Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Luźne dyskusje -> Garbus - prośba o opinie.
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Garbus - prośba o opinie.
PostWysłany: 12 Grudnia 2017, 18:54 Odpowiedz z cytatem
SUPER.DAWID
Pieszak

Witam. Tak jak pisałem, gdy się witałem jestem nowy w tematyce GARBUSÓW i jeszcze nie znam wszystkich niuansów. Dlatego zwracam się z prośbą o opinię i nakierowanie czy warto się w coś takiego pchać.

https://www.olx.pl/oferta/volksvagen-garbus-1960r-silnik-1200-zadbany-klasyk-okazja-CID5-IDqbn9x.html

Byłem go oglądnąć. Przy pomocy książki "Jeżdżę samochodem Garbus" Teoretycznie udało mi się ustalić:
- dokumenty zgodne z numerem podwozia
- w dokumentach wbity rocznik 1960
- numer podwozia w porównaniu do książki sugeruje rocznik 1963
- karoseria sugerowała by rocznik 1973/4
- silnik według dowodu 1,2 na to miast według numerów silnika "E" czyli sugerowało by 1,3

Ponieważ opis i zdjęcia jest dość skąpy to trochę moich obserwacji. Silnik po odpaleniu na zimnym trochę się trzaskał tak jak by wrzucić mu garstkę nakrętek. Po nagrzaniu ucichł. Przyśpieszanie żwawe. Hamować hamował jednak dość mocno przy jeździe i hamowaniu ściągało go na prawo.