Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> silnik 1200cc turbo (konwersja na wtrysk). Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 15:17 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




https://youtu.be/9ppC43kRiRY

jedna z pierwszych jazd. Na razie bez strojenia. Mapa paliwa i zapłonu całkiem na czuja. Silnik totalnie nie ma ochoty się zagrzać. Mam dwa czujniki, jeden do komputera, drugi do zegara. ten do zegara jest niżej- w dodatkowej misce olejowej. Tam olej nie przekracza 65 stopni. W tym czujniku do komputera który jest wyżej ok 75 stopni. Mam jeszcze trochę wycieków min. z gorącej strony turbo. W sumie to nie wiem czy po porstu turbina za 80zł ma prawo cieknąć, czy raczej ten mój spływ pod górkę rzeczywiście zabija uszczelnienia. Zobaczymy. Jeszcze sporo przede mną.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 22:41 Odpowiedz z cytatem
Miłosz11
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 435
Skąd: Limanowa




zapier***a ładnie Very Happy Very Happy bardzo mi sie podoba Smile jak ze spalaniem? Twisted Evil

_________________
1200 1961
1200 1963
1300 1968
1302 1971 Jubilee Beelte
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 23:23 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Przeciez napisał Kuter, ze nie jest wystrojony, to co tu gadać o spalaniu Wink Wink Ładnie brzmi, znasz zakres obrotów w jakich pracuje? Turbo to od czego jest?

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 23:38 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




zakres obrotów: odcinka ustawiona na 5200 rpm. Ze względów zdrowotnych turbo wstaje tak od 2800-3000. Póki co ciężko mi to wszystko zaobserwować bo teraz strasznie dużo się dzieje w tym garbusie zauważyłem dzisiaj, że turbo ładuje do 0,6 bara. Wcześniej wydawało mi się że 0,5 nie przekraczało. Turbosprężarka jest od isuzu 1,7/ opla astry 1,7 diesla. IHI RHB4. Niby fajnie bo jest ich dużo na allegro, ale z kolei nie ma do nich zestawów naprawczych nigdzie. A jak już się upewnię, że puszczają uszczelnienia to bym ją sobie zregenerował. A w tej sytuacji pewnie będę musiał płacić miliony monet jakiemuś zakładowi. Przyjemnie jedzie na 2 i potem na 3. Na 4 go póki co nie cisnąłem. W sumie to pierścienie tłokowe mam nowe i szkoda by było je zajechać na dzień dobry. Więc staram się mimo wszystko go oszczędzać. No. Ale jak przepinam z 2 na 3 to wiadomo że jest to zmiana po "skosie" i dłużej trwa niż np. 1-2. I turbina gubi boost. I potem musi się od nowa na tej 3 ładować. Ale tak sobie myślę, że jak się nauczę nie odpuszczać przy zmianie całkowicie gazu to ją podtrzymam i będzie na trójce od razu pełen ogień

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 23:44 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




wydaje mi sie ze Ci za wysoko wstaje (jak na zakres pracy seryjnego 1200 to juz w ogóle), kwestia, czy to wina wysranej turbiny, czy ogólne niedopasowanie do silnika. Jeśli to drugie, to może jakąś mniejszą turbinę z turbo benzyny?

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 23:48 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Akurat miałem taką astrę, z isuzu 82 KM i turbo było mocno czuć od 2 tys. obr.

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 23:55 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




wiesz, prawda jest taka: jak dam małą turbinę, to będzie wcześnie wstawać i w ogóle będzie super. Tylko, że mocy nią nie napompuję. Te diesle 1,7 mają po 75/80 KM. Zaledwie. A ja chcę wycisnąć coś ok 80- 90 KM z małego silnika. Ja to liczyłem na podstawie mapy kompresora tej turbiny. Jest optymalna. Z małego turbo bym musiał duże doładowanie krzesać. No a wtedy podzespoły mogą podziękować za współpracę. Dyskutowaliśmy nad tym z Jaqo. W sumie to on do swojego projektu 1200 turbo chyba wybrał identyczną turbawkę a liczyliśmy to niezależnie. Ale na pewno masz rację, mniejsze turbo wcześniej wstanie.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 19 Czerwca 2016, 23:58 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




marjas napisał:
Akurat miałem taką astrę, z isuzu 82 KM i turbo było mocno czuć od 2 tys. obr.


no właśnie cholera ciężko to porównywać. Nie mam odniesienia tak naprawdę. W dieslu masz maksymalny moment od samego dołu praktycznie- czyli dużo spalin, czyli turbo się napędza. Ale może macie rację, że powinna wcześniej. Póki co będę stroił na niej. Zobaczymy po wykresie jak to wyjdzie.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 20 Czerwca 2016, 01:46 Odpowiedz z cytatem
Garberro
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 1150
Skąd: Suwałki
1965 VW Typ 1 mex




Dzięki waszym projektom odzyskuje wiarę w swoje 1.2 Very Happy

Jestem ciekaw jak będzie wyglądać użytkowanie po wystrojeniu w normalnym ruchu.

_________________
Garbus ,,Smurf".
http://www.garbiarnia.com/forum/garage.php?mode=view_own_vehicle&CID=492
Były: 1302 1.3AB, 126 EL, 126 FL, 126 ST 73r, Polo G40, UAZ 469b V6 2.9.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 16 Września 2017, 22:33 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




garbus żyje i ma się dobrze. Póki co mam wykres z dupohamowni. W przyszłm sezonie chyba się wybiorę na rolki.


_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 17 Września 2017, 01:07 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Fajnie fajnie. A wystrojony jest już finalnie? Ile przejechałeś? Te umieszczenie turbo i spływ poniżej poziomu lustra oleju ostatecznie nie powoduje problemów?

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Września 2017, 13:18 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo




tak, w zasadzie finalnie. Normalnie sonda koryguje dawkę. Ewentualnie mozna by trochę zapłonu dowalić bo raczej bezpiecznie ustawiłem. Z 1500 km przejechałem. Nie powoduje problemów- olej ma delikatny spadek. Jest dodatkowa miska więc spływ jest najniżej jak się dało. Ale dzięki temu że turbo jest na dole, nie mam grzejnika w komorze silnika. I nie przegrzewa mi się. Jest spoko.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 17 Września 2017, 13:57 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




W ogóle to daj zdjęcia jak to wyglada teraz. Bo przeglądnełem wątek i nie widać ani listew wtryskowych (swoją drogą jak to rozwiązałeś?), dolotu, wydechu..

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 17 Września 2017, 17:27 Odpowiedz z cytatem
mawo
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 26 Paź 2014
Posty: 300
Skąd: Wolsztyn




super, daj jakas dokladny opis jak to zrobilem, przebieg prac.

_________________
1960r
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 8 Października 2017, 18:00 Odpowiedz z cytatem
KUTER
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 26 Maj 2012
Posty: 280
Skąd: Legionowo










Łysy, co ty gadasz Razz widać na zdjęciach dolot i wydech. Zdjęcia z 2015 jeszcze się wyświetlają chyba nawet. z 2014 już nie. Przebieg prac i opis... hmm... Nie. Nie mam na to czasu. I chyba mi się nie chce, bo dużo tego było. Mawo, jeśli masz konkretne pytania to pytaj, odpowiem.

_________________
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

silnik 1200cc turbo (konwersja na wtrysk).
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 5 z 6  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group