Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe -> Garbus 1302 1971 zwany GARBUKIEM. Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
PostWysłany: 8 Grudnia 2016, 19:20 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Zacznijmy od tego, że 1302 jest dłuższa z przodu Wink

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 8 Grudnia 2016, 22:56 Odpowiedz z cytatem
Kolorowy 1967
Nalewacz Paliwa

 
Dołączył: 16 Sie 2015
Posty: 187
Skąd: Garwolin




Poza tym, to te ranty są często zjedzone. Ja w swoim to wywalam rant na uszczelkę. Jedno gniazdo rdzy mniej.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 9 Grudnia 2016, 09:13 Odpowiedz z cytatem
Andryś
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz




Wiem, że to jest najdłuższa chyba maska w garbach ale myślałem, ze uda się odcinek wpasować. No ale jak nie to najpierw odczyszczę i albo całość wymienię albo będę dopasowywał z blachy:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 9 Grudnia 2016, 10:10 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Najdłuższą mają dziady Very Happy

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 19 Grudnia 2016, 09:44 Odpowiedz z cytatem
Andryś
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz




Przez te święta ciągle coś wypada i nie ma czasu na grzebanie:( w końcu udało mi się trochę popracować w niedzielę. Skorzystałem z obecności kolegi Roberta i przejechałem się znowu garbusem i mam na jakiś czas znowu banana na twarzy:)
Ale do rzeczy. Plan był spokojny. zdemontować uchwyty maski i zobaczyć jak są zwichrowane, zdemontować drzwi i jak starczy czasu to jeszcze jakieś duperele.
Udało się zdjąć drzwi i przekonać ile jest zgnilizny i rdzy na uchwytach montażowych. Ale jakoś to się pewnie uda opanować. Czy górne mocowania słupka A też są dostępne w reparaturce? Zpomoca Roberta zdemontowane zostały zawiasy i zobaczyłem jakie są pokrzywione. Szukam tych elementów może Rafaal masz jeszcze te swoje? Dodatkowo zdemontowałem dekle kół i zamek bagażnika oraz zamek wlewu paliwa. Mieliśmy sporo czasu i jakoś nam robota dobre szła to postanowiliśmy jeszcze coś wyczyścić i zapodkładować. Na pierwszy rzut poszła ramka przedniej szyby i podszybie. Jak sobie radzicie z wżerami na podzszybiu? wycinacie i formujecie kawałki z blachy czy jakiś inny sposób? Udało się jeszcze dodatkowo otoczenie okna pasażera za kierowcą zapodkładować. Cały boczek do linii okna będzie nowy Coś jeszcze z tym bananem muszę zrobić bo go ktoś nieźle pokaszanił. Wyrównałem jeszcze kilka spawów od wstawiania dachu:)
[img] [/img]
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 14 Stycznia 2017, 23:07 Odpowiedz z cytatem
mari
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 06 Wrz 2014
Posty: 97
Skąd: Bydgoszcz




Jak tam się posuwają prace ???

_________________
Ogarnięty nieuleczalną chorobą do starych volkswagenów. (www.auto-nostalgia.pl)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 15 Stycznia 2017, 14:14 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




Mam te zawiasy dla Cb tylko muszę je zdemontować na to zabrakło czasu z uwagi na remont jaki mam w domu. W kwietniu będę to postaram się to wyjąć bo muszę tego garba pociąć i na zlom wywieźć to co do niczego nie nadaje się.

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 16 Stycznia 2017, 13:49 Odpowiedz z cytatem
Andryś
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz




CześćSmile Prace przed świętami posunęły się delikatnie do przodu:) Poczyściłem podszybie z przodu i boczną ściankę za kierowcą. Rzutem na taśmę zrobiłem jeszcze klapę silnika z zewnątrz:) co do reszty prac to teraz czekam bo na początku lutego kupuje migomat i reparaturki pasu tylnego i będę go robił najpierw. Do tego będę potrzebował tylne błotniki do 1302 pod jajka. Dzięki Rafaal111 za pamięć i chętnie skorzystam z tych zawiasów. rozważam czy zamiast sprężyn nie założyć teleskopów. czy z twojej 1303 coś jeszcze podejdzie do mojego garba szkoda go złomować jak można innego uratowaćSmile Daj znać lub podeślij jakieś fotki. Zdjęcia wrzuciłem na moim FP na FB.
Zorganizowałem sobie też odkurzacz do garażu i przed sylwestrem jako tako odkurzyłem cały garaż i garbuska i jest o niebo czyściej.

https://goo.gl/photos/TM1si1edxUoE5NSj9

[img] [/img]
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
Re: /
PostWysłany: 16 Stycznia 2017, 14:26 Odpowiedz z cytatem
Andryś
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz




Tooom87 napisał:
Taki odkurzacz to naprawde coś Very Happy


Człowiek nie zdaje sobie sprawy z tego do czasu jak nie zakupi i nie zacznie używać. Powinien się idealnie sprawdzić przy szlifowaniu szlifierka szpachli:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 16 Stycznia 2017, 22:33 Odpowiedz z cytatem
bulikomaniak
Marszałek Forum

 
Dołączył: 03 Wrz 2007
Posty: 7214
Skąd: Sanok
1969 VW Typ 1 1300




Andryś napisał:
CześćSmile Do tego będę potrzebował tylne błotniki do 1302 pod jajka.


1302 nigdy fabrycznie nie miało jajek.

_________________
VW 1300 1969
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 16 Stycznia 2017, 23:53 Odpowiedz z cytatem
Marathon
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 21 Maj 2007
Posty: 135
Skąd: W-ek




Chyba chodzi o żelazka?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 17 Stycznia 2017, 08:46 Odpowiedz z cytatem
Andryś
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz




bulikomaniak napisał:
Andryś napisał:
CześćSmile Do tego będę potrzebował tylne błotniki do 1302 pod jajka.


1302 nigdy fabrycznie nie miało jajek.


Moje przejęzyczenie oczywiście że żelazka:)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 17 Stycznia 2017, 11:15 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




[quote="Andryś"] czy z twojej 1303 coś jeszcze podejdzie do mojego garba szkoda go złomować jak można innego uratowaćSmile Daj znać lub podeślij jakieś fotki. Zdjęcia wrzuciłem na moim FP na FB.
quote]

to nie jest 1303 tylko spar okolice 1969.
Musze to rozebrac I uprzatnac w tym roku. Caly przod jak I rama zapewne pojda na zlom.
Nie wiem jak u Cb w czasie rozbiorki, ale ja spod swojego wymiotlem jakies 3 wiadra rdzy, ktora zsypala sie. Jak szlifujesz w garazu jest masakra stad ja tego typu prace wykonuje tylko latem na zewnatrz bo za duzo sprzatania. Odkurzacz kupilem w zeszlym roku maly przemyslowy karcher jak zaczynalem dlubac poddasze. Jak na takie malenstwo jest swietny.
Mam w pracy duzy odkurzacz przemyslowy . Problem z duzym jest taki ze jak przesadzisz z iloscia odkurzania to worek jest nie do wyjecia trzeba uzyc wozka widlowego bo nawet dwie osoby nie sa w stanie tego podniesc

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 17 Stycznia 2017, 11:50 Odpowiedz z cytatem
Andryś
Włączacz Klaksonu

 
Dołączył: 01 Cze 2016
Posty: 109
Skąd: Bydgoszcz




Ja jestem ograniczony czasowo i dlatego dłubie w garażu żeby czasu nie tracić na czekanie na lepszą pogodę. Druga sprawa że mam w miarę utrzymane obejście i nie chciał bym tego zasyfić bo bym dostał nakaz eksmisji z garażu a w nim mam ogrzewanie i wodę i kanał i jest świetny. Poza tym jak skończę brudną robotę i dam go do malowania to garaż też zostanie wyszpachlowany i pomalowany bo już się o to prosi:) To czekam na info od Ciebie co z tymi zawiasami i czy coś jeszcze się da uratować? Potrzebował bym na przykład tą część z bananem za kierowcą słupek C chyba to się nazywa tak? A otwory mocowania przednich błotników by pasowały bo reparaturkii są dostępne tylko w całości.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 17 Stycznia 2017, 12:33 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




Model 1303 ma inny rozstaw srub z tego co orientuje sie bo mam komplet blotnikow tylnych zdemontowanych z takiego modelu I ktos tam juz cos dowiercal bo otwory nie pasowaly.
Tyl nadwozia z dachem jak I deska z podszybiem I komora bagaznika poki co zostaje u mnie po za tym masz wloty powietrza tam ich akurat nie ma.

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

Garbus 1302 1971 zwany GARBUKIEM.
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Raporty garażowe
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 9 z 11  
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11  Następny
  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group