Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> 1964-1965 silnik 1200 mój pierwszy chrabąszcz :) Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 28 Maj 2014, 14:58 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




witam po przerwie niestety firma i wiele innych rzeczy wyłączyły mnie z remontu garbuska ale powoli może coś drgnę bo silnik wrócił z zakładu szlifierskiego i zrobili :
-osiowanie bloku z obróbką
-szlif wału
-regeneracja korbowodów ( nowe tulejki na sworzniu i osiowanie )
-regeneracja głowic ( nowe prowadnice frezowanie gniazd zaworowych i szlifowanie zaworów )
-planowanie szklanek
-polerowanie wałka rozrządu
-honowanie cylindrów
-nowe panewki kpl KS
-nowe pierścienie KS

koszt nie pytajcie ale tanio nie było

oczywiście wszystkie uszczelki uszczelniacze nowe co tylko się dało to elring a co nie to reinz victor i niedługo zabierzemy się za składanie

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 10 Grudnia 2014, 13:15 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




Witam po długiej przerwie Smile za wiele nie podziałałem dopiero teraz mnie rzeczoznawca popędził żebym silnik włożył bo chciał fotki porobić i znowu zarywam nocki hihi ale motor już w aucie niestety zawieruszyła mi się gdzieś kopułka niska i nie mogę odpalić na razie jej nie mogę dostać po hurtowniach a raczej na pewno jest to beru VK104 , zamówiłem dzisiaj VK109 Jest bardzo podobna i może spasuje , ciekaw jestem jak zagada .

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Lipca 2017, 12:12 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




Jak mam w zwyczaju przywitam się ponownie i jak zazwyczaj po długiej przerwie ale tym razem nie odpuszczę dopóki nie skończę .

kilka fotek które mam na swoim tel wszystkie prace są fotografowane ale muszę je zgrać z aparatu i wtedy dorzucę .

Tak od razu dodam że podłogę robimy sami nie dlatego że chcę zaoszczędzić tylko dajemy blachę 1mm i wydaje mi się że uda nam się to zrobić na pewno dobrze .

Podłoga i zawieszenie było piaskowane a na budzie lakier usuwamy chemicznie , jak zobaczyłem auto na piaskowni po wypiaskowaniu na szczęście nie moje to zostawiłem tylko podłogę i zawieszenie a budę zawiozłem z powrotem do domu. Nie wiem czy ich niewiedza czy tak wygina tą blachę podczas piaskowania .

Po usunięciu lakieru do gołej blachy idzie podkład reaktywny łoj drogi


















_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Lipca 2017, 12:28 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




progi kupione z tunelami nowe z garbusy.pl jeszcze nie wspawane

i fotka po zdjęciu budy




_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 24 Lipca 2017, 08:45 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Ale ta lepsza podłoga jest bardzo gruba, więc wydaje mi się, ze jednak chcesz przyoszczędzić. Dajesz płaską blachę, a w oryginale jak sam widziałeś są przetłoczenia nadające jej sztywność.

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 24 Lipca 2017, 09:31 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




hej , podłoga będzie usztywniona damy mniej więcej takie profile _:-:_ ( coś jak ceownik ) wiedziałem że tak większość pomyśli ale decyzja nie zapadła po przeliczeniu kosztów bo pewnie szybciej wygodniej i licząc czas koszta blachy drutu gazu do mig maga wcale to tanio nie wyjdzie .
Buda dalej zostanie przykręcana .

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 24 Lipca 2017, 09:52 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




miron napisał:
hej , podłoga będzie usztywniona damy mniej więcej takie profile _:-:_ ( coś jak ceownik ) wiedziałem że tak większość pomyśli ale decyzja nie zapadła po przeliczeniu kosztów bo pewnie szybciej wygodniej i licząc czas koszta blachy drutu gazu do mig maga wcale to tanio nie wyjdzie .
Buda dalej zostanie przykręcana .


Czyli jednak chodzi o przyoszczędzenie Wink

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 24 Lipca 2017, 11:22 Odpowiedz z cytatem
marcin1w1
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 17 Sie 2014
Posty: 118
Skąd: Bytom Odrzański




Blache podlogi musisz przezlobic na zlobiarce nadajac mu oryginalnego wygladu i wzmocnienia jej,wstawianie jakis wzmocnien na plaska blache mija sie z celem.

_________________
vw 1200 1960r
vw 1200 Mexico 1981r
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 24 Lipca 2017, 18:15 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




miron napisał:






A to tak zostawiasz? Czy robisz tak jak ma być?

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 24 Lipca 2017, 21:46 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




bulikomaniak napisał:
miron napisał:






A to tak zostawiasz? Czy robisz tak jak ma być?


Tak wygląda po zdjęciu starej konserwacji , bedzie tak jak ma być , zdjęliśmy stare warstwy i trochę rzeczy sie pokazało narazie pokryliśmy reaktywnym podkładem żeby dwa razy nie czyścić , powoli sie ogarnie wszystko .

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 29 Lipca 2017, 11:40 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




podłoga zrobiona, może nie wygląda jak oryginał i zrobiona jest "pancernie" to wyszła całkiem ładnie


_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 29 Lipca 2017, 11:41 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




reperaturka tylnego zawieszenia kupiona i będzie poprawiana

i byłbym zapomniał podpowiedzcie czy kleić na to maty bitumiczne wygłuszające ????

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 8 Sierpnia 2017, 09:47 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




spojrzyjcie proszę na to czy to jest kolor L87 ???

http://www.garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=28198&postdays=0&postorder=asc&start=15

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 6 Grudnia 2017, 15:53 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




Już zaczyna przypominać garbuska Smile

[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]
[img][/img]

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 6 Grudnia 2017, 16:01 Odpowiedz z cytatem
miron
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 04 Sty 2014
Posty: 166
Skąd: Świętokrzyskie
1964 VW Typ 1 1300




poszedł L87 podkład reaktywny na blachę na to podkład ACRYLIC FILLER NOVOL , na to akryl + bezbarwny SPECTRAL KLAR 575

_________________
Garbus 1964
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

1964-1965 silnik 1200 mój pierwszy chrabąszcz :)
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group