Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> vw 1600 typ3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 21 Marca 2016, 19:13 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




Ja mam dwudolot.. Sorka ze nie napisałem... Tylko nie wiem jaki jest stan ze względu na fakt ze nie wiem jak pracuje silnik... Stad nie okreslilem sie...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 21 Marca 2016, 19:51 Odpowiedz z cytatem
wanel
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 850
Skąd: Warszawa




http://garbiarnia.com/forum/viewtopic.php?t=24152

W temacie powyżej masz orientacyjne koszta remontu silnika, przy mocnym 1.6 będą identyczne. To są oczywiście części, dolicz jeszcze montaż i zalecam Ci poniesienie tego kosztu bo drobny błąd może kosztować dużo więcej.

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 21 Marca 2016, 21:13 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




6 tysi... Sporo ale wiadomo co sie ma... I nie myśli sie juz o silniku.. Takie moje zdanie... Wole ciężko pracować a tak wlasnie to złożyć... Patrzylem takie idf 40.. Tez nie Malo bo jakies 1500 tys... Nie wiem jak weber.. Nom cóż, nikt nie mówił ze bedzie lekko 😉
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Marca 2016, 13:15 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




A podsunięto mi jeszcze taka opcje... Ztobic szlify itd ale dać walek engla 100 albo engla110 i tloki 90,5... Czyli jak dobrze rozumiem większe tloki to znaczy zrobic z niego wieksza pojemność... Co sadzicie o tym?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Marca 2016, 13:42 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Wybór walka jest wtórny w stosunku do wyboru całej konfiguracji silnika. Tłoki i cylindry możesz dac i 94mm. Ale rasowanie silnika to całość, a nie pojedyncze poszczególne elementy, jedną zmiana pociąga trzy inne. Poczytaj archiwum tego pod forum, sporo Ci się rozjasni.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Marca 2016, 13:58 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




Łysy napisał:
Wybór walka jest wtórny w stosunku do wyboru całej konfiguracji silnika. Tłoki i cylindry możesz dac i 94mm. Ale rasowanie silnika to całość, a nie pojedyncze poszczególne elementy, jedną zmiana pociąga trzy inne. Poczytaj archiwum tego pod forum, sporo Ci się rozjasni.


Zle mnie odebrałeś... Nie ze zrobię tylko te dwie rzeczy i koniec... Tylko taki mi podsunięto pomysl... Zbieram rady... Pisze o tym tu... Byście wy (chodzi o osoby które w praktyce robimy cos takiego) pomogli i podpowiedzieli... Słuchaj ta opcja jest najlepsza i z tego będziesz zadowolony... Zbieraj kasę kup to i tamto zrób szlify itd itp i będziesz miał silnik o jakim mazysz...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Marca 2016, 16:21 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Dlatego padło wcześniej pytanie co chcesz osiągnąć i ile masz na to pieniędzy. Zaraz wyskoczysz że "ktoś podsuną pomysł na wał o większym skoku". Spoko, są, nie ma problemu. Możesz osiągnąć i 2,4 litra pojemności i ponad 200km na seryjnym boku (bez turbo). A sa takie silniki w Polsce i wystarczyła by lektura tego forum żeby to wiedzieć

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Marca 2016, 16:58 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




Nie... Nawet 2 litrów nie chce... 😉 chce pozadne 1.6... Albo inaczej... Chce pozadne powiedzmy 80koni czy tam 90... Ale jezeli lepiej jest zrobic np 1.8 bo będzie to trwalsze i mniej awaryjne wgl to inna rozmowa...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Marca 2016, 17:26 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Większa pojemność jest lepsza od mniejszej, ale droższa. Generalnie. Bo w szczególe to np 1914 kosztuje tyle samo co 1776.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Marca 2016, 10:06 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




Stad mysle ze jezeli to auto nie będzie brali udziału w ćwiartkach i startach ze świateł to szkoda sensu na rozwiercanie go na 2l i pchanie sie w koszta.. Mysle ze lepiej włożyć w części do 1.6 które będą dobrej jakości a dadzą frajdę z jazdy...tak sumie to takie 80 kucy to nie jest temat jakiejś rajdówki... Tak mysle osobiście ze kupienie dobrych walkow, odelzenie, nowe kolka, tloki z pierścieniami, zrobione glowice, zawory sprężyny itp do tego gaźniki inne, tlumik jakiś bo wiem ze to tez ma znaczenie, pomyśleć o chlodzeniu co by nie bylo niespodzianki jak gdzies w korku stane... To mysle daloby fajne efekty juz i jakos by to sie odpychalo... Co wy na moje podejscie do sprawy?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Marca 2016, 11:58 Odpowiedz z cytatem
wanel
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 850
Skąd: Warszawa




poniżej link do filmu z 1776 w notchbacku, czyli 90,5mm, o których napsiałeś

https://www.youtube.com/watch?v=cJKUzoaiIAE

a tutaj masz link do bloga gdzie jest trochę informacji o tym typie3 i silniku

http://rallegolle.blogspot.com/

_________________
VW Westfalia 1976/8
VW Type3 square 1967/8 - graty skompletowane czas popchnąć remont
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Marca 2016, 12:29 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Podejście jest trochę takie jak ma wiele ludzi nie wgłębiających się wcześniej w temat.
Do sportu nie potrzebujesz pojemności. Możesz mieć mocno wyżyłowany mniejszy silnik. Pojemność pomaga przede wszystkim przy jeździe na codzień bo pozwala utrzymać silnik mocniejszy, ale jednocześnie posiadający łagodną charakterystykę, większy zakręt użytecznych obrotów, bardziej komfortowy.
Ale 1600 to zwykłego turlania się też może być OK, o ile nie oczekujesz bóg wie jakich osiągów.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Marca 2016, 13:14 Odpowiedz z cytatem
stasiu
Pompowacz Opon

 
Dołączył: 11 Lut 2015
Posty: 339
Skąd: Skwierzyna




Otóż to, żadnego sportu... Auto tylko sezonowe i nie na codzienne jazdy... Od tego mam dupowoz 😉 licznika tez nie będę domykal jak na filmiku.. 😉 ale zbierał sie fajnie... 😊 dzieki za link... Np. na olx ktos wystawia kilka gratów scata... Ale nie ogarniam czy to jest dobry produkt i czy by bylo odpowiednie do mojego silnika akurat...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 23 Marca 2016, 13:41 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




stasiu napisał:
Otóż to, żadnego sportu... Auto tylko sezonowe i nie na codzienne jazdy... Od tego mam dupowoz 😉 licznika tez nie będę domykal jak na filmiku.. 😉 ale zbierał sie fajnie... 😊 dzieki za link... Np. na olx ktos wystawia kilka gratów scata... Ale nie ogarniam czy to jest dobry produkt i czy by bylo odpowiednie do mojego silnika akurat...


A skąd możemy wiedzieć jeśli nie podałeś linka?

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Marca 2016, 13:50 Odpowiedz z cytatem
dabtuner
Wymieniacz Świec

 
Dołączył: 17 Cze 2004
Posty: 1092
Skąd: Sulejówek /k. Warszawy




ja je wystawiałem
Scat raczej produkty z górnej półki
napewno nie maja ludzie problemów z wałkami i szklankami ze sie zacierają

_________________
gg 2552352
auto gauge | Obrotomierze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

vw 1600 typ3
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 3 z 5  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group