Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> 2xIDF 40 do silnika 1300 Idź do strony Poprzedni  1, 2
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 27 Listopada 2014, 23:45 Odpowiedz z cytatem
kredek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 131
Skąd: Ciecierzyn




dzieki, mysle o doposażeniu swojego silnika w podwójne dello 40 tki , mam 914 tkę na razie na dwóch solexach od t2 jki, wiem że sa za małe i czuje to podczas jazdy , silnik prawdopodobnie 2,0 101 KM
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 28 Listopada 2014, 01:30 Odpowiedz z cytatem
jaqo
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 15 Paź 2006
Posty: 1243
Skąd: warszawa-łomianki




Kredek - warto jeśli ktoś to potem dobrze zestroi - jeśli nie - to nie warto:) W Twoim przypadku poprawa będzie wyraźna, jednak, żeby silnik zaczął na prawdę jechać to przydało by się parę innych modyfikacji.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 28 Listopada 2014, 11:50 Odpowiedz z cytatem
kredek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 131
Skąd: Ciecierzyn




dzieki Jago, silnik jest orginalny od 914 więc ma już w serii płaskie tłoki, ostrzejszy wałek i wieksze zawory, nie bardzo mam ochotę go na razie rozbierać, bo dośc zdrowo pracuje. Z zestrojeniem dam sobie radę więc ..... do dzieła.

Na razie motorek dość żwawo chodzi, poniżej link do filmiku co prawda nagrywany rok temu, obecnie autko jest juz na ukończeniu.
Motor chodzi na ssaniu więc i obroty troche wysokie , jak sie nagrzeje jest juz normalnie

https://www.youtube.com/watch?v=xY7SwtR2hpM&google_comment_id=z133s5wjjo2wxj1xp04cdfiotofzspxqszk0k&google_view_type#gpluscomments
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 4 Maj 2016, 08:51 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Łysy napisał:
Nie słyszałem o zadnym silniku w polsce który byłby hamowany na solexie a potem w tej samej konfiguracji hamowany z dwoma podwójnymi gaźnikami. Statystycznie wiec, trudno powiedzieć Wink


Tak sobie przeglądam stare wątki i postanowilem ten oto wyciągnąć na górę bo oto taki silnik jest u mnie seryjne 1600 z wydechem spagetti miało 53km, po dolozeniu "idf" ma koni 64 Cool

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 4 Maj 2016, 09:40 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




A mój miał na tej samej hamowni, 69 km

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 4 Maj 2016, 10:01 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Błąd pomiarowy

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

2xIDF 40 do silnika 1300
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 2  
Idź do strony Poprzedni  1, 2
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group