Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> for sale T4 2056
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
for sale T4 2056
PostWysłany: 21 Kwietnia 2005, 12:34 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




It's more about tuning than for sale Smile
T4 2056cc (built on a 914 block)
71mm crankshaft and forged flywheel
96mm Keith Black pistons
LS 1800 cylinder heads with 41mm X 34mm valves and twin valve springs
9.5:1 compression
Camshaft is 298 degrees duration and .500 inch lft ( best power between 2500-6000 rpm)
Scat lightened lifters
Windage tray
Mini sump extension

This engine has done about 8000kms since I built it two years ago and is in Warsaw. It makes about 130 HP with 40 DRLA Dellortos. It is best suited to a Beetle with long gears (1303S) and is a perfect daily driven engine and not a race one.
It needs other parts to fit it into a Beetle-
Distributor- This can be supplied new- Mallory
Exhaust- This can be supplied in stainless steel
Cooling and charging system- fan and tinware- There are many options here

The engine as a longblock is 7000zl- Anyone interested?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 21 Kwietnia 2005, 12:51 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




The carbs are not included, but the intake manifolds are because they have been ported to the heads
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Kwietnia 2005, 16:33 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 839
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Somebody please comment something, anything
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Kwietnia 2005, 17:10 Odpowiedz z cytatem
LUQU
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 07 Paź 2003
Posty: 258
Skąd: Warszawa




to ja skomentuje
No co tu duzo mowic spoko silnik chetnie bym takiego przygarnal

Proponuje 200 zł miesiecznie przez najblizsze trzy lata Laughing Laughing Wink

_________________
Pozdrawiam LUQU
Rossi-Look-złom-padaka jezdzi i nawet jakos wyglada
.:::TEA-TIME-TUNING:::...
www.teatimetuning.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Kwietnia 2005, 17:42 Odpowiedz z cytatem
Blazlov
Bez rangi

 
Dołączył: 30 Sty 2004
Posty: 2589




na takiej zasadzie to ja tez bym chetnie go przygarnal, jestem gotow dac 201 zl miesiecznie Very Happy

_________________
Edek z krainy kredek

despite all my rage i am still just a rat in a cage

https://www.facebook.com/Projekt58

Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Kwietnia 2005, 01:00 Odpowiedz z cytatem
d.bois
Moderator

 
Dołączył: 04 Sie 2003
Posty: 4399
Skąd: Warszawa
1972 VW Typ 1 1200A




No to dorzućcie chociaż jakieś wadium.Z 5 tysięcy chociaż Wink i będziecie mogli placic 200zet miesiecznie przez 3 lata Wink
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 23 Kwietnia 2005, 10:52 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Zarty zartami ale...moja opinie znasz, Chris. Ja dobrze wiem jak chodzi ten konkretny silnik i uwazam ze to jest wielka okazja, bo samemu za te pieniadze nie ma szans skonstruowac nic rownie dobrego, a niejeden sposrod nas wiecej wydaje zeby zbudowac cos co mu nie dorownuje. Ale trudno znalezc kogos, kto moze wylozyc cala te gotuwke na raz. Jezeli ktos nia jednak dysponuje - bardzo polecam. Silnik bardzo mocny, a jednak bliski konfiguracji seryjnej, pewnikiem mniej klopotliwy od typ 1 o podobnych parametrach. Do tego tanszy i bardziej elastyczny. Ludzie z gotowka, szukacie mocnego, trwalego i nieklopotliwego silnika - kupujcie! Smile
Jego zastosowanie widze bardziej w szybkim Garbie czy Ogrze drogowym, a nie wybebeszonym pojezdzie ktory ma byc przede wszystkim do szalenia.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

for sale T4 2056
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group