Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Luźne dyskusje -> Garbus do sportu motorowego :) Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 22 Lipca 2015, 18:00 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1841
Skąd: Jasło / Rzeszów




raz jest zdjecie jakbymial centralnie silnika raz niby nie Very Happy jaka dziedzina? Superoes KJS amatorski wyscig itp... glownie chodzi mi o amatorki Smile o np GSMP (Górskie Samochodowe Mistrzostwa Polski) moge narazie pomarzyc Smile

co do tego czy ten czerwony jedzie czy nie jedzie... niekiedy wszystko zalezy od kierowcy i np zeby "zrobic" boka trzeba sie troche napocic Smile

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 22:49 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1841
Skąd: Jasło / Rzeszów




a silnik z alfy? jakie odczucia ktos mial? Łysy chyba Ty taki w 1303 miales

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 22:57 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




No jest lekki, mocny, wysoko kręci, bardzo prosty mechanicznie. Ale pancerny to on nie jest Wink Ale co chcesz go montować? Czy masz możliwość kupic garba z zainstalowanym juz silnikiem alfowym? Jeśli te drugie to można rozważyć.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 9 Stycznia 2016, 23:09 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1841
Skąd: Jasło / Rzeszów




nawet jesli chodzi o klase w KJS z np silnikiem 1,5 jestem w klasie do 1600. I tam juz bym cos moze zawalczyl sprzetowo Smile dopiero zglebiam temat ale chyba jest 1,7 twincam ?

Ty kupiles Łysy z silnikiem odrazu nie ?

to dziwnie wyglada Very Happy

http://olx.pl/oferta/silnik-alfa-33-1-7-boxxser-na-gaznikach-CID5-IDbddr9.html#6a39f65d79

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 10 Stycznia 2016, 00:29 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Tak z silnikiem był. U mnie było 1350ccm pojemności, 90km na pełnym wtrysku. Robił coś ok 9sek do setki i 180km/h w panoramie ważącej ok900kg z dokładnoscia do 20kg (seryjnej 1303 tez tyle pokazuje ta waga) 1,7 16v ma 140km ale zdecydowanie gorzej się mieści ze wzgledu na DOHC. Zwykły OHC z reszta tez bez małej ingerencji blacharskiej sie nie miesci.

Porządne wszczepienie tego silnika tak żeby dobrze działał podejrzewam ze nie wyjdzie mniej niż zrobienie 80km w garbowym 1,6. Chyba ze masz porządne zaplecze warsztatowe.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 10 Stycznia 2016, 00:41 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1841
Skąd: Jasło / Rzeszów




caly czas nurtuje mnie kwestia wsadzenia np ej20 z subaru do garba np z ogorkowa skrzynia. Ale i tu ingenrecji blacharskiej nie omine.
Nigdy nie jezdzilem takim 80km garbowym wiec nie mam punktu odniesienia.

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 11 Stycznia 2016, 02:27 Odpowiedz z cytatem
karol
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 23 Gru 2004
Posty: 803




tylko który regulamin dopusci starty takiego przeszczepa?
Ja bym zaczął od lektury regulaminów i przestudiowania podziału na klasy, żeby nie wyszło, że autem nie ma się gdzie ścigać albo ląduje w klasie z wynalazkami po pincet koni i pincet kilo.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 11 Stycznia 2016, 12:17 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Po wuj ogórkowa skrzynia? Poza tym Ty już miałeś swapa i go przerobiłeś na serię.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 11 Stycznia 2016, 19:41 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1841
Skąd: Jasło / Rzeszów




No wiem ze mialem swapa i przerpobilem ale co to ma do rzeczy? mam jezdzic w KJS z 1,2? Very Happy

Nie rozumiem pytania o regulamin Smile to sa amatorki nie zadne profesjonalne mistrzostwa. Startuje wedlug pojemnosci ewentulanie w klasie RWD HS ipt itd

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 11 Stycznia 2016, 20:00 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7334
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Ja bym chyba wolał zrobić jakieś mocne 1.6 albo 1.8 a nie kombinować ze swapami Wink

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Re: Garbus do sportu motorowego :)
PostWysłany: 11 Stycznia 2016, 23:44 Odpowiedz z cytatem
dzieciak
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1784
Skąd: Gryfice
1969 VW Typ 1 mex




sokol napisał:
Heja Smile

Przymierzam sie przymierzam i wiem ze w koncu nastapi ta chwila ze zaczne go budowac Smile

Macie moze jakies broszury, ciekawe filmiki informacje itp itd na temat przygotwania Garba do motorsportu?

Na dzien dzisiejszy mam wiele pomyslow, ale wkoncu chce droge jakos ukierunkowac Smile

wiadomo mysle nad 1302... silnik? wszystko bedzie zalezalo od budzetu. Mowimy tu caly czas jednak o startach w amatorskich imprezach sportowych. Zeby wyzej jezdzic wiadomo trzeba miec duuuuzo pieniazkow lub dobrych sponsorow Smile

Jakies pojecie o startach mam bo juz od kilku lat jezdze ale naszym poczciwym Fiatem 126p Smile

mam nadzieje ze powstanie jakas ciekawa rozmowa na ten temat Smile kazda pomoc sie liczy Wink


Ja gdbym coś miał w tym kierunku robić to robił bym to tak jak robiono "kiedys" . Na pewno bym nie wkładał innego silnika. Czyli wszystko tylko dedykowane do "garbusa". Zawsze podobaly się te rozwiązania http://www.pre67vw.com/okrasa/

http://www.uiterwijk-winkel.be/okrasa.html
http://vrdmotorsport.uk/the-cars/vw-oeetinger-gt-rally-beetle-the-yellow-peril/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 12 Stycznia 2016, 00:03 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7334
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Niby tak, ale jeśli weźmiesz pod uwagę ceny zestawów Okrasa (o ile jeszcze znajdziesz) to cała "zabawa" okaże się być kompletnie nieosiągalna.

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 12 Stycznia 2016, 00:09 Odpowiedz z cytatem
dzieciak
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 06 Lut 2011
Posty: 1784
Skąd: Gryfice
1969 VW Typ 1 mex




bulikomaniak napisał:
Niby tak, ale jeśli weźmiesz pod uwagę ceny zestawów Okrasa (o ile jeszcze znajdziesz) to cała "zabawa" okaże się być kompletnie nieosiągalna.


Masz rację, trzeba by wygrać w totka Wink ale nie koniecznie dokładnie chodzi mi o te zestawy, tylko robić to w tym stylu. Na pewno żadnej "wody" w garbusie.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 12 Stycznia 2016, 11:18 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Problem w tym że samochody kiedyś były wolne.

Co do swapów - silnik od Alfy taki zły nie jest, ale taki dobry - też nie. Silnik od Subaru - tak samo. Jasiek kiedyś stwierdził że Subaru to takie japońskie Alfa Romeo. Fajne, zawodne, nietrwałe. No i te mocne silniki są drogie, a te słabe są słabe.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 12 Stycznia 2016, 13:16 Odpowiedz z cytatem
sokol
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 07 Maj 2007
Posty: 1841
Skąd: Jasło / Rzeszów




Jezdzielm kiedys 1,8 i wedlug mnie to za malo i za wopne troche. Aczkolwiek inne odczucia miałbym pewnie jakbym przejechal sie po jakiejs trasie a nie po prostej Wink 2,2 Renifera juz szlo fajnie ale zbudpwanie takiego silnika to koszty bardzo duze. Swap wydaje sie tanszy ale może wlasnie tylko "wydaje". Swapa zrobie raz a potem moge silnik nastepny przelozyc. Ciezko znalesc dobre wyjście. Albo odpuscic temat i zbierac na silnik.

Powiedzcie mi jeszcze jak sie ma awaryjnosc takiego np 1,9 fajnego mocnego?

_________________
mail: vwsokol@gmail.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Garbus do sportu motorowego :)
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Luźne dyskusje
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 2 z 4  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group