Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> seryjne 1600 + webery 40
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
seryjne 1600 + webery 40
PostWysłany: 23 Lutego 2015, 15:38 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Sprawa wyglada tak: Mam seryjne 1600, nabyłem tez ostatnio drogą kupna roczne chińskie „webery 40”. Owe gaźniki jeszcze niedawno jeździły w 80 konnym 1600. W związku z powyższym konfiguracja dysz i nastawy zapewne do mojego zupełnie seryjnego silnika są nieco za bogate.

Pytanie brzmi: jakie dysze powinienem nabyć do tych gaźników aby seryjny 1600 chodził na nich tak jak powinien? Venty są 28.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Lutego 2015, 16:28 Odpowiedz z cytatem
marjas
Rozpoławiacz Blokowy

 
Dołączył: 31 Sie 2006
Posty: 3272
Skąd: Luboń City
1973 VW Typ 1 1303S




Może najpierw załóż i zobacz co będzie? Smile

_________________
Pozdrawiam
Marcin
&VW 1303S '73
&VW 1500 Type 3 '62
&VW T3 Prycza '86
www.garbus-lubon.xx.pl
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Lutego 2015, 18:02 Odpowiedz z cytatem
Qcyk
Modyfikatornik Maksymalny

 
Dołączył: 04 Wrz 2004
Posty: 4697
Skąd: Konstancin
1975 VW Typ 1 1200A




marjas napisał:
Może najpierw załóż i zobacz co będzie? Smile


To chyba najlepsza opcja - może od razu będzie dobrze Wink

_________________
CHEAP - FAST - RELIABLE you can only pick two.
www.cal-look.pl
www.locobandito.blogspot.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 25 Lutego 2015, 00:35 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




Mogę Ci jutro sprawdzić na wykresie w książce. Rzecz w tym, że to książka Dellorto Superformance i nie mam pewności jak się to ma do tych kopii weberów. Ale IDF i DRLA są do siebie dość podobne, to przynajmniej bedzie jakiś obraz.

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 25 Lutego 2015, 00:41 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




O bardzo poproszę Wink

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 25 Lutego 2015, 21:21 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 816
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




With a 28 vent and 180 air correctors, main jet should be between 112-116.
Emulsion tube is important. What size?
Idle jet between 50-55
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Lutego 2015, 00:14 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




dziękuje, tylko co to jest "180 air correctors"? emulsyjne? Wink

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 26 Lutego 2015, 10:00 Odpowiedz z cytatem
Junior
Wymieniacz Żarówek

 
Dołączył: 24 Lis 2012
Posty: 481
Skąd: WWY




Łysy napisał:
dziękuje, tylko co to jest "180 air correctors"? emulsyjne? Wink



Chyba o to chodzi?


_________________
Junior
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 26 Lutego 2015, 10:49 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




dzieki Smile

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 1 Marca 2015, 00:44 Odpowiedz z cytatem
kredek
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 09 Cze 2012
Posty: 131
Skąd: Ciecierzyn




rebel napisał:
Mogę Ci jutro sprawdzić na wykresie w książce. Rzecz w tym, że to książka Dellorto Superformance i nie mam pewności jak się to ma do tych kopii weberów. Ale IDF i DRLA są do siebie dość podobne, to przynajmniej bedzie jakiś obraz.



a mógłbys rzucuc okiem jakie delle byłyby najlepsze , oraz jakie dysze do silnika 2,0 typ 4 od porsche 914
byłbym ci wdzięczy do końca zycia ....
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

seryjne 1600 + webery 40
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group