Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Silnik Subaru w Garbie. Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Silnik Subaru w Garbie.
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:28 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Mam pytanie co do tego slynnego silnika co to niby mozna tak latwo do garbuska wlozyc. To jest silnik bokser? Jest Chlodzony powietrzem?
Slyszalem ze 2,2 l ma 120KM. Z jakiego modelu Subaru to silnik czy ma wielopunktowy wtrysk? I najwazniejsze ile pali? (bo jak 20l/100 to sobie daruje). Ceny tez mile widziane Smile
Pozdrawiam Barzant.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:30 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




Zajrzyj do działu tuning...tam jest opis i zdjęcia...artykuł ma tytuł "uncle ben"...

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:35 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Ja tam jestem przeciwny takom swapom. Wszystkie szybkie Garby jezdza na modyfikowanych silnikach Garbowych, a nie wymienianych. Generalnie silniki garbowe nie sa najlepsze do szpanowania przed dresikami z rogu cyferka "moc maksymalna" a i tak zapewniaja lepsze osiagi. Slyszalem o "niezle wymiatajacych" samochodach z silnikami Alfy czy Subaru, ale widzialem tez duzo lepsze od nich silniki oryginalne. I w tym kierunku ide, a nie jakis pomp wodnych. A jesli juz, to rozejzalbym sie za waserboxerem 2,1
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:36 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




dwa gaźniki i koniec...

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:44 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Przeczytalem w dziale tuning i tam pisza ze dokonano licznych przrobek by zamontowac ten silnik. Ja od wielu osob slyszalem ze ten silnik od Supary Legacy pasuje do Garba bez przerobek prawie zadnych. Hmm
Ja tez bym wolal silnik oryginalny tylko, ze jak zrobie 2,0 na podwojnych gaznikach to maksymalnie ze 100KM bede mial a bedzie palil z 20 litrow pewnie:P Jesli sie myle to mnie poprawcie.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:45 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




coś za coś...większ pojemność i moc...większe spalanie...

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:51 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Da sie osiagnac jakos powyzej 100KM a spalanie ponizej 10l Smile Niekoniecznie na silniku orginalnym. Jaki w ogóle silnik najlepej wlozyc?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:52 Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 102
Skąd: Warszawa




modyfikacje garbowego silnika dużo kosztują a przecież mają swoje lata.
ile tak pojeżdzą??wsadzasz dużo kasy i co z tego masz?? Myśle że nowoczesny silnik chyba bedzie lepszy(mniejsze spalanie i dłuższe życie)
przy większej mocy trzeba wzmocnić hamulce, zawieszenie, układ przeniesienia napędu... - może lepiej wsadzić bude od garba do subaru??

a ciekawe czy ktoś próbował wrzucić do garba diesela??(chyba lepsze niż przerabianie na gaz)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:53 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




ja bym na poczatek pomyślał o silniku 1.6...a potem bym sie martwił...jakiś zestaw 2gaźnikowy może?

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:54 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




A wlasnie ze nie Smile Wieksza efektywnosc = wieksza moc i mniejsze spalanie. Oczywiscie jak zrobisz 200 konny silnik to musisz czyms te konie nakarmic, ale taki 70 konny 1600 na dwoch gaznikach pali sporo mniej niz seria. Kolega mial sporo roznych silnikow i najmniej palil mu 1776 okolo 100 konny. Mniej niz 1600.
100 konny silnik typ1 da Ci lepsze osiagi niz te 120 konne Subaru. A palil 20 litrow nie bedzie, Poza tym z 100 koni mozna dosc latwo wyciagnac z mniejszego silnika.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:56 Odpowiedz z cytatem
Orzech
Wyciągacz Silnika

 
Dołączył: 25 Sie 2003
Posty: 2131
Skąd: Warszawa
1958 VW Typ 1 1200




każdy ma swoje zdanie...Smile...lece

_________________
Pozdrawiam

Orzech

Blog: http://resto-cal.blog.pl/

www.pinatmoto.pl
www.pinat.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 00:56 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Ja mam 1.6 i tez mysle o 2 gaznikach. Tylko nie wiem czy nie lepiej dolozyc troche i kupic caly silnik o wiekszej mocy i mniejszym spalaniu. Odwieczny problem:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 01:00 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




qubek napisał:
taki 70 konny 1600 na dwoch gaznikach pali sporo mniej niz seria. Kolega mial sporo roznych silnikow i najmniej palil mu 1776 okolo 100 konny. Mniej niz 1600.
100 konny silnik typ1 da Ci lepsze osiagi niz te 120 konne Subaru. A palil 20 litrow nie bedzie, Poza tym z 100 koni mozna dosc latwo wyciagnac z mniejszego silnika.


Hmm no to mnie pocieszyles. Nie bede musial sie rozstawac z Garbowym silnikiem. Tylko czy aby napewno taki 1,8 100KM pali mniej od 1,6? Mi bardzo zalezy na spalaniu bo niemam floty na benzyne.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 01:03 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




>modyfikacje garbowego silnika dużo kosztują a przecież mają swoje >lata.
>ile tak pojeżdzą??

Jak zrobisz dobrze to bardzo dlugo. Z tego zawsze znane byly Garbusy

>wsadzasz dużo kasy i co z tego masz??

Przejedz sie taki to zobaczysz Wink

>przy większej mocy trzeba wzmocnić hamulce, zawieszenie, układ >przeniesienia napędu...

Skrzynia Garbowa wytrzymuje bez problemu sto kilkadziesiat koni. A jej wzmocnienie, gdy chcesz wiecej lub startujesz w sprintach na slikach jest latwe. Zawieszenie w Garbie jest niezle, moim zdaniem. Jego modyfikacje zaleza od stylu jazdy, a nie od mocy silnika

>- może lepiej wsadzić bude od garba do subaru??

Ciekawe jak to sobie wyobrazasz? To jest zart, prawda?

>a ciekawe czy ktoś próbował wrzucić do garba diesela??

A to to juz na pewno zart. I to bardzo niesmaczny. Robi sie po nim niedobrze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Stycznia 2004, 01:05 Odpowiedz z cytatem
Krzysiek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Lis 2003
Posty: 102
Skąd: Warszawa




a jak sie wrzuci nie od garba to trzeba miec kogoś kto podbije przegląd.
ciekawe komu sie dostaje jak policja stwierdzi że silnik w garbie nie powinien być chłodzony cieczą??? Rolling Eyes pewnie jak powiesz że wrzuciłeś po przeglądzie to zabierają ci dowód. a jakpowiesz ze w takim stanie przeszedł przegląd to ten kto ci postawił stępelek na przechlapane.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Silnik Subaru w Garbie.
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 4  
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group