Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> Silnik 1200 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Silnik 1200
PostWysłany: 25 Stycznia 2004, 03:16 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4397
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Pytanie do znawców tematu (Qubek liczę na Ciebie), mam w swoim silnik 1200, niekoniecznie chcę go wymieniać na większy, ten mi odpowiada w sam raz. Jednak myślę, żeby go trochę usprawnić, macie jakieś pomysły?
Ale proszę nie piszcie, wsadź większy Wink, co można zrobić z 1200, żeby miał parę kucyków więcej, bardziej poważnie brzmiał itp.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 25 Stycznia 2004, 12:47 Odpowiedz z cytatem
Tommek
Czyściciel Szybek

 
Dołączył: 07 Wrz 2003
Posty: 54
Skąd: okolice Łodzi




wlasnie wlasnie
ja tez bym chcial swojemu wlozyc pare horsow
a prawda jest ze mozna wlozyc cylindry od 1300 i sie robi wtedy 44 KM??

_________________
`80 1200


POZDRAWIAM
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 25 Stycznia 2004, 23:12 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Bardzo mi przykro (tym bardziej, ze sam mam ten problem) ale 1200 jest niereformowalny. Rozni sie troche od pozostalych. Dlatego jest to akurat jedyny silnik, ktorego tlokow i cylindrow nie mozna zamieniac z innymi. Przykro mi. Produkuja co prawda kity "big bore", co w wypadku tego silnika oznacza ok 1400 ccm, ale to jest kompletnie nieoplacalne. Zwlaszcza, ze do tych glowic nie mozna dostac (przynajmniej ja nie slyszalem) zestawu do dwoch gaznokow. Zreszta to, ze nie ma do niego tuningowych czesci, najdobitniej potwierdza to, o czym mowie - 1200 sie nie rasuje.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
1200 i rubaszne dwa gazniki
PostWysłany: 1 Lutego 2004, 23:37 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2585




Witam,
mam pytanie, co trzeba zrobic w silniku aby mozna zamiast jednego gaznika miec dwa ;] oraz ile cos takiego mniejwiecej kosztuje ?
Pozdrawiam
Blazlov
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 2 Lutego 2004, 00:26 Odpowiedz z cytatem
RaMoon
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 13 Sty 2004
Posty: 217
Skąd: Marienburg




W Eurocompani jest zestaw montazowy gaznikow DELORTO (uzywany)za jedyne Wink 2500 pln. http://www.eurocompania.com.pl/sklep/product_info.php?cPath=45_58&products_id=107

Pozdrofffka

_________________
Internet Explorer służy do przeglądania zawartości
Internetu z Twojego komputera i vice-versa.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 2 Lutego 2004, 11:16 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Po pierwsze, ten zestaw nie nadaje sie do 1200. On jest przeznaczony do silnikow z podwojnym kolektorem dolotowym (1600, 1300 AB). Zestawow do 1200 raczej nie ma
Po drugie, uzywane sa tam tylko gazniki, a cala reszta jest nowa. Gazniki maja oczywiscie nowe dysze, uszczelki itd, itp. Mozna kupic nowe gazniki (ale nie Dell'Orto, produkuja juz tylko Webery), ale to wiecej kosztuje i nie widze w tym najmniejszego sensu
Po trzecie, z calym szacunkiem dla Piotra, ale 2500 to bardzo duzo. Mozna to miec duzo taniej.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 12 Lutego 2004, 15:50 Odpowiedz z cytatem
Bobas
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 837
Skąd: Pruszków
1966 VW Typ 3 1500 Notchback




Najwyżej jakiś tłumiczek ozdobny i trochę chromu to można zrobić z 1,2
też mam taki silnik i nie narzekam. Troche by mu się przydało mocy ale chyba nic sie nie da zrobić Very Happy

_________________
Partyman
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 13 Lutego 2004, 00:43 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4397
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




Albo przedziurawić tłumik Laughing
Ja teraz jeżdżę z przeżartym od soli...i żadna tam Subaru Impreza przy mnie nie zagada...zagłuszam ją odrazu Laughing
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 13 Lutego 2004, 10:00 Odpowiedz z cytatem
Bobas
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 11 Lut 2004
Posty: 837
Skąd: Pruszków
1966 VW Typ 3 1500 Notchback




Arrow i tak trzymać garby zawsze górą!!! Wink

_________________
Partyman
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Re: Silnik 1200
PostWysłany: 20 Lutego 2004, 02:27 Odpowiedz z cytatem
ENTER
Wymiennik Korbowodowo-Panewkowy

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 3628
Skąd: Warszawa




d.bois napisał:
Ale proszę nie piszcie, wsadź większy Wink.....
bede orginalny. WSADŹ WIĘKSZY
Wink Laughing Laughing Laughing

_________________
„...W życiu piękne są tylko chwile...” R.R
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 20 Lutego 2004, 08:39 Odpowiedz z cytatem
cage
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 30 Wrz 2003
Posty: 132
Skąd: Bogatynia




przebiję wszystkich: wsadź w niego troszę cierpliwości Wink Garbusek tego uczy Razz
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
przeróbka 1,2?
PostWysłany: 6 Lipca 2005, 18:23 Odpowiedz z cytatem
Plewka
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 01 Lis 2003
Posty: 1925
Skąd: Słupca
1961 VW Typ 1 1200




tak sobie pomyślałem czy ktos z Was wie może czy dałoby się po przeróbce kolektorów założyć dwa gaźniki, Solex 30 pict 3 dajmy na to, do silnika 1,2? myślałem o zamontowaniu takiego wynalazku do tego drugiego silnika który idzie na odstawkę czy ktoś o czymś takim słyszał?

_________________
VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Lipca 2005, 18:48 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




hmm ja wiem taka przerobka kolektorow moze kosztowac a w ogole to sa zestawy dwu gaznikowe solexow i jak to mowia: "Pojedynczy solex to klopot zestaw podwojnych solexow to podwojny problem..."
Ja slyszalem ze koszt nie jest rownowazny z efaktami.
Jak masz gdzie obrobic kolektory i sam wszytko poskaldasz itp to sie baw moze byc fajnie:)

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 6 Lipca 2005, 19:27 Odpowiedz z cytatem
Plewka
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 01 Lis 2003
Posty: 1925
Skąd: Słupca
1961 VW Typ 1 1200




chyba się pobawię może coś z tego wyjdzie Very Happy

_________________
VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Lipca 2005, 20:43 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Ja bym sobie darowal

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Silnik 1200
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 5  
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group