Garbiarnia - Forum
Zaloguj Rejestracja FAQ Szukaj Powrót na główną stronę Garbiarni

Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie -> 009 out of production, hurrah
Napisz nowy temat   Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
009 out of production, hurrah
PostWysłany: 20 Października 2005, 23:06 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 831
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




Just as it says in the title. Thank god Very Happy People who still have these for sale in England are selling them for about 500-600zl. Why bother. Spares for them are still available for now, but will not be in the near future.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
Re: 009 out of production, hurrah
PostWysłany: 20 Października 2005, 23:23 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




chris burns napisał:
Just as it says in the title. Thank god Very Happy People who still have these for sale in England are selling them for about 500-600zl. Why bother. Spares for them are still available for now, but will not be in the near future.

Jak w tytule. Dzieki Bogu Very Happy. Ludzie, ktorzy ciagle je maja na sprzedaz w Anglii, sprzedaja je po 500-600zl. Po kiego grzyba? Czesci zamienne do nich sa ciagle dostepne teraz, ale przestana byc w niedalekiej przyszlosci

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 22 Października 2005, 18:52 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Hmm 500 -600 zl za 009? To drogo, tym bardziej ze coraz powszechniej wszyscy wiedza ze ciezko o dobry egzemplarz tego aparatu.

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 22 Października 2005, 19:40 Odpowiedz z cytatem
Zielony TYKA
Regulownik Zaworów

 
Dołączył: 12 Mar 2005
Posty: 2792
Skąd: Płock
1969 1200 sparkafer




haha dobić was ile dałem za nową 009 z compu fire też nową... 430zł :)myśle że to dobra cena Smile wiem że może to nie jest MSD czy Mallory ale jest tani i mi wystarczy Smile

_________________
Quick Stick Performance
Air-Cooled Performance Gear

www.QuickStickVW.com
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora Ile jest siedem plus dwadziescia dwa? (cyfry) *
PostWysłany: 22 Października 2005, 19:56 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Tani (na szczescie juz niedlugo) ale czy wystarczy to sie okaze, albo i nie Very Happy

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Re: 009 out of production, hurrah
PostWysłany: 22 Października 2005, 21:38 Odpowiedz z cytatem
Radosław von Danzig
Moderator

 
Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 274
Skąd: Gdańsk
1966 VW Typ 1 1300




qubek napisał:
chris burns napisał:
Just as it says in the title. Thank god Very Happy People who still have these for sale in England are selling them for about 500-600zl. Why bother. Spares for them are still available for now, but will not be in the near future.

Jak w tytule. Dzieki Bogu Very Happy. Ludzie, ktorzy ciagle je maja na sprzedaz w Anglii, sprzedaja je po 500-600zl. Po kiego grzyba? Czesci zamienne do nich sa ciagle dostepne teraz, ale przestana byc w niedalekiej przyszlosci



Rozumiem że 009 jest do du.y w/g Was - TTT , to dlaczego gdy opisujecie przeróbkę 1600 Bolt on bierzecie pod uwage "009 lub podobny" jako potrzrebny .

to warto kupować 009 czy wogóle nie brać pod uwege . Question

pozdr
R
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 23 Października 2005, 03:07 Odpowiedz z cytatem
Barzant
Marszałek Polny

 
Dołączył: 14 Sty 2004
Posty: 5600
Skąd: Kamionka/Zalesie Górne
1963 VW Typ 1 1200




Moze ja sprobuje odpowiedziec.
Ogolnie jak ktos robi 1600 Bolt Ona zwyklego to niema gory pieniedzy. A do podwojnych gaznikow potrzebny jest aparat zaplonowy z odsrodkwym przyspieszaczem zaplonu. I jest do wyboru kilka aparatow: MSD - bardzo drogi, Mallory - drogi, 050- zadko spotykany, 017 (albo jakos tak)- tez zadki, 009- najtanszy najlatwiej go dostac zwykle kazda sztuka troche inaczej przyspiesza zaplon szybciej wolniej mniej lub bardziej ale dziala.

_________________
[img:ede7e3705d]http://www.garbiarnia.com/images/garbywszystkie3dx2.png[/img:ede7e3705d]
http://www.barzant-garage.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
PostWysłany: 24 Października 2005, 00:10 Odpowiedz z cytatem
Radosław von Danzig
Moderator

 
Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 274
Skąd: Gdańsk
1966 VW Typ 1 1300




Barzant napisał:
Moze ja sprobuje odpowiedziec.
Ogolnie jak ktos robi 1600 Bolt Ona zwyklego to niema gory pieniedzy. A do podwojnych gaznikow potrzebny jest aparat zaplonowy z odsrodkwym przyspieszaczem zaplonu. I jest do wyboru kilka aparatow: MSD - bardzo drogi, Mallory - drogi, 050- zadko spotykany, 017 (albo jakos tak)- tez zadki, 009- najtanszy najlatwiej go dostac zwykle kazda sztuka troche inaczej przyspiesza zaplon szybciej wolniej mniej lub bardziej ale dziala.


czy do MSD trza dać też cewke MSD czy może być niebieska BOSCH-a ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Października 2005, 00:17 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Pewnie MSD. Do MSD trzeba miec nawet przewody MSD. A wszystko to ma jedna najwazniejsza ceche - jest bardzo zawodne. Na 1/4 - okej, bo wspolpracuje z calym szeregiem elektronicznych sterownikow tej samej firmy, ktore tam sa potrzebne. Ale na droge bez sensu - bardzo drogie, specyficzne czesci, tez drogie, a wszysto sie psuje.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Października 2005, 00:20 Odpowiedz z cytatem
Radosław von Danzig
Moderator

 
Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 274
Skąd: Gdańsk
1966 VW Typ 1 1300




qubek napisał:
Pewnie MSD. Do MSD trzeba miec nawet przewody MSD. A wszystko to ma jedna najwazniejsza ceche - jest bardzo zawodne. Na 1/4 - okej, bo wspolpracuje z calym szeregiem elektronicznych sterownikow tej samej firmy, ktore tam sa potrzebne. Ale na droge bez sensu - bardzo drogie, specyficzne czesci, tez drogie, a wszysto sie psuje.


czyli MALLORY ?

czy cewka też MALLORY i przewody ?

ile to kosztuje całość ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Października 2005, 00:38 Odpowiedz z cytatem
qubek
Generalissimus

 
Dołączył: 10 Gru 2003
Posty: dużo
Skąd: ?omianki (a nawet dalej:)
1968 VW Typ 1 1200A




Do Mallory zwykla cewka i zwykle przewody, do nabycia w kazdym sklepie.

_________________
"Nie ubliżając na glebę patrzę się dość negatywnie."
Dzięki temu rzadziej się potykam.
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Października 2005, 01:36 Odpowiedz z cytatem
Radosław von Danzig
Moderator

 
Dołączył: 21 Paź 2004
Posty: 274
Skąd: Gdańsk
1966 VW Typ 1 1300




qubek napisał:
Do Mallory zwykla cewka i zwykle przewody, do nabycia w kazdym sklepie.


czy Mallory , bedzie dobrze się spisywać także z jednym gażnikiem ?
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora
PostWysłany: 24 Października 2005, 02:14 Odpowiedz z cytatem
rebel
Mierzalnik Przerwy

 
Dołączył: 22 Mar 2004
Posty: 1543
Skąd: Warszawa - Wyględów
1971 VW Typ 1 1302




Tak. Ja jeżdziłem z Mallory z wkładką jeszcze na pojedynczymm solexie i było okay. Aparat typu raz ustawiasz i jeżdzisz.

_________________

http://california-look.pl/
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
PostWysłany: 25 Października 2005, 01:11 Odpowiedz z cytatem
chris burns
Zmieniacz Biegów

 
Dołączył: 28 Lis 2004
Posty: 831
Skąd: londyn/warszawa
1998 VW Typ 1 1303S




The Mallory used to cost over twice what a 009 used to cost. I have used 009s in some of my own cars. I have always used Mallory distributors in my race engines, though. The Mallory is very reliable and consistent. The 009 changes it's characteristics when it feels like it. Not always by much, but with a race engine it needs to be ALWAYS accurate. The 009s deteriorated more rapidly when in fast accelerating engines and needed special modifications when used in high rpm engines (over 7000rpm)
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu

009 out of production, hurrah
Forum Garbiarnia Strona Główna -> Rasowanie
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
Merge topics    Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu





Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group