Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> silnik 1200cc turbo (konwersja na wtrysk). Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 25 Kwietnia 2016, 08:11 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Junior napisał:
A a kolektor ssący taki niesymetryczny?


Za to wtryskiwacze są symetrycznie Wink

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Kwietnia 2016, 16:55 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




niesymetryczny kolektor w niczym nie przeszkadza. Szczerze mówiąc baaardzo ciężko by mi było zrobić go symetrycznym. wydechowy jest symetryczny.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 25 Kwietnia 2016, 18:29 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




KUTER napisał:



Nie będzie problemu ze spływem oleju z turbo?

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Kwietnia 2016, 23:33 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




turbo "napompuje" spokojnie ok 30 cm słupa oleju do góry. Wiele samochodów ma turbo trochę niżej niż miska. Tu jest niżej jest tylko kawałek węża. Samo turbo jest wyżej niż miska. Zresztą zobaczymy jak to będzie w praktyce.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 26 Kwietnia 2016, 01:58 Odpowiedz z cytatem
Junior
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 481
Skąd: WWY




Aż szkoda, że to tylko 1200...

_________________
Junior
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 16 Maj 2016, 18:46 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




Odpalony. Chodzi, ale w sumie zdziwiłbym się gdyby nie. Okropnie mi rzyga z pod koła zamachowego. Nie mam pojęcia czemu bo uszczelniacz nowy. Zanim wyjmę żeby zobaczyć co jest to chcę zmierzyć ciśnienie oleju (w sensie czy nie za duże przypadkiem). Ile powinno być na biegu jałowym na rozgrzanym oleju? Kontrolka gaśnie poniżej 1 bara tyle wiem. Podpowie ktoś?

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Maj 2016, 02:14 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




KUTER napisał:
Odpalony. Chodzi, ale w sumie zdziwiłbym się gdyby nie. Okropnie mi rzyga z pod koła zamachowego. Nie mam pojęcia czemu bo uszczelniacz nowy. Zanim wyjmę żeby zobaczyć co jest to chcę zmierzyć ciśnienie oleju (w sensie czy nie za duże przypadkiem). Ile powinno być na biegu jałowym na rozgrzanym oleju? Kontrolka gaśnie poniżej 1 bara tyle wiem. Podpowie ktoś?


Kontrolka zapala się na 0,8bara na jałowych obrotach ( zależy jak masz ustawione jałowe) powinno się mieścić między 1-1,5 bara na rozgrzanym silniku. Na zimnym do 3 barów na jałowych ( przy oleju 20W50 bo to ma znaczenie Wink )

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.
www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Maj 2016, 09:36 Odpowiedz z cytatem
wanel
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 850
Skąd: Warszawa




KUTER napisał:
Okropnie mi rzyga z pod koła zamachowego. Nie mam pojęcia czemu bo uszczelniacz nowy. Zanim wyjmę żeby zobaczyć co jest to chcę zmierzyć ciśnienie oleju (w sensie czy nie za duże przypadkiem).


Ciśnienie oleju nie ma nic wspólnego z "rzyganiem" oleju spod simeringu koła zamachowego. Najczęstsze powody to:
- zbyt płytko lub krzywo wciśnięty simering
- wyrobiony kołnierz kołą zamachowego (można to częsciowo zniwelowac odpowiednio głęboko wciskając simering)
- zbyt duże ciśnienie w bloku co oznacza niedostateczne lub zapchane zupełnie zapchane odpowietrzenie, nie bez powodu przy mocniejszych silnikach, które wysoko się wkręcają zakłada się zewnętrzną odmę wyprowadza ciśnienie spod pokryw zaworowych

Jeżeli ciśnienie będzie za duże to powinno także wywalać olej w innych miejscach

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Maj 2016, 21:44 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




dzięki za odpowiedzi. Na zimnym silniku mam 3,5 bara na rozgrzanym 2. Niezależnie jak mocno dodam gazu ciśnienie nie przekracza 4 barów.

Prawodopodobnie coś schrzaniłem z simmeringiem. Bo odpowietrzenie mam zrobione, więc to nie to. W innych miejscach nie leje- tylko zamach. Wyjmę to zobaczę.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 20 Maj 2016, 22:10 Odpowiedz z cytatem
dzieciak
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1785
Skąd: Gryfice
1969 VW Typ 1 mex




Mi kiedyś lała sie z zaślepki wałka rozrządu. Co do uszczelniacza wału ja zawsze wbijałem do konca i nigdy nie ciekło.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 21 Maj 2016, 05:17 Odpowiedz z cytatem
olo xxx
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 1664
Skąd: gdańsk




dzieciak napisał:
Mi kiedyś lała sie z zaślepki wałka rozrządu. Co do uszczelniacza wału ja zawsze wbijałem do konca i nigdy nie ciekło.


dokładnie
simmering potrafi też się wysunąć w stronę koła zamachowego i trzeć tą pierwszą małą wargą ,która się grzeje i zawija/zrywa. Przed wkładaniem nowego simmeringu warto odtłuścić to miejsce ,a simmering po obwodzi lekko np. hermetikiem posmarować , żeby siedział na miejscu. Ważne żeby simmering wcisnać do samego końca. Wtedy nic nie powinno się z nim dziać.

_________________
Strona trójmiejskich garbusiarzy.
www.oldvw.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Maj 2016, 22:20 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




uszkodzony simmering. Możliwe że podczas montażu się podwinęła warga. W sumie najmniejszy wymiar kary. Dzięki za podpowiedzi.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 14 Czerwca 2016, 23:35 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




dzisiaj była pierwsza jazda. Very Happy SZATAN. Nie mam odniesienia bo nie jeździłem nigdy mocnym garbusem, ale bardzo podoba mi się to jak się napędza. Na razie na mapie napisanej z głowy totalnie na czuja. I jest zadziwiająco dobrze. Na jedynce nie zdąża się turbo napompować do maksymalnego ciśnienia i już muszę na dwójkę zmieniać. Od dwójki już się pięknie ładuje. Póki co do 0,5 bara. Ale wstaje bardzo znośnie, a przecież to jest proste turbo bez zmiennej geometrii. Odcinka ustawiona na 5200 rpm przez rozsądek (bo przecież tłoki i korby seryjne zostały), a silnik by chciał się kręcić wyżej ewidentnie (a wałek seryjny). Jeszcze sporo pierdół mi zostało do zrobienia. Ale mam nadzieję że już z górki i że się obędzie bez kolejnego wyjmowania silnika. Ciekawy jestem zużycia oleju, bo pierścienie olejowe zakładałem nowe, ale nie do końca mi się podobało jak pasują w cylindrze. Może się ładnie ułożą/ dotrą i będzie cacy. Zobaczymy.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 14 Czerwca 2016, 23:50 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




No ciekawy jestem osiagów po wystrojeniu finalnym. Mam nadzieje ze pojedziesz na hamownie

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 15 Czerwca 2016, 10:22 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




No mnie też ciekawi ile to ma koni Very Happy

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

silnik 1200cc turbo (konwersja na wtrysk).
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 4 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group