Wysłany: 18 Września 2005, 21:27 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Alfa Romeo to fajne samochody. Robione po to zeby sprawialy radosc - wygladem, dzwiekiem, prowadzeniem. Lubie je. Ale do jasnej ciasnej - nikt nie powie ze sa to samochody (i silniki) cenione pod wzgledem technicznym. Sa znane ze swojej kaprysnosci, zawodnosci, nietrwalosci. Dlatego wlasnie sa tanie. Jak zmieniac dobry silnik to na jakis dobry. A nie na kiepski, tylko dlatego ze jest tani. |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 18 Września 2005, 22:50 |
|
|
Maroka |
Czyściciel Gaźnika |
              
|
|
|
Dołączył: 05 Sie 2003 |
Posty: 685 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Qubek dlaczego je jeszcze nie mam naklejki ttt??????????????
i tak na tym Bemowie wczoraj stałem
tak sobie dzisiaj pomyślałem
ps
czy moja gwarancja to mało????
widziałem GARBA objeżdźającego beemke na 1/4 mili i tam nie było motoru od alfy na 1000% bo cześci od mojego 1,2l pasowały
łałłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłłł!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałem |
|
_________________ ciepło sie jakoś zrobiło
hi
hii
hiii |
|
|
|
Wysłany: 22 Września 2005, 14:11 |
|
|
Apollo |
Newbie |
            
|
|
|
Dołączył: 17 Wrz 2005 |
Posty: 21 |
Skąd: Pruszków |
|
|
|
 |
 |
 |
|
Witam też byłem na Bemowie i chcę powiedzieć że garbusek moim zdaniem nie wypadł wcale dobrze miał czas około 17 sek na 1/4 a t hmmm kiepski wynik. Myślałem że sespół TTT wystawi swojego garba jakiegoś i pokarze ludziom fajne czasu w rzędach 12 -13 a tu dupa
a już myślałem ........... |
|
|
|
|
Wysłany: 22 Września 2005, 14:18 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Poczytaj sobie forum, wypowiada sie nawet wlasciciel, konstruktor i kierowca w/w Garba tlumaczac czemu jego zdaniem wypadlo tak a nie inaczej. Mozesz nim podyskutowac i zglosic mu uwagi, a na pewno chetnie przyjmie dobre rady ktore pozwola mu pojechac szybciej nastepnym razem.
Poza oczywista konluzja ze potrzeba wiecej pieniedzy.
A propos. Nie widzialem zadnej Alfy Romeo. |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 25 Września 2005, 20:29 |
|
|
Maroka |
Czyściciel Gaźnika |
              
|
|
|
Dołączył: 05 Sie 2003 |
Posty: 685 |
Skąd: Warszawa |
|
|
|
 |
 |
 |
|
jeśli jest ktos , kto sądzi , że Marcinowi poszło słabo , w takim razie zapraszam do konstruktywnej krytyki.
a jeśli chodzi , o mówienie , że coś jest do dupy , to ja bardzo chętnie zabaczę co mają do zaoferowania i jeśli pokażą cos co zrobi na mnie wrażenie to na 1000% gwarantuję , że wyrażę swoją pozytywną opinię
ja wierzę najpierw , w to co widzę , a potem zastamawiam się , czy uwierzyć w to co słyszę , zatem Apollo jeśli masz coś ciekawego do pokazania chętnie to zobaczę
a póki co widziałem jak jeżdzi garbik Marcina i ..........
hi
hii
hiiiiiiiiiiiii |
|
_________________ ciepło sie jakoś zrobiło
hi
hii
hiii |
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Września 2005, 00:22 |
|
|
rebel |
Mierzalnik Przerwy |
             
|
 |
|
Dołączył: 22 Mar 2004 |
Posty: 1543 |
Skąd: Warszawa - Wyględów |
1971 VW Typ 1 1302 |
|
|
 |
 |
 |
|
Spokojnie, Chlopaki, spokojnie...
Marcinowi trzeba przede wszystkim składać gratulacje dlatego, ze twardo i konsekwentnie i ciągle ulepsza swojego garba i startuje w klasie w której budżety na auto są takie, ze za jedno takie moznaby wystawić 4-5 garbów robiacych regularnie 15-tki.
Niestety Klasy w SSS skalkulowane są tak, by kolesie z największymi portfelami ciągle wygrywali.
Numer polega na tym, że ludzie tacy jak Marcin ciągle udowadniaja, ze liczy się przede wszystkim pasja, a nie kasa.
Tak się aqrat fajnie składa, że jest całkiem mozliwe, ze następny sezon może być przełomowy. Kilku naszych kolegów szykuje nałe conieco, a Marcin też nie spocznie na laurach.
Zamiast narzekać na czasy prekursora Garbowego Drag Racingu w Polsce
sami łapcie za lucze i pokażcie co potraficie (lub skontaktujce się z FACHOWCAMI od szybkich garbów) albo przestańcie krytykować ludzi, którzy robią z coraz wiekszym powodzeniem coś co kochają.
Kłapać dziobem jest łatwo jak się jeżdzi 1200. |
|
|
|
|
 |
|
 |
Wysłany: 27 Września 2005, 09:24 |
|
|
Renifer |
Marszałek Polny |
              
|
 |
|
Dołączył: 04 Sie 2003 |
Posty: 5927 |
Skąd: Rzeszów |
1971 VW Typ 1 1302 |
|
|
 |
 |
 |
|
rebel napisał: | Kłapać dziobem jest łatwo jak się jeżdzi 1200. |
rebel bez żaluzji |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 16:09 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Renifer napisał: | rebel napisał: | Kłapać dziobem jest łatwo jak się jeżdzi 1200. |
rebel bez żaluzji |
Wlasnie, bucu :p |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 17:43 |
|
|
Barzant |
Marszałek Polny |
              
|
 |
|
Dołączył: 14 Sty 2004 |
Posty: 5600 |
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne |
1963 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
Woow czyzby to te glowice od subaru 16V ?
 |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 17:46 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Siryessir!  |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 19:36 |
|
|
|
Co to za mutant  |
|
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 20:00 |
|
|
Plewka |
Ustawiacz Zapłonu |
              
|
 |
|
Dołączył: 01 Lis 2003 |
Posty: 1925 |
Skąd: Słupca |
1961 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
Barzant napisał: | Woow czyzby to te glowice od subaru 16V ?
 |
ale monstrum!!!!! na jakim to bloku jest zrobione??? i ile kosztuje taka przeróbka?? |
|
_________________ VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.
 |
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 20:25 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 20:27 |
|
|
Plewka |
Ustawiacz Zapłonu |
              
|
 |
|
Dołączył: 01 Lis 2003 |
Posty: 1925 |
Skąd: Słupca |
1961 VW Typ 1 1200 |
|
|
 |
 |
 |
|
szkoda że ja ani dudu po angielsku  |
|
_________________ VW1200 '61
VW Bus '77
VW1302 '72 (odjechał do Szwajcarii)
VW1300 '73 - wraca do życia
VW1300 '81 R.I.P.
 |
|
|
|
Wysłany: 27 Września 2005, 20:35 |
|
|
qubek |
Generalissimus |
              
|
 |
|
Dołączył: 10 Gru 2003 |
Posty: dużo |
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:) |
1968 VW Typ 1 1200A |
|
|
 |
 |
 |
|
Rzeczywiscie. Musi byc ciezko :p
Blok jest typ 1, jak widac |
|
_________________ "Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam. |
|
|
|
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie |
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 2 z 3
Idź do strony Poprzedni 1, 2, 3 Następny
|
|
|
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
|