Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> pompa hamulcowa 4 bębny --> 4 tarcze
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
pompa hamulcowa 4 bębny --> 4 tarcze
PostWysłany: 4 Listopada 2016, 19:52 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




Cześć Mądrym Głowom.

Mam do Was pytanie. Przy okazji wymiany skrzyni biegów na długą, planuję zmienić tylne hamulce będbnowe na tarcze. Z przodu tarcze mam już od dłuższego czasu. Aktualny układ ( tarcze z przodu, bębny z tyłu ) działa na pompie hamulcowej, którą miałem wcześniej i całkiem sprawnie obsługiwała 4 bębny i też dobrze radzi sobie z arczami z przodu. Pytanie do Was - Czy moja aktualna pompa hamulcowa pociągnie układ czterech tarcz, czy muszę ją zmieniać? Pytam się, ponieważ nie mam w tej materii doświadczenia, jeszcze, a chcę uniknąć przykrych niespodzianek. Z góry dziękuję za pomoc.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 4 Listopada 2016, 21:18 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




Jaki masz silnik w swoim aucie ze taka przerobke chcesz zrobic?

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 5 Listopada 2016, 09:53 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




To raczej mało istotne, a historia jest długa i mało ciekawa. Chodzi o to, że w tej chwili tarcze hamują dużo wcześniej niż bębny, wymagają dużo mniejszej siły nacisku na pedał, ciężko jest mi ustawić aktualny układ jakoś sprawniej, co chwilę włazić pod samochód i regulować bębny i przez to czasem jeździ się mało komfortowo. No a, że w końcu wymieniam skrzynię biegów na dłuższą to czemu przy okazji nie pozbyć się problemu z tylnymi hamulcami.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Listopada 2016, 13:16 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Z tego co mi wiadomo oryginalna pompa działa ok z czterema tarczami.

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 5 Listopada 2016, 21:09 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




Dzięki za odpowiedź. Słyszałeś może jakieś opinie na temat jakości całych zestawów z tarczami na tył, oferowanych w naszych sklepach?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 5 Listopada 2016, 22:58 Odpowiedz z cytatem
LukaszZ
Pieszak

 
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
1967 VW Typ 1 1300




Ja mam 4 tarcze na standardowej pompie i wszystko działa. tył mam od CB, jakość OK, klocki tylko mogłyby być lepsze
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 5 Listopada 2016, 23:55 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




Zestaw kupowałeś w naszych sklepach czy ściągnąłeś z USA?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 6 Listopada 2016, 01:14 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




na EMPI zestawy uważaj Smile https://www.youtube.com/watch?v=XJsOMuvpghI

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Listopada 2016, 01:37 Odpowiedz z cytatem
rafaal111
Marszałek Polny

 
Dołączył: 09 Cze 2008
Posty: 5472
Skąd: Gdansk
1969 VW Typ 1 mex




Pracuje tak jakby był z plasteliny no chyba że to tak ma być

_________________
Dieser Wagen läuft und läuft und läuft...
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 6 Listopada 2016, 02:26 Odpowiedz z cytatem
Whyshchuck
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 24 Lis 2003
Posty: 1828
Skąd: Warszawa
1978 VW Typ 1 1200C




Też mam seryjną pompę.
zamiast tych chińskich wydumek warto poszukać tylnych wahaczy do Porsche 944/924T z hamulcami tarczowymi (tylko wczesnych - stalowych, a nie późnych - aluminiowych). One pasują do Garbusa bez przeróbek (zmienić trzeba jedynie końcówkę linki ręcznego).

_________________
∃x (Fx & (y)(Fy→y=x & Gx))
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 6 Listopada 2016, 07:45 Odpowiedz z cytatem
LukaszZ
Pieszak

 
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 36
Skąd: Warszawa
1967 VW Typ 1 1300




Ja ściągnąłem bezposrednio z CB
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 6 Listopada 2016, 11:22 Odpowiedz z cytatem
Łysy
Marszałek Forum

 
Dołączył: 10 Wrz 2004
Posty: dużo
Skąd: Ostrów Mazowiecka




Co do hamulców od porsche to nie wiem, czy da się je zaadaptować na mokre półosie, a takie ma, zdaje się kolega Adrian.

Mój kolega w 924 z bębnami zrobił tak: stoczył bęben przerabiając go na piastę, na to założył pasującą tarcze hamulcową, do wahacza w miejscu mocowania fabrycznej tarczy kotwicznej przyspawał wykonany przez siebie kawał blachy/adaptera przytrzymujący zacisk od audi A3. Biorac ze zrobił wszystko sam, wyszło go to nie więcej niż 300-400zł Wink


Ostatnio zmieniony przez Łysy dnia 7 Listopada 2016, 10:22, w całości zmieniany 3 razy

_________________
Maszerujmy ramię w ramię ku słońcu świata nowego
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 6 Listopada 2016, 11:44 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




Swing axle, zgadza się. Dziękuję za odpowiedzi. Skłaniam się jednak ku Cbperformance. Trzeba działać Smile
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 7 Listopada 2016, 23:09 Odpowiedz z cytatem
El Adriano
Ustawiacz Zapłonu

 
Dołączył: 19 Maj 2006
Posty: 2013
Skąd: Białystok
1977 VW Typ 1 1200




Czy taki zawór --> http://www.cbperformance.com/product-p/6609.htm Jest potrzebny?

LukaszZ - Czy ściągałeś zestaw z "4 lb. Residual Pressure Valve. " czy bez?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

pompa hamulcowa 4 bębny --> 4 tarcze
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group