|
 |
|
Dołączył: 02 Lip 2007 |
Posty: 917 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
10lat i 5tys kilometrów - no to raczej dobrze nie wróży, niemożliwe, ze ktoś jeździł 500km rocznie. Jeżeli przebieg jest autentyczny to oznacza, że samochód więcej stał niż jeździł zatem ten silnik to loteria.
Ze zdjęcia wygląda jakby nie było blachy dookoła silnika, która by zamknęła dopływ gorącego powietrza z tłumika więc w korkach może być słabsze chłodzenie.
Bez odpalenia, weryfikacji, sprężania, etc to trudno określić ile ten silnik jest wart. Zapłon to zwykły aparat z T2 więc szału nie ma. Jeżeli wałek jest z 1.7 na gaźnikach to z tymi gaźnikami silnik będzie idealny do busa, oczywiście w Garbie też się sprawdzi, na wzniesieniach nie będziesz musiał dodawać gazu bo moment obrotowy będzie spory. |
|
_________________ VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 12:17 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
               
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Oczywiscie ze bez obejzenia nie mozna nic powiedziec, bo nawet to, co autorowi autentycznie wydaje sie dobre, w praktyce moglo byc takim sobie pomyslem.
Co do przebiegu to podczas krotkiej rozmowy przez telefon odnioslem wrazenie, ze czlowiek po prostu jak wielu Garbusiarzy "wypalil sie" i zorientowal sie ze ze swojego dziela nie korzysta. Mowil ze czasem jezdzi na zloty. To akurat nie jest malo prawdopodobne wytlumaczenie, bo to sie czesto zdarza. Sam kupilem Garba od goscia, ktory wcale nie zamierzal go sprzedawac, ale jak sie dowiedzial ze ktos jest nim zainteresowany to stwierdzil ze od tak dawna nic przy nim nie zrobil, ze czas zmierzyc sie z rzeczywistoscia i przyznac, ze to juz go nie zajmuje.
Ale oczywiscie mowimy o krotkiej rozmowie ze sprzedawca samochodu, ktorego wcale nie znam, wiec moze byc roznie
Jedyne co twierdze ze to cos, co wart obejzec. Sam bym to zrobil, gdybym nie mial zbyt wielu samochodow. |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 17:35 |
|
|
wanel |
Trzymacz Kierownicy |
           
|
 |
|
Dołączył: 02 Lip 2007 |
Posty: 917 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Qubek miałem na myśli aby kolega odpalił silnik przed kupnem, sam wiem, że jak emocje ponoszą i głowa gorąca to kupuje się coś w ciemno, a potem bywa różnie.
Piszę to na podstawie własnych błędów, sam kupiłem silnik bez weryfikacji, notabene dałem się naciągnąć jednemu z forumowiczów, jakoś czujność mnie zawiodła  |
|
_________________ VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 14 Kwietnia 2013, 18:44 |
|
|
czarny |
Nalewacz Paliwa |
           
|
|
|
Dołączył: 02 Lis 2007 |
Posty: 237 |
Skąd: boguszow gorce |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Dzwoniłem do właściciela tego garbuska posiada go nadal. Czyli silnik który mogę kupić nie pochodzi z tego garbusa. Nie jestem dobrze ogarnięty w temacie czy silnik z 914 a z typ IV różni się znacznie któryś jest lepszy bo wychodzi z tego że ciężko odróżnić. Co do silnika o który pytałem dowiedziałem się ile kosztuje 6000zł. Może warto kupić tego garbuska. Z rozmowy dowiedziałem się że autko jest dobre a silnik chodzi wzorowo. Cena też myślę dobra. |
|
|
|
|
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|